fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kam mizí voda?
PříspěvekNapsal: 29 zář 2004 13:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2004 18:59
Příspěvky: 57
Bydliště: Karlovarsky
Po výměně termostatu se mi začla ztrácet chladící kapalina.Měl jsem rozebranou přírubu u termostatu a povolený šroub na vypouštění chaldiče, nic jinýho.Od tý doby musím doplňovat tak litr na 100km.Nikde není vidět žádný únik, na co se zaměřit?Olej je čistý...a jak poznat jestli to nejde do výfuku? Teď jezdím na čistou vodu a zima se blíží : (

_________________
Fusion 1,4 TDCI , 2002



driv: Esco 1,6 CLX , 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2004 15:23 
Litr na 100 km je docela dost. Pokud jsi dával nový těsnění (event. silikon) k termostatu, tak bych to typoval na těsnění ("O" kroužek) vypouštěcího šroubu chladiče, nebo uvolněnou sponu u některé z hadic (např. špatně viditelný spoje k vodní pumpě). Podívej se hned po startu, nebo dej auto na suchej chodník (cestu), mělo by být vidět kde voda teče.
Jak se chová teplota vody , spíná často ventilátor u chladiče? Při netěsnostech jde většinou teplota hodně nahoru.
A co víčko chladící kapaliny ? Pokud tam je netěsnost a jezdíš jen na vodu, může tudy unikat pára, bylo by to vidět na kapotě zevnitř.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 08:00 
Tak už jsem asi našel místo, kde to teče. Vytéká z krytu řemenice.Asi to bude někde u čerpadla,ale není tam takhle vidět.Máte zkušenosti co by na něm mohlo odejít?Na ty hadice k čerpadlu opravdu není vidět, to musím sundat řemen? A jestli to bude někde na pumpě(gufero), je to opravitelný nebo se mění celá ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 08:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Vypada to spis na cerpadlo, nez na hadice. A to se meni cely, na 16V cca 1500.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 09:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Může být málo utažená hadice na vodní pumpě, ta jde utáhnout i bez rozebírání, ale dost špatně. Co se týče vodního čerpadla, tak je potřeba rozebrat řemeny, včetně rozvodového, protože na čerpadle je přychycená jedna kladka od rozvodů. Čerpadla se neopravují ale celá měnní. Ve Fordu kolem 3 000,- druhovýroba 1500,-

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 10:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2004 18:59
Příspěvky: 57
Bydliště: Karlovarsky
No já myslel, že to pujde bez rozvoďáku :( To je docela nepříjemný, má s tím někdo osobní zkušenost?

_________________
Fusion 1,4 TDCI , 2002



driv: Esco 1,6 CLX , 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 11:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, delal jsem to, esco nema moc mista, ja jeste min, je to dost opruz. Ty kladky na cerpadle dobry vysroubovat az venku, jsou na torskach, venku se za ne lip vezme. Ale urcite zkus omrknout ty hadice nejdriv, i kdyz si myslim, ze kdyz to tece od rozvodu, nebude to jima, jsou napojeny mimo kryt. Leda by to po nich teklo.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 11:47 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 08:57
Příspěvky: 33
Bydliště: Brno
nevim, jestli je to tak i na novejsich autech, ale na starsim jsem videl deravou mrazovou pojistku, takovej plisek nalisovanej v bloku pod remenici. Mozna ze je to ono.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 11:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Je to i na novejsich, teda pokud treba 16V je novejsi. Ale pokud si vzpominam, tak zrovna na strane cerpadla snad zatka nejni. A i kdyby, ta pravdepodobnost, ze by to bylo zatkou povazuju za skoro nulovou, aspon v soucasnym obdobi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 12:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2004 18:59
Příspěvky: 57
Bydliště: Karlovarsky
Hold na to budu muset kouknout.Pujde to z rampy nebo musí kolo dolů.A v Etzoldovi je něco o samonapínání klíňáku, ten postup montáže odpovídá realitě?

_________________
Fusion 1,4 TDCI , 2002



driv: Esco 1,6 CLX , 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2004 12:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
V etzoldovi to sedi, zespoda na rampe remen prislusenstvi krasne sundas.I kdyz i to kolo dole ma neco do sebe, ja radsi to kolo.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 12:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2004 18:59
Příspěvky: 57
Bydliště: Karlovarsky
Tak to mám celý rozhozený.U čerpadla bylo vidět že teklo.Navíc napínací kladka s prasklinou...Tak jsem koupil všechno nový a dneska to začnu skládat.Akorát nevím jak napnout rozvoďák, tu předepínací pružinu o který píšou v Etzoldovi jsem k tomu nedostal.Nějaký návod - o kolik se může řemen a kde prohnout? Jestli někdo víte...

_________________
Fusion 1,4 TDCI , 2002



driv: Esco 1,6 CLX , 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 12:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Dopnutí řemenu se provádí tak, že se sním na největší vzdálensti mezi dvěma řemenicemi otáčí rukou do vrtule. Prostě ho chytíš a palcem otáčíš kolem podélné osy. Musí jít otočit o 45° ale ne víc než o 90°. Nepíšeš jestli dávaš nový nebo použiješ stávající. U použitého se musí dodržet směr ve kterém se otáčel před sundáním a napnutí kolem těch 60°, nový řemen se ještě hodně vytahá a stačí na těch 45°.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 10:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2004 18:59
Příspěvky: 57
Bydliště: Karlovarsky
Dával jsem nový všechny kladky i řemen.Nějak jsem to napnul a už jezdím :lol: Doufám že dlouho...

_________________
Fusion 1,4 TDCI , 2002



driv: Esco 1,6 CLX , 1996


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz