fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Ford Escort 1.4 MK IV - SWAP motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=8231 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Cabrio Driver [ 02 pro 2006 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | Ford Escort 1.4 MK IV - SWAP motoru |
Ahoj všem, měl bych jeden dotaz.. Byl by hodně velký problém vyměnit stávající motor 1.4 za 1.8 16V, nebo RS 2000? Předpokládám, že úchyty motoru budou rozdílné, převodovka taktéž. Co byste doporučili? Tu 1.8, nebo 2.0 RS? Děkuju za rady a přeji pěkný zbytek dne |
Autor: | milos.l [ 02 pro 2006 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
když se chce tak to jde na úplně obyčejné fiestě ten 1,8 130Hp potřebuje trošku upravit úchyty - tak půl hodiny práce... myslim že MK4 esco bude to samý... úchyty převodovky na Zetecu řešit nemusíš páč tam něcháš BC převodovku kterou tam asi máš? Obecně by měla bejt zástavba Zetecu jednodušší než RS2000. Pokud ti něbude stačit 1,8 130Hp nechá se to překopat na 2litr - blok je stejnej. A co nějaký turbo? ERST? se z toho tvýho dělali ne? |
Autor: | mrazik [ 02 pro 2006 23:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Milosi a Cabrio, s obojim bude prace jak na kostele a u obojiho to bude stejna prace. Upravit uchyty v motoru, natahat komplet elektriku. Vzal bych to i s prevodovkou a s tim souvisi i poloosy, ktere jsou take jine. Vsechno jde, ale delat bych to nechtel. |
Autor: | mrazik [ 02 pro 2006 23:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Milosi motor 1.8 130PS a RS2000 maji stejny maximalne tak volnobezny ventil. Ty motor jsou uplne totalne jine. Motor RS2000 vychazi z 2.0 Sierry a s ni ma stejny blok. |
Autor: | Cabrio Driver [ 03 pro 2006 10:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže moc jsem se toho teda nedověděl Zajímá mně hlavně to, jakej motor vybrat, aby to bylo jednodušší S komplet elektrikou počítám, to je mi jasný Apropo, nejjednodušší by byla asi aplikace XR3i, ale v tom nevidím zrovna nějaký moc velký pozitiva, měl jsem možnost se svézt i v XR3i a příjde mi to na stejný brdo takže když už swap, tak za něco silnějšího.. Co se týče mýho motoru, je to jakási skládačka Spodek motoru vypadá na 1.4CL a vršek (hlava) bude nejspíš z XR3i, protože mi nějak nesedí umístění rozvodu vstřiků u karburátorovýho motoru Teoreticky se už teď výkonově pohybuju výš, než u klasické 1.4 - 55kW díky té hlavě, ALE motor jaksi papá olejíček a za studena z něj lítaj černý brikety (kupodivu po zahřátí to nic nedělá) a výkon taky neklesá, tak teda nevím co to je takže si myslím, že swap by bylo dobrý udělat |
Autor: | milos.l [ 03 pro 2006 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi sem to napsal blbe - vim ze RS motor je stary DOHC a se Zetecem nema nic moc spolecnyho. bylo to mysleno tak ze neni problem z 1,8Zetecu a 2.0 Zetecu z mondea dat dohromady 2.0 ktery se vejde i do fiesty. ja bych naopak prevodovku a poloosy atd nechaval puvodni, ona to nejakou dobu vydrzi, jezdim prevodovku BC z escortu RS turbo S2 a nerikam ze to ma nejakou super zivotnost, ale vydrzi to. Cpat tam MTX tak je sice trochu lip dimenzovana, ale je vetsi, tezsi, nepasujou uchyty... tezko do ni sezenu speru a kdyz tak drazsi... asi nejvetsi problem by mela bejt elektrika - a to pokud sezene Zetec i s origo kabelovym svazkem a ECU tak zas takovej problem neni, aspon me to teda problem nedela ale o elektronice "trochu" neco vim delal bych se s tim jen pokud je to auto v nejakym super stavu a ma to trochu budoucnost, stoji to dost casu... ale nez nahanet kone z nejakyho slabyho motoru tak se to urcite vyplati |
Autor: | milos.l [ 03 pro 2006 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
cabrio...: okoukni na nejaky 1,8 Fieste nebo escortu se zetecem jak sou reseny uchyty motoru, spis ten predni - treba tam na to mas pripravu a nemusel bys ani nic moc predelavat |
Autor: | Cabrio Driver [ 03 pro 2006 10:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže na 1.8 Zmetec pasuje i moje převodovka? |
Autor: | milos.l [ 03 pro 2006 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli tam mas BC prevodovku, jako ze bys mel mit tak pasuje na Zetec z mondea se musi hodit jina vana, z nejaky 1,8... |
Autor: | Cabrio Driver [ 03 pro 2006 17:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
milos.l píše: jestli tam mas BC prevodovku, jako ze bys mel mit tak pasuje
na Zetec z mondea se musi hodit jina vana, z nejaky 1,8... Aha, bezva..dík za rady... ještě menší dotázek.. jak jsou na tom výkonově motory 1.8 a 2.0 Zetec ? |
Autor: | Honzík [ 03 pro 2006 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Výkony jsou: 1,8 85kw - 115k motor (Rkc), 77kw - 105 motor (Rda), 96kw - 130k motor (Rqb). 2,0 110kw - 150k motor (N7a) záleží kterej seženeš |
Autor: | Cabrio Driver [ 03 pro 2006 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chci buď 1.8 16V 130PSů, nebo teda 2.0 Ještě dotázek... nebylo by jednodušší tam strčit motor z Fiesty 1.8 XR2i ??? |
Autor: | milos.l [ 03 pro 2006 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Proc ne... shodou okolnosti sem vcera jeden vytahl z auta, ale asi nebude na prodej... Myslim ze v inzerci nejakej je... to je nejjednodussi cesta ke slusnymu vykonu pri zachovani spolehlivosti... Ta 1,8 má v nejsilnější verzi 130k, 2.0 zetec má v sérii myslím 136k... Pokud chceš aby to šlo takhle jednoduše, měl by to bejt tzv. silvertop zetec, s tema novejma (focus a novejsi mondea) jsou trochu komplikace. Akorát se blbě sháněj s rozumnejma najetejma kilometrama... |
Autor: | Cabrio Driver [ 03 pro 2006 23:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miloši, myslíš, že teda motor 1.8 XR2i z Fiesty by byl dobrej nápad? Mám teď na mysli složitost úprav při implantaci.. Náhodou mě to tak jen napadlo, že by to nemusel být špatnej nápad a mohlo by to jít asi nejjednoduší cestou... co ty na to? Díky |
Autor: | milos.l [ 04 pro 2006 11:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vidim to jako nejjednodušší variantu, aby se vešel do fiesty musí mít: -olejový čerpadlo s filtrem kterej jde trochu šikmo - mondea ho maj kolmo -alternátor musí bejt hnanej řemenem jakoby do trojúhelníka, na mondeu je to tak promotaný a velký -vanu na kterou pasuje BC převodovka -mělo by bejt sání přímo pro fiestu, možná maj starší escorty stejný -na motoru z mondea je nutny menit setrvak takže buď motor vytaženej z 1,8 XR2i nebo jakejkoliv a tohle předělat dost info je na www.zetecinside.com nejlepší bys měl sehnat tu fiestu celou, dá se přitáhnout z němec za rozumný peníze třeba mírná bouračka... přivez sem rok 93, najeto asi 130000, po výměně rozvodů atd. asi za 650eur nebouranou, výhoda je že tam budeš mít fakt všechno co potřebuješ, český vrakoviště bych vyloučil.... |
Autor: | Cabrio Driver [ 04 pro 2006 12:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok, dík moc, vidím to teda tak, že z Fiesty to bude asi nejlepší varianta |
Autor: | milos.l [ 04 pro 2006 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale moc jich neni hlavně to sežeň i s elektrikou |
Autor: | Cabrio Driver [ 05 pro 2006 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasná věc Díky moc, Miloši |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |