fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: CONSUL CORTINA
PříspěvekNapsal: 17 zář 2006 12:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
Nevím jestli to bude někdo vědět,ale:


Jak se u tohoto auta má správně seštelovat karburátor?
Motor na volnoběh jede správně,ale když se sešlápne plyn,tak je tam velká prodleva než se zvýšej otáčky... a nebo to chcípne...
Vypadá to že jde do motoru málo benzínu,ale když jsem odpojil hadičku s benzínem vedoucí do karbecu,tak to teklo plným proudem... Karburátor je čistej....

Dále je problém s nastartováním, jednou jde nastartovat bez problému podruhé vůbec...

Dík za odpovědi

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2006 20:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
moje velmi laická rada

kde tankuješ, nenatankoval jsi nějaké svinstvo?

myslím si, že by v karbecu měli být tři trysky
1. normální co dává benzín po sešlápnutí plynu, poznáš ji tak, že při zhasnutém motoru a přdání plynu z ní vystříkne benzín, třeba je nějaká zasraná
2. tryska volnoběhu, bývá na ní pružinka a aretační matka / jako třeba u starých škodovek/
3. tryska sytiče většinou ovládaná táhlem z kabiny, to si ale nejsem jistý
shoď sání vzduchu a karbec pořádně vyčisti a uvidíš, že na něco přijdeš
předpokládám, že motor má jen jeden karburátor a obsah asi 1200cm3 /vůz se vyráběl i s motory asi 1600cm3 se dvěma karburátory Weber pod označením Ford Lotus Cortina/

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2006 23:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Hlasuju pro tu akcelerační pumpičku :smt045 Když přidáváš plyn pomalu, tak to zrychluje bez cukání?

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 07:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Taky mi to připadá, že je někde něco přiucpaného - akcelerační pumpička a její tryska a potom volnoběžná tryska, případně volnoběžný ventil - jestli je to elektromagnet, jako na škodovce, tak zkontrolovat jeho pohyblivost, kontakty, průchodnost volnoběžné trysky...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 16:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
kdysi jsem měl cortinu 1300 - a to by mohlo být podobné , není tam žádný el magnetický ventil - je tam vonoběžná tryska a hlavní tr. a po ní bych šel ta může být znečištěna ,nebo vadná , jinak není velký problém na to namotovat karboš třeba ze škodovky - 110 .třeba upravit přírubu .
------------------------------------------------------------------------------
F escort 1,8td 66kw combi nouvea red


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 16:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
jj, je to cortina 1200ccm s jedním jednoduchým karburátorem

Tak jsem si stím dneska chvíli hrál a už jsem to nastartoval,jen potom co jsme si chvíli hrál s tou pumpičkou,tak tam bylo víc benzínu tak to chytlo, potom to zase zdechlo :(

svíčky jsou suchý,takže je problém v přísunu benzínu,ale kde.... Všechno je čistý...

A ten el.mag. ventil tam opravdu není...

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 19:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
Zkusím jen jednu dobrou radu. Nechceš zkusit Angličáka. Mohl by vědět.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 20:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
A co palivové čerpadlo?
Jinak Honza má recht, pusť na to anglána ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 21:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
Nad tím palivovým čerpadlem sem taky přemejšlel, ale není mechanický ale elektrický,tak nevím... ale je možný že jde část benzínu do expanzní flašky,či co to je...

Jinak děkuju za odpovědi!

a jen tak na podívání nějaká ta fotečka :wink:

[img][img]http://img166.imageshack.us/img166/1042/img2264my5.th.jpg[/img][img][img][img]http://img306.imageshack.us/img306/674/img2267mv9.th.jpg[/img][/img]

[img][img]http://img125.imageshack.us/img125/2023/img2274zw8.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img67.imageshack.us/img67/144/img2280qn6.th.jpg[/img][/img]

[img][img]http://img126.imageshack.us/img126/3785/img2281ts3.th.jpg[/img][/img]

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 21:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Pěknej kousek, klasika, čekal jsem trošku "šunčičku", ale tahle vypadá fakt dost dobře...inu, auto stárne tak rychle, jak stárne jeho majitel... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 00:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
aby ses dostal k hlavni trysce potřebuješ odšroubovat to vrchni víčko karburatoru ona je vevnitř. ne jak třeba u škodovky že se dá vyšroubovat z venku ...
--------------------------------------------------------------------------------
f escort 1,8td 66kw combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 07:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ta benzínová expanzka je cool, nemá to jít zpátky do nádrže? :D

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2006 10:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
wizzy: No,možná že jo,ale u tohohle auta to jde do tý flašky,je tam origo držák a v manuálu,nebo co ktomu autu je,tak tam je nějaká flaška :D

Tak auto mi už jezdí, zjistil jsem řadu netěsností,nebo jestli je normální aby od víčka na dolejvání oleje se čadilo :shock: ,zkrátka starý auto

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2007 15:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
mám otázku, jakou cenu má to auto?? jen tak zhruba..
díky

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2007 16:08 
Offline
Forďák

Registrován: 27 úno 2007 15:17
Příspěvky: 117
Bydliště: Kopytov
Mě něco podobného ještě dělala nízká hladina v karburátoru.

_________________
Cortina MK3
Escort mk3
Orin mk3 ve stavu rozebrání
IFA W50L 5tun poctivého železa


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz