fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Odpojen MAF
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7400
Stránka 1 z 1

Autor:  Jack7 [ 23 zář 2006 22:46 ]
Předmět příspěvku:  Odpojen MAF

Auto mi od 4 tis. otáček přestalo tahnout.Po odpojení čidla MAF jede super.Vadí to?Co to může způsobyt?Můžu tak jezdit?

Autor:  futura [ 25 zář 2006 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

No Maf, kdyz po odpojeni jede. Zkus si pucit od nekoho, ale nez pojedes, resetuj. Pokud dobry, tak v inzeratech na foru urco maf najdes. Nebo novej ale to je skoro dost penez.

Autor:  Mafo [ 25 zář 2006 15:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odpojen MAF

Jack7 píše:
Auto mi od 4 tis. otáček přestalo tahnout.Po odpojení čidla MAF jede super.Vadí to?Co to může způsobyt?Můžu tak jezdit?


MAF sluzi na vypocet pomeru vzduchu a benzinu.Je tam koli roznej hustote vzduchu. Moze ovplivnit spotrebu.

Autor:  Jack7 [ 25 zář 2006 15:54 ]
Předmět příspěvku: 

díky za rady,jaká je asi zhruba cena toho čidla?

Autor:  Nagant [ 25 zář 2006 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

3 100 - 4 000 Kč.

Autor:  teebee [ 25 zář 2006 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

Cenu originálu bude lehce přes tři tisíce... :(

EDIT: Nagant byl rychlejší :-D

Autor:  Jack7 [ 25 zář 2006 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

No zkusim kolik to papá,jen tak pro test a dám vědět.Auto skutečně jezdí jako ďábel,jde za plynem i na čtyřku cítím slušný tah,což před tím nebylo.
Mám rád,když jsou věci jak mají být,takže si ho stejně seženu,ale pro test to vyzkouším.

Autor:  Jack7 [ 29 zář 2006 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem udělal zajímavou věc.
Odpojil jsem baterku přes noc a ráno jsem ji zapojil.(restart)Jenže jsem rozpojil konektor lambda sondy a MAF.,až poté jsem nastartoval.Motor šel nepravidelně,nechal jsem pouze volnoběh asi minutu a chcípl jsem to.Zapojil jsem konektor Lambda sondy a opět jsem nastartoval.Motor šel ještě více nepravidelně a asi po 30 sekundách chcípl.Zapojil jsem MAF a potřetí nastartoval a paráda.Krásný volnoběh,žádné cukání a motor jede jako zvíře.

O týden později jsem opravoval alternátor(přetržený drát) tak jsem odpojil baterku a po zapojení jsem udělal tu nauku auta jezdit(volnoběh a po té otáčky 1500 po dobu 2 minut )ale nejelo to jako po mém zvláštním odpojování a zapojování.Byl patrný značný rozdíl k horšímu a opět kolem 4 000 tis.otáček přestal táhnout.
Udělal jsem proto stejný postup co zde popisuji a dostavil se stejný výsledek.Auto jede jako zvíře.
Čím to ????
co myslíte?

Autor:  mrazik [ 30 zář 2006 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

Jack šmarja to je alchymie. Řídící jednotka se zachovala asi podle toho, že neměla informace z čidla MAF, takže i po zapojení jej pravděpodobně nepoužívá.

Autor:  Jack7 [ 01 říj 2006 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím že používá, protože po odpojení za chodu je patrný rozdíl chování motoru.
Taky mám otázku,pokud je MAF zapojen je slyšet zvláštní zvuk u výfuku jako by netěsnil,ale zřejmně těsní.Jsou zde někde dostupné informace o výfuku?Nebo tam je nějaká škrtící klapka?

Autor:  mrazik [ 02 říj 2006 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

Výfuk je prostě výfuk a ty syčivé zvuky pravdepodobně bude ekologie, kdy je do výfukových svodů ,,vstřikován" vzduch.

Autor:  Jack7 [ 02 říj 2006 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: Tak o tom nevím?To jsou ty slabé trubičky u výfuku?

Autor:  mrazik [ 03 říj 2006 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

Jo jo přesně tak. Jdou docela hluboko do vyfuku a diky bohu za tento system. Pak se zacalo delat prisavani spalin a to za chvili ucpe klapku, sani, no hnus.

Autor:  Jack7 [ 04 říj 2006 13:20 ]
Předmět příspěvku: 

Nevíš jestli existuje nějaký podrobný technický popis celýho forďáka a hlavně v češtině?
A kde se dá sehnat?

Autor:  IndyJones [ 05 říj 2006 10:02 ]
Předmět příspěvku: 

V NEJBLIŽŠÍM FORDU CO STOJI NA PARKOVIŠTI V PŘIHRADCE U SPOLUJEZCE :-D

Autor:  Jack7 [ 08 říj 2006 23:24 ]
Předmět příspěvku: 

:-D :D ;-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/