fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Vysoké otáčky - please help http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7986 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 08 lis 2006 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | Vysoké otáčky - please help |
Mám problém s vysokými otáčkami po nastartování se drží volnoběh asi na 3500 ot - 4000 ot. Problémy začali dnes po výměně volnoběžnýho ventilu. Baterku sem při výměně měl odpojenou takže ŘJ se musela resetovat (byla odpojená nejmíň 30min). Tak sem tam zkusil vrátit ten starej ventil, kterej byl spálenej takže sem ho měl odpojenej, ale ještě včera mi to s ním jezdilo (sice volnoběh malej ale šlo to) a dělá to úplně to samý. Oba ventily sem čistil Konkorem a benzínem. A je úplně jedno jestli je ventil připojenej nebo odpojenej, vždycky po nastartování otáčky vyletí na těch 3500-4000. Nevíte někdo čím by to mohlo bejt? Co sem opomněl ? Nebo pokazil? Fakt z toho začínám bejt zoufalej Díky všem za odpovědi |
Autor: | hameluk [ 08 lis 2006 23:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zksuil bych jen tak, pro jistotu, ještě jednou restart ŘJ odpojením baterky. Je to divný, ale auto mi jednou za X měsíců tohle začne dělat taky a po restartu ŘJ se to vrátí do normálu. V každém případě to nic nestojí a za pokus to stojí |
Autor: | Wizzy [ 09 lis 2006 08:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud to dělá i se starým spáleným (=nefunkčním) ventilem, tak je problém buď v přisávání falešného vzduchu - je potřeba projít celý systém sání včetně odvětrávání klikovky (ta hadice ráda praská a problém je na světě) a i s odvětráváním par z nádrže. Nebo je problém někde na cestě řídící jednotka - volnoběžný ventil. Tady to chce zkontrolovat dráty a konektory. Co jsem tak zkoumal můj volnoběžnýá ventil, tak ten je v nezapojeném stavu polootevřený (funguje naprosto normálně), takže pokud do něj nejde šťáva z řídící jednotky (teď si zaboha nevzpomenu, jestli to řízení je analogové, spojité, nebo pulzní...), tak by přes něj furt tekl vzduch do motoru... |
Autor: | carculka [ 09 lis 2006 10:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
to mě zajímá ten falešný vzduch,to mě řekli na stk i když jsem prošel,je to někde popsaný kde a co udělat?případně s obrázky,to bych potřeboval udělat a z kontrolovat u svého auta |
Autor: | Standa [ 09 lis 2006 10:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Něco si můžeš přečíst tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 4&start=17 |
Autor: | carculka [ 09 lis 2006 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo díky,mrknu se na to |
Autor: | Návštěvník [ 09 lis 2006 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tím falešným vzduchem mě to taky napadlo v souvislosti s tím ventilem, protože se chová stejně rozpojenej i zapojenej a to předtím nedělalo. Ale nejde mi do hlavy, proč takhle najednou. Sem koukal a při montáži tam žádná hadička nestojí v cestě. |
Autor: | Jason [ 13 lis 2006 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sundej hadici od sání a rukou zkus zakrývat sání, jestli se otáčky sníží až by chtěl motor zdechnout, pokud ho ucpeš úplně a běží dál, tak to někde saje. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |