fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Podpaleny ventil? - same otazky ... http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7268 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ToKRan [ 13 zář 2006 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | Podpaleny ventil? - same otazky ... |
Jak se prosim projevuje podpaleny vyfukovy ventil ? co to vubec znamena - jak se to stane ? Pokud to dobre chapu tak podpaleny ventil neuzavra spalovaci prostor a tak dochazi ke ztratam komprese ? Potykam se jiz nejaky mesic s tim, ze kdyz z volnobehu prudce seslapnu plyn slysim takove jakoby prskani (tezko popsat - neni to klepani je to tlak), je to nepravidelne - pripada mi to jakoby z jednoho valce a je to nejvice slyset u vyfukoveho potrubi. Projevuje se to i kdyz mezi 1500 - 3000 jedu pod vice nez 1/3 plynem. Nad 3000 uz to neni slyset nebo se to ztrati v hluku motoru.Na volnobeh a s malym plynem to slyset neni. Jezdim s tim uz par mesicu, ted jsem s tim sjel Italii kolem 4000 km a na jizdnich vlastnostech nic nepozoruju ... Auto ma hlave pri rozjezdech o 20 let starsi zvuk , ale jezi dobre ... tak nevim ... Nemohlo by to byt neco jako tesneni mezi blokem motoru a vyf. parozim? Mimochodem jak se vubec k parozi dostat? je chranene protizarovym krtem ktery nejde sundat - drzi na vyhratych a rezavych sroubech, ostatne stejne jako parozi v bloku a tak se bojim na ty srouby pritlacit, ze mi tam zustanou ... Jo a jeste prosim jak otestovat tesnost vyf.potrubi, muzu ho proste na volnobeh ucpat ? a sledovat jestli to nekde neunika? neublizim tim motoru? Diky moc za vase rady. |
Autor: | jan79 [ 13 zář 2006 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Moj skromny nazor: - Podpalilo ich kvoli tomuto z tvojho podpisu: Liquid Molly Super Leichtlauf 10W-40 - pri pouzivani nepredpisaneho oleja - ineho nez 5w-30 sa spatne nastavuje / vymedzuje vola ventilov -> tie sa nezatvaraju uplne, a tym padom ich to podpali. Mal som to same. Na vykone som to necitil. - ad vyfuk a otestovanie testnosti : kludne to zapchaj, ziaden strach. Sorac, ze som neodpisal na vsetky dotazy, ale od odchodu z prace ma delia uz len sekundy |
Autor: | ToKRan [ 13 zář 2006 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky za nazor, ohledne oleje jsem uz tady na foru cetl hodne... v mem aute pote co jsem ho koupil z Nemecka byl stitek od OMV 10W-40, tak jsem se toho drzel a drzim. Ten Liquid-Moly mi doporucovalo vice lidi, ze ma dobre specifikace. Myslim, ze je to plna syntetika, je to lehkobezny, hodne ridky olej. Mam na nem najeto kolem 7tis. po vymene jsem oproti OMV zaznamenal celkove ztiseni a subjektivne sel motor lepe za plynem. Me problemy zacaly cca po 2tis km, co jsem natankoval (musel jsem abych dojel) podezrely benzin u zapadle vesnicke benzinky najel pres 100km a rano se divil ... od te doby se to rekl bych zhorsuje ... Zajimave je, ze po navratu z Italie, kdyz to frcelo tech 130-150 po dalnici tak se to jakoby ztratilo. Stacilo vsak, aby za to sedla zena, dvakrat ji to chciplo pri rozjezdu na 3 a je to jako driv a spis horsi. Nejlepsi by bylo zmerit tlaky a asi mi nezbude, nez si vyrobit meric komprese, protoze neznam nikoho s merakem v okoli Ostravy ci Olomouce a nejakym mazalum to do STK sverovat nechci ... nebo znate misto, kde by se to dalo? Diky moc |
Autor: | Alexa [ 14 zář 2006 06:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Klidně to změř někde na STK Rychvald, Karviná, nejezdi k Jančímu do petřvaldu. |
Autor: | futura [ 15 zář 2006 09:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podpalenej ventil je vetsinou nasledek blbyho hydrostelu, kterej mu nedovoli uplne zavrit, takze plochy sedla a talirku jsou zihany vejfukovyma plynama, ktery tudy pronikaj, neni to jedina pricina, ale vetsinou nejcastejsi. Podle toho, co popisujes bych to ale spis videl na tesneni pod parozim, pokud to neni ten novy nerezovy planzetovy typ, ale to skladany, pokud je starsi a treba parozi neni fest dotazeny, snadno se propali. Zaruvzdorny kryt klidne srouby utrhej a potom odvrtej a udelej novy zavit, matky parozi vetsinou jdou, ale kdyz je predtim nekolikrat zastrikas tim previtem na povolovani sroubu, mas velikou sanci. Jo, co se tyce oleje, nemyslim si, ze by 10/40 navic solidni znacky mohl bejt pricinou tak fatalnich poruch, jezdim na nej leta a zatim jsem nic nepozoroval, navic i vyrobce pocita s tim, ze se da pouzit. Samozrejme respektuju, ze tech 5/30 je na prvnim miste, ale ze zkusenosti vim, ze ne vzdycky je doporuceni ovlivneno pouze technickymi duvody, mockrat jsou za tim i jiny duvody, zvlaste ekonomicky profit vyrobce.Takze tady se musi kazdy rozhodnout sam. |
Autor: | ToKRan [ 18 zář 2006 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dikes, mam ted minimum casu, takze o vikendu planuju na to mrknout, prohlednout okoli parozi a celkove vyfukove potrubi. Pak teprve to pripadne povezu na tlaky, uvidime co to ukaze ... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |