fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

dusi se po rychlem seslapnuti plynu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7772
Stránka 1 z 1

Autor:  mrak [ 24 říj 2006 11:26 ]
Předmět příspěvku:  dusi se po rychlem seslapnuti plynu

koupil sem si 1.1i fiestu 91 a mimo to ze mi trochu zlobi volnobeh (asi krokovy motorek) mi to dela takovou neprijemnou vec ze kdyz prudce/rychle seslapnu plyn tak se to tak 0.5-1s dusi nez to zacne nebirat otacky (zatizene i na neutral).
Vypozoroval sem ze to dela i v situaci kdy je motor ve vysich otackach cca1500-2000 nemam tam otackomer, u vyssich otacek to neni tak citit ale je to tam porad :/

delal sem diagnostiku (LED) a na nic sem neprisel, zadne cidlo zrejme nedava UPLNE nesmyslne hodnoty, ale nekde bude neco zhileho :(

nenapada vas nekoho co by to mohlo byt?

Autor:  Wizzy [ 24 říj 2006 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

TPS - čidlo polohy škrtící klapky.

Autor:  mrak [ 24 říj 2006 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

nj .. ale kdyz sem delal dynamicky test (diagnostika s bezicim motorem) tak sem po "vyzve" zmackl plyn ... a zadnou chybu mi to nehodilo
kazdopadne sem ho jeste nemeril takze to zkusim ...

Autor:  Wizzy [ 24 říj 2006 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

Hm... no zkus ho změřit přímo a taky mrazík by ti určitě poradil změřit ho na pinech přímo na řídící jednotce, on s tím taky zápasil, čidlo ale bylo OK a byl nahnilý drát od něj do jednotky.

Autor:  COLLOUR [ 27 říj 2006 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

Možná by pohlo seřídit ventily. Pozor nejsou tam samostavy, ale klasika, podobné jak u Škody. Měly by se štelovat co 20 000 km. Ještě tam je takové sitko jak se lije olej. Je dobré ho pročistit benzínem.
Pak ještě prokontrolovat konektory.

Autor:  mrazik [ 28 říj 2006 11:53 ]
Předmět příspěvku: 

mrak ty tam asi budeš mít MAP, co ? No ujisti se také, zda vůle ventilů je nastavena dobře, prostě, že mechanicky je všechno v pořádku.

Autor:  COLLOUR [ 29 říj 2006 12:11 ]
Předmět příspěvku: 

:!: Pozor na pořadí zapalování je to 1 2 4 3 a ventily nejsou řazeny stejně. :!: 1 a 2 válec má (z leva) ventil výfukový a druhý sací :!: 3 a 4 to má obráceně (tedy sací, výfukový). Sací má mít 0,20 a výfukový 0,30

Autor:  mrak [ 31 říj 2006 14:21 ]
Předmět příspěvku:  diky

jo diky za rady ... sem ted strasne zasekanej takze nemam vubec cas stim neco udelat ... navic kdyz to alespon nejak jezdi tak ta motivace neni takova :oops:

2mrazik> jo jo je tam MAP

2collour> jo to sam nezvladnu :( ale mam kamose co by mi stim serizenim vule pomohly

zkusim a napisu report jak to dopadlo

Autor:  IndyJones [ 25 lis 2006 10:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: diky

NASTAV SI KLAPKU VZDUCHU TROCHU JI PŘIDEJ A DIRA ZMIZÍ

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/