fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
cougar 2.0 16V http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7453 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kolda [ 29 zář 2006 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | cougar 2.0 16V |
Zdravím, měl bych takový dotaz, koupil jsem Cougara, motor 2.0 16V a většinu času jezdím se zapnutým rádiem, takže jsem to ani nepostihl, ale dneska jsem byl ve 4 lidech na horách, nebyl signál, tudíž žádné rádio a stává se mi při každém rychlostím stupni 1-5, že když prostě zařadím dejme tomu za 1 a jsem v nižších otáčkách, třeba nějaké popojíždění v koloně, tak jde slyšet z motoru takové chrastění, dám plný plyn a nad cca 2-2.5ticísi otáček se to úplně ztratí a jede to úplně potichu, to samé pak 2,3 atd..vždy když se pak dostanu zase do vyšších otáček, tak je úplně klid...Teď jsem si ve městě na to dával pozor a řekl bych, že když jedu sám, prostě auto není tak zatížené, tak je to o hodně lepší, někdy se to neprojeví vůbec. Auto dávám stejně na výměnu rozvodů, tak řeknu, ať to projedou a kouknou na to, ale stejně by mne zajímalo, co si o tom myslíte Vy, co by to tak mohlo být, díky moc.... |
Autor: | Standa [ 29 zář 2006 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Něco podobného mě dělal Escort, ale bylo spíš takové huůů, huůů většinou mezi 2000-2500 ot. Přes zaplé rádio to také ani nebylo slyšet, no a v sobotu mi odešel diferák. Tak už jezdím s 2 převodovkou a je zase klid. |
Autor: | Kolda [ 29 zář 2006 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
To si mne tedy moc nepotěšil Ale nevím, to zřejmě nebude ono, bych to spíše viděl, že prostě o sebe něco škrtá a když se to více zatíží, tak je to ještě horší...Zvuk je to asi takový, jak kdybys natahoval nějaké ty hračky, autíčka na setrvačník... |
Autor: | teebee [ 30 zář 2006 22:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kolda: Tipoval bych to (podle toho chrastění jen do 2tis ot.) na vypínací ložisko na spojce - pročti si sekci "Převodovka", třeba si tam svoje příznaky najdeš... Je to poměrně častý. |
Autor: | Martin_in_Capri [ 30 zář 2006 22:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Anebo si tam dej rádio s MP3 a cd s MP3 můžu poskytnout, mám zhruba 40 Gb hudby všech žánrů... A měj to furt zaplý a je po problému... Ps. A zapiš si čísla z databáze forďáků, asi se budou hodit až zůstaneš viset na cestách... |
Autor: | pepa [ 01 říj 2006 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
to Standa: prosím tě jak poznám, že odešel diferák, mě to taky z ničeho nic začalo hučet, ale hodně hlasitě, přehluší to i rádio, myslel jsem, že hučí gumy, ale teď už vím, že to bude něco závažnějšího, dělá to jen za jízdy již od nízkých otáček a čím rychleji jedu, tím je to hlasitější, při vysokých rychlostech kolem 130 - 150 je to slyšet trochu míň, ale to je spíš potlačeno aerodinamickou hlučností. Do zatáček je to taky furt stejný hluk, žádné chrastění, nepřetržitý zvuk hůůůůůůůů. Zítra chci zajet k Fordovi (Autoeden Kotojedy okr. KM), zda tam určí původ hučení, kdyby to byl diferák tak to u nich opravovat nenechám, dělají sice kvalitně (dělali mi brzdy a rozvody), ale teď na to nemám. Diferák jde vyměnit pouze jen současně s převodovkou? A kde jsi sehnal druhou? Ještě se utěšuji, že by to mohlo být ložisko v některém kole, ale při jízdě nejde definovat odkud to hučení jde. Jo a ještě jsem si myslel, že převodovka s diferákem několikrát přežije auto /u jakékoliv značky/, jak vidět, mýlil jsem se. |
Autor: | Standa [ 01 říj 2006 13:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Převodovku jsem koupil na inzerát, popisoval jsem to tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7395 Mně ten diferák hučel jen do 2500 ot. jakmile jsem jel rychleji než cca 80 km/h tak už slyšet nebyl. No a osudnou minulou sobotu jsem ujel asi 4 km a pak při rozjezdu na křižovatce začalo škubat pravé přední kolo, za jízdy pohoda. Když jsem pak brzdil motorem tak zase škubání a při dalším rozjezdu to samé. Přijel jsem zpátky domů, předek auta zvedl na špalky a otáčel předními koly kolem své osy. Původně jsem myslel, že problém bude v kloubu na pravém kole. Ale po zvednutí jsem viděl, že kloub jde hladce a poloosa se pěkně otáčí, ale kolo na druhé straně stálo, na místo aby se otáčelo do protisměru. Šel jsem točit na druhou stranu, ale šla jenom 3/4 otáčka a diferenciál se příčil, kolem nešlo dál otáčet. Tak už mi bylo jasné o co jde. Diferenciál by šel v převodovce vyměnit, ale auto potřebuji na každodení ježdění a snažší mi přišla výměna celé převodovky za jinou. Zatím mám najeto 50 km s novou převodovkou a vypadá to opravdu dobře, tak snad už vydrží. |
Autor: | pepa [ 01 říj 2006 13:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
díky moc za odpověď, zkusím určit závadu podle tvého návodu, ale servis mě stejně nemine ať je to cokoliv, jelikož tomu nerozumím tak jako ty a nejsem ani tak zručný, zaráží mě, že jsem s tím najel už docela dost km celkem 1200 a ještě se nic nerozsypalo |
Autor: | futura [ 03 říj 2006 07:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pepo, tipnul bych si loziska zadnich kol, tam se meni intenzita zvuku s rychlosti jizdy, pripomina to vrtulovej bombardak, podle vyse uvedenyho navodu by se ti mohlo podarit vyloucit diferak.Ty zadky pokud nejsou skoro rozpadly,tak se pri protaceni rukou moc neozejvaj, no uvidis v realu. |
Autor: | pepa [ 08 říj 2006 09:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to bylo ložisko pravého zadního kola, závadu jsem identifikoval sám, po zvednutí na heveru pěkně hučelo, va Fordu to jen potvrdili, výměna u Forda 1700,-Kč, samotné ložisko/sada/ 1067,-, 2 dcl asi nějakého maziva Shell nebo co za 47,-Kč, a zbytek práce, teď čekám, kdy se ozve levé zadní |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |