fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
CONSUL CORTINA http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7307 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mac Háček [ 17 zář 2006 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | CONSUL CORTINA |
Nevím jestli to bude někdo vědět,ale: Jak se u tohoto auta má správně seštelovat karburátor? Motor na volnoběh jede správně,ale když se sešlápne plyn,tak je tam velká prodleva než se zvýšej otáčky... a nebo to chcípne... Vypadá to že jde do motoru málo benzínu,ale když jsem odpojil hadičku s benzínem vedoucí do karbecu,tak to teklo plným proudem... Karburátor je čistej.... Dále je problém s nastartováním, jednou jde nastartovat bez problému podruhé vůbec... Dík za odpovědi |
Autor: | pepa [ 17 zář 2006 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
moje velmi laická rada kde tankuješ, nenatankoval jsi nějaké svinstvo? myslím si, že by v karbecu měli být tři trysky 1. normální co dává benzín po sešlápnutí plynu, poznáš ji tak, že při zhasnutém motoru a přdání plynu z ní vystříkne benzín, třeba je nějaká zasraná 2. tryska volnoběhu, bývá na ní pružinka a aretační matka / jako třeba u starých škodovek/ 3. tryska sytiče většinou ovládaná táhlem z kabiny, to si ale nejsem jistý shoď sání vzduchu a karbec pořádně vyčisti a uvidíš, že na něco přijdeš předpokládám, že motor má jen jeden karburátor a obsah asi 1200cm3 /vůz se vyráběl i s motory asi 1600cm3 se dvěma karburátory Weber pod označením Ford Lotus Cortina/ |
Autor: | hameluk [ 17 zář 2006 23:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlasuju pro tu akcelerační pumpičku ![]() |
Autor: | Wizzy [ 18 zář 2006 07:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky mi to připadá, že je někde něco přiucpaného - akcelerační pumpička a její tryska a potom volnoběžná tryska, případně volnoběžný ventil - jestli je to elektromagnet, jako na škodovce, tak zkontrolovat jeho pohyblivost, kontakty, průchodnost volnoběžné trysky... |
Autor: | haromax [ 18 zář 2006 16:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdysi jsem měl cortinu 1300 - a to by mohlo být podobné , není tam žádný el magnetický ventil - je tam vonoběžná tryska a hlavní tr. a po ní bych šel ta může být znečištěna ,nebo vadná , jinak není velký problém na to namotovat karboš třeba ze škodovky - 110 .třeba upravit přírubu . ------------------------------------------------------------------------------ F escort 1,8td 66kw combi nouvea red |
Autor: | Mac Háček [ 18 zář 2006 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, je to cortina 1200ccm s jedním jednoduchým karburátorem Tak jsem si stím dneska chvíli hrál a už jsem to nastartoval,jen potom co jsme si chvíli hrál s tou pumpičkou,tak tam bylo víc benzínu tak to chytlo, potom to zase zdechlo ![]() svíčky jsou suchý,takže je problém v přísunu benzínu,ale kde.... Všechno je čistý... A ten el.mag. ventil tam opravdu není... |
Autor: | Honza [ 18 zář 2006 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkusím jen jednu dobrou radu. Nechceš zkusit Angličáka. Mohl by vědět. |
Autor: | Wizzy [ 18 zář 2006 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co palivové čerpadlo? Jinak Honza má recht, pusť na to anglána ![]() |
Autor: | Mac Háček [ 18 zář 2006 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nad tím palivovým čerpadlem sem taky přemejšlel, ale není mechanický ale elektrický,tak nevím... ale je možný že jde část benzínu do expanzní flašky,či co to je... Jinak děkuju za odpovědi! a jen tak na podívání nějaká ta fotečka ![]() [img][img]http://img166.imageshack.us/img166/1042/img2264my5.th.jpg[/img][img][img][img]http://img306.imageshack.us/img306/674/img2267mv9.th.jpg[/img][/img] [img][img]http://img125.imageshack.us/img125/2023/img2274zw8.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img67.imageshack.us/img67/144/img2280qn6.th.jpg[/img][/img] [img][img]http://img126.imageshack.us/img126/3785/img2281ts3.th.jpg[/img][/img] |
Autor: | Walker [ 18 zář 2006 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pěknej kousek, klasika, čekal jsem trošku "šunčičku", ale tahle vypadá fakt dost dobře...inu, auto stárne tak rychle, jak stárne jeho majitel... ![]() |
Autor: | haromax [ 19 zář 2006 00:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
aby ses dostal k hlavni trysce potřebuješ odšroubovat to vrchni víčko karburatoru ona je vevnitř. ne jak třeba u škodovky že se dá vyšroubovat z venku ... -------------------------------------------------------------------------------- f escort 1,8td 66kw combi |
Autor: | Wizzy [ 19 zář 2006 07:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta benzínová expanzka je cool, nemá to jít zpátky do nádrže? ![]() |
Autor: | Mac Háček [ 28 zář 2006 10:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
wizzy: No,možná že jo,ale u tohohle auta to jde do tý flašky,je tam origo držák a v manuálu,nebo co ktomu autu je,tak tam je nějaká flaška ![]() Tak auto mi už jezdí, zjistil jsem řadu netěsností,nebo jestli je normální aby od víčka na dolejvání oleje se čadilo ![]() |
Autor: | Mac Háček [ 08 čer 2007 15:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám otázku, jakou cenu má to auto?? jen tak zhruba.. díky |
Autor: | W50L [ 20 čer 2007 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě něco podobného ještě dělala nízká hladina v karburátoru. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |