fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
CONSUL CORTINA http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7307 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mac Háček [ 17 zář 2006 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | CONSUL CORTINA |
Nevím jestli to bude někdo vědět,ale: Jak se u tohoto auta má správně seštelovat karburátor? Motor na volnoběh jede správně,ale když se sešlápne plyn,tak je tam velká prodleva než se zvýšej otáčky... a nebo to chcípne... Vypadá to že jde do motoru málo benzínu,ale když jsem odpojil hadičku s benzínem vedoucí do karbecu,tak to teklo plným proudem... Karburátor je čistej.... Dále je problém s nastartováním, jednou jde nastartovat bez problému podruhé vůbec... Dík za odpovědi |
Autor: | pepa [ 17 zář 2006 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
moje velmi laická rada kde tankuješ, nenatankoval jsi nějaké svinstvo? myslím si, že by v karbecu měli být tři trysky 1. normální co dává benzín po sešlápnutí plynu, poznáš ji tak, že při zhasnutém motoru a přdání plynu z ní vystříkne benzín, třeba je nějaká zasraná 2. tryska volnoběhu, bývá na ní pružinka a aretační matka / jako třeba u starých škodovek/ 3. tryska sytiče většinou ovládaná táhlem z kabiny, to si ale nejsem jistý shoď sání vzduchu a karbec pořádně vyčisti a uvidíš, že na něco přijdeš předpokládám, že motor má jen jeden karburátor a obsah asi 1200cm3 /vůz se vyráběl i s motory asi 1600cm3 se dvěma karburátory Weber pod označením Ford Lotus Cortina/ |
Autor: | hameluk [ 17 zář 2006 23:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlasuju pro tu akcelerační pumpičku Když přidáváš plyn pomalu, tak to zrychluje bez cukání? |
Autor: | Wizzy [ 18 zář 2006 07:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky mi to připadá, že je někde něco přiucpaného - akcelerační pumpička a její tryska a potom volnoběžná tryska, případně volnoběžný ventil - jestli je to elektromagnet, jako na škodovce, tak zkontrolovat jeho pohyblivost, kontakty, průchodnost volnoběžné trysky... |
Autor: | haromax [ 18 zář 2006 16:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdysi jsem měl cortinu 1300 - a to by mohlo být podobné , není tam žádný el magnetický ventil - je tam vonoběžná tryska a hlavní tr. a po ní bych šel ta může být znečištěna ,nebo vadná , jinak není velký problém na to namotovat karboš třeba ze škodovky - 110 .třeba upravit přírubu . ------------------------------------------------------------------------------ F escort 1,8td 66kw combi nouvea red |
Autor: | Mac Háček [ 18 zář 2006 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, je to cortina 1200ccm s jedním jednoduchým karburátorem Tak jsem si stím dneska chvíli hrál a už jsem to nastartoval,jen potom co jsme si chvíli hrál s tou pumpičkou,tak tam bylo víc benzínu tak to chytlo, potom to zase zdechlo svíčky jsou suchý,takže je problém v přísunu benzínu,ale kde.... Všechno je čistý... A ten el.mag. ventil tam opravdu není... |
Autor: | Honza [ 18 zář 2006 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkusím jen jednu dobrou radu. Nechceš zkusit Angličáka. Mohl by vědět. |
Autor: | Wizzy [ 18 zář 2006 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co palivové čerpadlo? Jinak Honza má recht, pusť na to anglána |
Autor: | Mac Háček [ 18 zář 2006 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nad tím palivovým čerpadlem sem taky přemejšlel, ale není mechanický ale elektrický,tak nevím... ale je možný že jde část benzínu do expanzní flašky,či co to je... Jinak děkuju za odpovědi! a jen tak na podívání nějaká ta fotečka [img][img]http://img166.imageshack.us/img166/1042/img2264my5.th.jpg[/img][img][img][img]http://img306.imageshack.us/img306/674/img2267mv9.th.jpg[/img][/img] [img][img]http://img125.imageshack.us/img125/2023/img2274zw8.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img67.imageshack.us/img67/144/img2280qn6.th.jpg[/img][/img] [img][img]http://img126.imageshack.us/img126/3785/img2281ts3.th.jpg[/img][/img] |
Autor: | Walker [ 18 zář 2006 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pěknej kousek, klasika, čekal jsem trošku "šunčičku", ale tahle vypadá fakt dost dobře...inu, auto stárne tak rychle, jak stárne jeho majitel... |
Autor: | haromax [ 19 zář 2006 00:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
aby ses dostal k hlavni trysce potřebuješ odšroubovat to vrchni víčko karburatoru ona je vevnitř. ne jak třeba u škodovky že se dá vyšroubovat z venku ... -------------------------------------------------------------------------------- f escort 1,8td 66kw combi |
Autor: | Wizzy [ 19 zář 2006 07:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta benzínová expanzka je cool, nemá to jít zpátky do nádrže? |
Autor: | Mac Háček [ 28 zář 2006 10:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
wizzy: No,možná že jo,ale u tohohle auta to jde do tý flašky,je tam origo držák a v manuálu,nebo co ktomu autu je,tak tam je nějaká flaška Tak auto mi už jezdí, zjistil jsem řadu netěsností,nebo jestli je normální aby od víčka na dolejvání oleje se čadilo ,zkrátka starý auto |
Autor: | Mac Háček [ 08 čer 2007 15:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám otázku, jakou cenu má to auto?? jen tak zhruba.. díky |
Autor: | W50L [ 20 čer 2007 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě něco podobného ještě dělala nízká hladina v karburátoru. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |