fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Prosím pomozte-už si nevím rady escort 1,4cfi 52kw 1991
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=8131
Stránka 1 z 2

Autor:  Mira1. [ 23 lis 2006 02:13 ]
Předmět příspěvku:  Prosím pomozte-už si nevím rady escort 1,4cfi 52kw 1991

Chlapi,potřebuju poradit,a nevím kam to napsat.Dřív se mi motor přehříval,tlakoval,a ručička šla maximálně k M.Tak že sem musel i v létě topit,což nebylo moc příjemné a větrák se mi nikdy nesepnul.ale teď,co začala zima mi popraskali ty kolínka co jsou na konci topení(toho malého chladiče-výměník) a všechna kapalina mi vytekla do auta.Tak jsem koupil ze staršího ten výměník,namontoval,dolil kapalinu a rafička mi už při zapnutém klíčku a studeném motoru ukazuje přes červené pole-(před tím se víc jak dopůlky nehla),a při popojíždění,když sem se otáčel mi jakoby někde za palubovkou se přelévala voda,a ještě navíc to žere jak tank-kolem 13ti litrů.ráno musím 50km od domova,ale nevím co mám dělat.prosím poraďte mi,už sem z toho auta zoufalý.prosím poraďte,díky

Autor:  Wizzy [ 23 lis 2006 08:15 ]
Předmět příspěvku: 

To zní hodně blbě. V prvé řadě bych asi zkontroloval dráty k čidlům a zkontroloval a povyměňoval čidla pro teplotu chladící kapaliny - u mě jsou tři - pro budík, pro eec a pro větrák na chladiči. Aby bylo od čeho se odpíchnout a měl bys relevantní údaje o teplotě motoru. Pak bych zkontroloval větrák na chladiči, jestli funguje (přímé napojení na baterku), případně dráty k němu. Voda v chladícím okruhu - ubývá, nebo ne? Tvoří se v ní přetlak i za studena - probublává do expanzky? Zkoušel jsi propláchnout chladič, nebo vůbec zkontrolovat, jak moc je průchozí?

Autor:  mrazik [ 23 lis 2006 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tady bych prověřil úplně všechno i motor. Porotože tlakování chladící soustavy nevěstí nic dobrého.

Autor:  Mira1. [ 23 lis 2006 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
To zní hodně blbě. V prvé řadě bych asi zkontroloval dráty k čidlům a zkontroloval a povyměňoval čidla pro teplotu chladící kapaliny - u mě jsou tři - pro budík, pro eec a pro větrák na chladiči. Aby bylo od čeho se odpíchnout a měl bys relevantní údaje o teplotě motoru. Pak bych zkontroloval větrák na chladiči, jestli funguje (přímé napojení na baterku), případně dráty k němu. Voda v chladícím okruhu - ubývá, nebo ne? Tvoří se v ní přetlak i za studena - probublává do expanzky? Zkoušel jsi propláchnout chladič, nebo vůbec zkontrolovat, jak moc je průchozí?


Chladicí kapalina ubývá,někdy i 3 litry někdy zase jen půl litru,za studena se přetlak netvoří.Chladič jsem neproplachoval,ale mrknu na něj i na ten větrák,protože nespínal, o víkendu,nebo ještě dneska.teď musím odjet.další nové poznatky po té výměně výměníku vám hned napíšu.díky moc za rady

Autor:  Wizzy [ 23 lis 2006 13:04 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud tolik žere vodu a nedělá se louže pod autem, bude to v nejlepším případě profouklé těsnění pod hlavou, jinak i prasklá hlava, teoreticky i blok, ale to by musela být prda, aby ten kus železa rupnul. Jak píše Mrazik - to je na kontrolu celého motoru. Jo, jak je na tom vodní pumpa?

Autor:  Mira1. [ 23 lis 2006 14:30 ]
Předmět příspěvku: 

Mám to auto krátce,tak měsíc možná víc,ale ta pumpa bude asi v poho.Teť jsem přijel z litomyšle,a cestou do svitav se mi začalo kouřit z pod kapoty motoru.tak sem zastavil a koukl se.z horní hadice co vede od chladiče to kouřilo a stříkala voda,asi se povolila sponka.tak sem otevřel víčko z nádobky a voda jakoby se vrátila skoro na max,a od chladiče to přestalo téct.jinak to topilo,cestou sem to na chvíli pustil a paráda.jenže když sem přestal topit tak sem takhle dopadl.a ta voda taky asi mizela tou sponkou.ale i přes to.proč to tak tlakuje?všechno omrknu zítra dopoledne. a rafička teploty je už po zap.klíčku v horní poloze.

Autor:  Tony [ 23 lis 2006 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

a co termostat?,tam jak říkáš upřed horní hadicí je termostat,vypadá to že neotvírá..

Autor:  Mira1. [ 23 lis 2006 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tony píše:
a co termostat?,tam jak říkáš upřed horní hadicí je termostat,vypadá to že neotvírá..


no jo,kdyby otvíral,tak by možná i čidlo ukazovalo dobře,a né až do červenýho pole.mrknu na to

Autor:  vendiik [ 30 lis 2006 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavně zjisti, kam ta voda mizí, to je ze všeho nejdůležitější!
Správně nemá ubývat vůbec, nebo tak že to ani nepoznáš.

Autor:  Mira1. [ 22 dub 2007 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj chlapi,tak sem po zimně ten motor vytáhl,a nestačil se divit.rupnul mi totiž blok motoru,prasklá hlava,a chladič taky v háji,těsnění pod hlavou taky.a nevím co ještě.koupil sem nový motor,ten samý.dneska sem ho přetěsnil.ještě musím sehnat utahovací momenty na hlavu,dám ji tam,dám nové rozvody.a namontuju do auta.zkusím to zvládnout v týdnu.na zimu sem si koupil favorita,takže sem s ježděním do práce problémy neměl.Kdybyste chtěli nějaká fota,nebo něco,co s tou výměnou souvisí,tak se ozvěte,a kdyby ste někdo věděl ještě dnes ty utahovací momenty,tak budu on-line.Díky Mira

Autor:  Hurdis [ 22 dub 2007 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

ahoj, mám stejný motor, takže fotky z rozborky by mě docela zajímaly, jinak ty utahovací momenty bych možná měl mít, pokud jsou uvedeny v Etzoldovi, jestli je najdu tak bych se ti večer ozval, když nebude někdo rychlejší

Autor:  Mira1. [ 22 dub 2007 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

Hurdis píše:
ahoj, mám stejný motor, takže fotky z rozborky by mě docela zajímaly, jinak ty utahovací momenty bych možná měl mít, pokud jsou uvedeny v Etzoldovi, jestli je najdu tak bych se ti večer ozval, když nebude někdo rychlejší


pošli mi tvůj mail,a já ti to pošlu.nebo mi poraď kam a jak to mám uložit.čím dřív bys to sehnal tím líp.je to jednobodka.dík

Autor:  Hurdis [ 22 dub 2007 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

tak tady máš ty utahovací momenty:
http://img50.imageshack.us/img50/2002/dsc04148tn2.jpg

jinak fotky z rozborky prosím na mail honza.hdd@seznam.cz, díky

Autor:  Mira1. [ 22 dub 2007 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

Hurdis píše:
tak tady máš ty utahovací momenty:
http://img50.imageshack.us/img50/2002/dsc04148tn2.jpg

jinak fotky z rozborky prosím na mail honza.hdd@seznam.cz, díky



jo,a prosím tě,ještě kdyby jsi mi mohl sehnat jaký být vůle na ventilech,co to máš za knížku,kde by se dala sehnat.moc díky

Autor:  mrazik [ 23 dub 2007 08:20 ]
Předmět příspěvku: 

Miro najed na hlavni stranku www.fordfans.cz a tam menu Download - Tajna sekce - heslo je jednoduchy a hned prvni odkaz

Autor:  m.scale [ 10 úno 2009 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi mel bych na vas otazku.Jedna se o Escorta CVH 1.4i,1991.Kde se nachazi cidlo chladici kapaliny pro ridici jednotku?Mam jedno cidlo u termostatu,druhe na sacim potrubi.Myslim ze by tam melo byt jeste jedno/vypada jak sroub/,ale nemuzu ho najit.Dik za odpoved

Autor:  futura [ 10 úno 2009 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud 1,4 CVH jako 1,6 CVH a pocitam, ze stejny, hlinikovy parozi, tak na termostatu spinaci cidlo vetraku chladice, na parozich teplota vzduchu, maly jednopolovy na hlave u termostatu, teplota na budik a to, ktery hledas je umne skryto ocim i rukam na zadni strane hlavy dole na sacim potrubi.Nejlip je videt zespoda, kdyz koukas zpod auta.Sestihran tusim 23 nebo 24, proste hodne velkej a idealni je trubkac plechovej, pac do goly se nevejde konektor.

Autor:  m.scale [ 10 úno 2009 18:28 ]
Předmět příspěvku: 

...je to tak jak pises.Na sacim potrubi je pro RJ.Cidlo pro budik sem nasel okamzite,nechapu jak sem ho moch prehlidnout.dik

Autor:  m.scale [ 10 úno 2009 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

...jeste sem zapomel se zeptat.To cidlo pro RJ,dela se druhovyroba?,nebo pouze origos?, a jaka je asi cena?

Autor:  futura [ 11 úno 2009 08:21 ]
Předmět příspěvku: 

Druhovyroba stopro nevim, ale je to dost pravdepodobny. Kazdopadne pro klid duse bych radsi zkusil forda, i kdyz i tam muzou mit nejakou druhovyrobu, uz jsem to zazil. Ale vzhledem k tomu, ze je to dost zasadni soucastka, tak aspon muzu doufat, ze nemaji shity. Cena kolem 500 pocitam, pravdepodobne nekdo rekne presnejc.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/