fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 lis 2024 07:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: RE:výměna karburátoru za EFI
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 19:38 
Ahoj, jen náhodou jsem našel tohle forum a musím podotknout že je super.

Chtěl jsem se proto zeptat, mám escorta 1.6 s karburátorem a do budoucna bych tam chtěl dát 1.6 CVH s EFI vstřikováním. Tak by mě zajímalo co to všechno obnáší.
Děkuji za všechny rady.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2004 07:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Zatim jsem o tehle vymene neslysel, i kdyz Honza menil karbec za turbo, ale tam to pojal komplexne,jinak pokud vim, karbec ma snad okolo 90k, efi 105 vetsinou.Takze otazka zni, jestli upgrade bude za ty prachy stat, jestli by treba nebylo lepsi, sehnat origo motorsport potrubi a dat tam dvojityho Webera, nebo i dva.Prekopat karbec na efi by podle mne znamenalo jinou hlavu se sanim, vstrikama, cerpadlo paliva, elektricky svazky a RJ. To je jen to, co me ted napadlo, mozna kdyby to clovek prokoumaval mohlo tech veci bejt vic. Musel bys to sehnat za hodne malo penez a delat si vsechno sam, abys na tom neprodelal kalhoty. I kdyz je fakt, ze prakticky vsechny upravy jsou prodelecna zalezitost, jenom si clovek udela radost.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2004 16:50 
Já jsem to myslel tak že bych si sehnal escorta co má EFInu a celé bych to komplet přehodil,včetně převodovky,motoru a všeho co k tomu patří.
Jen nevím jak to udělám stím čerpadlem, jestli musí být v nádrži nebo bych ho mohl dát jinám.

Chci to měnit proto že mám stím furt nějaký problemy, špatně startuje, výkon taky pokulhává a začíná i kouřit.
Jo a ještě jsem se chtěl zeptat dá se nějak podle čísla co je vylisované na bloku motoru nebo na hlavě zjistit typ motoru, myslím tím výkon atd.
Mám totiž jeden motorek a bohužel tam není na hlavě žádný číslo vyraženo tak nevím jaky výkon ten motor má z čeho je.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2004 17:43 
To Futura: Cau, ja mam taky 1.6 rv 1991 66kw s karburatorem a zajimalo by me co nejvic informaci o tehle uprave (motorsport potrubi a dvojity Weber). Moje esco nejede spatne,ale chtelo by to prece nejakeho toho kone pridat. Jinak tedkom tam mam karburator Weber,ale nic vic o nem nevim... Uvazoval jsem o vymene motoru od Cona,ale je to dost nakladna investice. Tak prosimte kde bych sehnal nejake podrobnejsi info (co tim ziskam a za kolik) Diky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2004 07:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Na motoru by melo bejt vyrazeny cislo, z neho by melo jit vycist kterej typ motoru to je, v Etzoldovi potom najdes tech. udaje.Pokud se jedna o upravy karburatorovych CVH, tam mam jen obecne informace, ze to jde, dela se to a pokud je uprava komplexni, splha vykon hodne pres 100k. Ale zase je otazka, jak je to s zivotnosti a zpusobilosti k beznymu civilnimu uzivani, to nemluvim o financni narocnosti. Dily na takovy upravy se daji obcas sehnat venku, ale je o ne dost velky zajem a i u pouzitych ceny splhaj dost vysoko, klidne se muze stat, ze upravy motoru budou stat nasobek ceny auta.
Na normalni pouzivani a jeste cenove prijatelny bych povazoval vymenu karburatoru za efi, tam jsou vykonove varianty 105-115k uz v serii, jako nejsnazsi bych videl prehozeni celyho motoru vcetne elektriky, prevodovka podle mne bejt jina nemusi, ale u cerpadla muze nastat problem, tam bych nejradsi vymenil celou nadrz i s cerpadlem, ale treba to nebude bezpodminecne nutny, chce to srovnat tlaky, a podle toho se zaridit.Bohuzel kazdej konik navic stoji vice, ci mene, dost casto zjistis, ze by za ty penize bylo i silnejsi a novejsi auto, jenze i tady by si clovek brzy zvyknul a chtel by vic. Takze spirala, je na kazdym, kam a za jakou cenu to chce dotahnout. A upozornuju, ze prachy vynalozeny na tuning jsou vyhozeny, jeste jsem neslysel o tom, ze by to nekdo pri pripadnym prodeji dostal aspon ve vetsi mire zpatky.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 11:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
Když to seženeš hodně levně a jsi šikovnej tak se ti ta výměna zřejmě vplatí. Taky jsem uvažoval o výměně za EFI snad rok. A když vidím co musím všechno vyměnit. Tak se mě do toho moc nechce.

Jak tu byl psáno musel by jsi vyměnit Hlavu či celej motor včetně sání a rj, setrvák u převodovky,čerpadlo, taky asi budeš muset dát výfukový koleno s lambdou.
Ono je toho spousta.
Já bych to udělal tak že bych si sehnal nějakej zrezlej vrak s dobrým motorem. A pak bych to v klidu všechno přehodil. To je asi nejednoduší.

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz