fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
dusi se po rychlem seslapnuti plynu http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7772 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mrak [ 24 říj 2006 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | dusi se po rychlem seslapnuti plynu |
koupil sem si 1.1i fiestu 91 a mimo to ze mi trochu zlobi volnobeh (asi krokovy motorek) mi to dela takovou neprijemnou vec ze kdyz prudce/rychle seslapnu plyn tak se to tak 0.5-1s dusi nez to zacne nebirat otacky (zatizene i na neutral). Vypozoroval sem ze to dela i v situaci kdy je motor ve vysich otackach cca1500-2000 nemam tam otackomer, u vyssich otacek to neni tak citit ale je to tam porad :/ delal sem diagnostiku (LED) a na nic sem neprisel, zadne cidlo zrejme nedava UPLNE nesmyslne hodnoty, ale nekde bude neco zhileho :( nenapada vas nekoho co by to mohlo byt? |
Autor: | Wizzy [ 24 říj 2006 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
TPS - čidlo polohy škrtící klapky. |
Autor: | mrak [ 24 říj 2006 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
nj .. ale kdyz sem delal dynamicky test (diagnostika s bezicim motorem) tak sem po "vyzve" zmackl plyn ... a zadnou chybu mi to nehodilo kazdopadne sem ho jeste nemeril takze to zkusim ... |
Autor: | Wizzy [ 24 říj 2006 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm... no zkus ho změřit přímo a taky mrazík by ti určitě poradil změřit ho na pinech přímo na řídící jednotce, on s tím taky zápasil, čidlo ale bylo OK a byl nahnilý drát od něj do jednotky. |
Autor: | COLLOUR [ 27 říj 2006 21:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Možná by pohlo seřídit ventily. Pozor nejsou tam samostavy, ale klasika, podobné jak u Škody. Měly by se štelovat co 20 000 km. Ještě tam je takové sitko jak se lije olej. Je dobré ho pročistit benzínem. Pak ještě prokontrolovat konektory. |
Autor: | mrazik [ 28 říj 2006 11:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrak ty tam asi budeš mít MAP, co ? No ujisti se také, zda vůle ventilů je nastavena dobře, prostě, že mechanicky je všechno v pořádku. |
Autor: | COLLOUR [ 29 říj 2006 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pozor na pořadí zapalování je to 1 2 4 3 a ventily nejsou řazeny stejně. 1 a 2 válec má (z leva) ventil výfukový a druhý sací 3 a 4 to má obráceně (tedy sací, výfukový). Sací má mít 0,20 a výfukový 0,30 |
Autor: | mrak [ 31 říj 2006 14:21 ] |
Předmět příspěvku: | diky |
jo diky za rady ... sem ted strasne zasekanej takze nemam vubec cas stim neco udelat ... navic kdyz to alespon nejak jezdi tak ta motivace neni takova 2mrazik> jo jo je tam MAP 2collour> jo to sam nezvladnu ale mam kamose co by mi stim serizenim vule pomohly zkusim a napisu report jak to dopadlo |
Autor: | IndyJones [ 25 lis 2006 10:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: diky |
NASTAV SI KLAPKU VZDUCHU TROCHU JI PŘIDEJ A DIRA ZMIZÍ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |