fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zase to škubání
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7555
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 08 říj 2006 15:58 ]
Předmět příspěvku:  Zase to škubání

Ahoj, mam problém, kterej jsem jinde nenašel. Motor mi za studena po nastartování vyjde s otáčkama cca na 1500ot/min, to je předpokládam správná hodnota. Ale cca tak po minutě (nezáleží na tom, jestli jedu, nebo stojim na místě) otáčky klesnou cca tak na 300 otáček, tak 5-10 vteřin motor blafe na týhle hodnotě, skoro to vypadá, jako by šel na 3 válce. Pak zase sám vylítne na 1500-2500 otáček a ihned zase padá na hodnotu kolem 500ot/min. Pokud v tomhle propadu přidám plyn, auto se celý rozvibruje, vypadá to, jako by se zahltilo a po chvilce ty otáčky vylezou na hodnotu, kterou si určuju plynem. Pokud motor udržuju uměle plynem v otáčkách nad 1200-1300, neni problém. Po ohřátí motoru jde motor úplně normálně. Netušíte někdo, v čem tkví jádro pudla??? Díky moc za každou radu.

Autor:  Honzík [ 08 říj 2006 18:08 ]
Předmět příspěvku: 

Udělej to vylučovací metodou nejdříve zkus volnoběžný ventil + čidlo škrtící klapky obojí vyčistit a pak pokud to nebude ono tak koukni na svíčky nebo kabely ale spíš bych sázel na ten ventil

Autor:  Návštěvník [ 08 říj 2006 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc, ale nenapsal jsem, že v technice jsem skončil tak akorát u favorita... Nemoh bys mi prosim poradit, kde to mam najít, nebo poslat třeba fotku??? Díkes...

Autor:  Honzík [ 08 říj 2006 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

http://mondeo.fordclubs.org/clanky/volno_ventil.htm

tohle je montáž i demontáž volnoběžného ventilu ty fotky neber tak uplně přesně protož ono totiž zálezí jestli máš staré nebo už nové sání ale předpokládám že máš stejný motor jeko já a tak budeš mí ten ventil schvanej mezi blokem motoru a sáním je dost blbě vidět a urcitě na něm nenejdeš modrý štítek s logem fordu. Jo sání je ta věc ke které vede ta velká černá hadice od hzduchového filtru kbybys nevěděl. Tu když sundáš tak najdeš i škrtící klapku a její čidlo klasicky konektor a kabely. Okolí tej klapky to stačí vyčistit třeba lihem nebo benzínem nemusíš se jí bát i zvednout nic se jí nestane. Zpět k tomu ventilu je připevněnej dvouma šroubama problém je že při demontáži musíš vlest pod auto, také od něj vede konektor s kabelama. Na čištění použij opět benzín nebo líh a pořádně ho vykoupej pak si vem buď stlacenej vzduch nebo tyčinky na čištění uší a pořádně ho vyčisti. Nakonec ho prostříkni silikonovím olejem a zpět ho namontuj. Ještě pak musíš vyresetovat říďící jednotku stačí odpojit baterku cca 10min ale bacha jestli nemáš kód k radiu Jinak ten popis na tej adrese je celkem přesnej až na ty fotky.

Autor:  Honzík [ 08 říj 2006 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

jinak spoustu informaci najdeš na foru v tématu VOLNOBĚH stačí jen hledat

Autor:  IndyJones [ 09 říj 2006 06:54 ]
Předmět příspěvku: 

ZKONTROLUJ SI ČIDLO TEPLOTY MOTORU ZA STUDENA SE TI TO CHOVA JAKO KDYŽ JE ZAHŘATY :lol:

Autor:  Návštěvník [ 11 říj 2006 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

Me neco podneho delal minimalne pruchozi posledni dil vyfuku. Byl nejak zdeformovany a neprochazeli pres nej splodiny. Motor se vlastne sam dusil a snazil se to dorovnavat pridavanim plynu tak se otacky tak houpaly. Zkus uvolnit prirubu u katalizatoru a nastartovat.

Autor:  IndyJones [ 25 lis 2006 10:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zase to škubání

ODPOJ SI LAMDU A ZKUS STARTOVAT BEZ NI A UVIDIŠ :lol:

Autor:  Miky [ 13 led 2007 21:13 ]
Předmět příspěvku:  škubání

Mám taky jeden dotaz teď v zimě (no zima) mi to někdy škube krátce po výjezdu (5min.),ale jak kdy nekdy jo a nekdy je to v klidu může to být tím že je auto ještě studený díkes

Autor:  Jack7 [ 21 dub 2007 03:46 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj Baku,
zkus restart řídící jednotky.
Vyčistit volnoběžný ventyl.
Pak to často dělají svíčky,může to být i čidlo teploty motoru.
Někdy toto dělá špatný olej.
Také v horším případě špatná zdvihátka ventylů.
Postupoval bych takto:
Restart ŘJ.
vyčištení volnoběžného ventylu.
Buď někde půjčit na zkoušku nebo výmněna svíček.
Vymněnit kabely na svíčky
promněřit čidlo teploty motoru
vymněnit olej + filtr
Pak uvidíš

Autor:  dj.DEKL [ 21 dub 2007 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych začal vyblikáním chyb v ŘJ, proměřením všech čidel, změření zda jdou správné signály do ŘJ, kontrola všech hadic v motoru, vyčištění volnoběžnýho ventilu - restart ŘJ, svíčky + kabely atd... nekonečná práce.

Já jsem měl podobný problémy od loňskýho srpna... vyřešil jsem je až teď :roll:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/