fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vymena motoru - EFI/K-Jetronic
PříspěvekNapsal: 11 říj 2004 13:47 
ahoj,chtel jsem se zeptat,zda nekdo vi,jak moc je obtizne vymenit motor se strikackou EFI za motor s K-Jetronic.Jde mi hlavne o zapojeni "elektriky".Mam Cabrio r.v.1989. Nebo aspon kolik zhruba stoji GO motoru.moc diky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2004 15:22 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
GO pokud si vsechno budes delat sam a beres to i s vybrusem valcu a kliky,bude to stat kolem 15-20k, zalezi, za kolik sezenes to brouseni a u cen novejch pistu a jinejch dilu jsou taky dost rozdily. Pokud by byl fakt dobrej jinej motor EFI, nejlip z bouracky i s elektrikou, asi by to vyslo lacinejc.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2004 14:04 
Já myslím, že by bylo nejlepší z motoru s Jetronikem sundat sání a nasadit na něho sání pro elektroventily (EFI). Motor bude v podstatě stejný a EFI je určitě lepší než K-Jetronik-tam je docela potíž se vstřiky s rozdělovačem paliva - hlavně pokud někde ležel na sucho.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2004 14:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No to by sice asi slo, ale je tam malickej rozdil v hlave, to EFI zasahuje do kanalu a ma tam vybrouseny mista, takze by se bud musela dat hlava efi, nebo puvodni upravit, pokud by to slo. Ale kdyz chce delat GO, tak pocitam, ze spis spodek uz bude vybehanej,takze zmena plneni to asi nezachrani.Jenze sehnat dobrej spodek taky neni sranda, vetsina je na konci zivota. Tezka rada, co je nejlepsi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz