fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

CONSUL CORTINA
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7307
Stránka 1 z 1

Autor:  Mac Háček [ 17 zář 2006 12:54 ]
Předmět příspěvku:  CONSUL CORTINA

Nevím jestli to bude někdo vědět,ale:


Jak se u tohoto auta má správně seštelovat karburátor?
Motor na volnoběh jede správně,ale když se sešlápne plyn,tak je tam velká prodleva než se zvýšej otáčky... a nebo to chcípne...
Vypadá to že jde do motoru málo benzínu,ale když jsem odpojil hadičku s benzínem vedoucí do karbecu,tak to teklo plným proudem... Karburátor je čistej....

Dále je problém s nastartováním, jednou jde nastartovat bez problému podruhé vůbec...

Dík za odpovědi

Autor:  pepa [ 17 zář 2006 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

moje velmi laická rada

kde tankuješ, nenatankoval jsi nějaké svinstvo?

myslím si, že by v karbecu měli být tři trysky
1. normální co dává benzín po sešlápnutí plynu, poznáš ji tak, že při zhasnutém motoru a přdání plynu z ní vystříkne benzín, třeba je nějaká zasraná
2. tryska volnoběhu, bývá na ní pružinka a aretační matka / jako třeba u starých škodovek/
3. tryska sytiče většinou ovládaná táhlem z kabiny, to si ale nejsem jistý
shoď sání vzduchu a karbec pořádně vyčisti a uvidíš, že na něco přijdeš
předpokládám, že motor má jen jeden karburátor a obsah asi 1200cm3 /vůz se vyráběl i s motory asi 1600cm3 se dvěma karburátory Weber pod označením Ford Lotus Cortina/

Autor:  hameluk [ 17 zář 2006 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

Hlasuju pro tu akcelerační pumpičku :smt045 Když přidáváš plyn pomalu, tak to zrychluje bez cukání?

Autor:  Wizzy [ 18 zář 2006 07:07 ]
Předmět příspěvku: 

Taky mi to připadá, že je někde něco přiucpaného - akcelerační pumpička a její tryska a potom volnoběžná tryska, případně volnoběžný ventil - jestli je to elektromagnet, jako na škodovce, tak zkontrolovat jeho pohyblivost, kontakty, průchodnost volnoběžné trysky...

Autor:  haromax [ 18 zář 2006 16:06 ]
Předmět příspěvku: 

kdysi jsem měl cortinu 1300 - a to by mohlo být podobné , není tam žádný el magnetický ventil - je tam vonoběžná tryska a hlavní tr. a po ní bych šel ta může být znečištěna ,nebo vadná , jinak není velký problém na to namotovat karboš třeba ze škodovky - 110 .třeba upravit přírubu .
------------------------------------------------------------------------------
F escort 1,8td 66kw combi nouvea red

Autor:  Mac Háček [ 18 zář 2006 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

jj, je to cortina 1200ccm s jedním jednoduchým karburátorem

Tak jsem si stím dneska chvíli hrál a už jsem to nastartoval,jen potom co jsme si chvíli hrál s tou pumpičkou,tak tam bylo víc benzínu tak to chytlo, potom to zase zdechlo :(

svíčky jsou suchý,takže je problém v přísunu benzínu,ale kde.... Všechno je čistý...

A ten el.mag. ventil tam opravdu není...

Autor:  Honza [ 18 zář 2006 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

Zkusím jen jednu dobrou radu. Nechceš zkusit Angličáka. Mohl by vědět.

Autor:  Wizzy [ 18 zář 2006 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

A co palivové čerpadlo?
Jinak Honza má recht, pusť na to anglána ;-)

Autor:  Mac Háček [ 18 zář 2006 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Nad tím palivovým čerpadlem sem taky přemejšlel, ale není mechanický ale elektrický,tak nevím... ale je možný že jde část benzínu do expanzní flašky,či co to je...

Jinak děkuju za odpovědi!

a jen tak na podívání nějaká ta fotečka :wink:

[img][img]http://img166.imageshack.us/img166/1042/img2264my5.th.jpg[/img][img][img][img]http://img306.imageshack.us/img306/674/img2267mv9.th.jpg[/img][/img]

[img][img]http://img125.imageshack.us/img125/2023/img2274zw8.th.jpg[/img][/img][img][img]http://img67.imageshack.us/img67/144/img2280qn6.th.jpg[/img][/img]

[img][img]http://img126.imageshack.us/img126/3785/img2281ts3.th.jpg[/img][/img]

Autor:  Walker [ 18 zář 2006 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

Pěknej kousek, klasika, čekal jsem trošku "šunčičku", ale tahle vypadá fakt dost dobře...inu, auto stárne tak rychle, jak stárne jeho majitel... :D

Autor:  haromax [ 19 zář 2006 00:00 ]
Předmět příspěvku: 

aby ses dostal k hlavni trysce potřebuješ odšroubovat to vrchni víčko karburatoru ona je vevnitř. ne jak třeba u škodovky že se dá vyšroubovat z venku ...
--------------------------------------------------------------------------------
f escort 1,8td 66kw combi

Autor:  Wizzy [ 19 zář 2006 07:15 ]
Předmět příspěvku: 

Ta benzínová expanzka je cool, nemá to jít zpátky do nádrže? :D

Autor:  Mac Háček [ 28 zář 2006 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

wizzy: No,možná že jo,ale u tohohle auta to jde do tý flašky,je tam origo držák a v manuálu,nebo co ktomu autu je,tak tam je nějaká flaška :D

Tak auto mi už jezdí, zjistil jsem řadu netěsností,nebo jestli je normální aby od víčka na dolejvání oleje se čadilo :shock: ,zkrátka starý auto

Autor:  Mac Háček [ 08 čer 2007 15:16 ]
Předmět příspěvku: 

mám otázku, jakou cenu má to auto?? jen tak zhruba..
díky

Autor:  W50L [ 20 čer 2007 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

Mě něco podobného ještě dělala nízká hladina v karburátoru.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/