fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 16:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Na čo slúži ten kontakt?
PříspěvekNapsal: 21 srp 2007 13:56 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2007 14:21
Příspěvky: 13
Bydliště: SK
Ahoj,

vedel by nekdo, na aké čidlo je spájaný ten kontakt? Zdá sa mi, že to ide z kabíny (zo svazku) dole do telesa motoru na zadnej strane niekde pod umelým sacím parožím.
Ptám sa to kvôli tomu,že mesiac po kúpe som zistil, že je rozpojený a ja som ho spojil, a či to môže mať vliv na zasekávanie otáčok nad 2500-3000.


http://img522.imageshack.us/my.php?image=img7197qg3.gif

_________________
Escort Turnier, Zetec 1.6 16V 1997/6 strieborná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2007 15:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Není to náhodou konektor teploty nasávaného vzduchu?? Ten by měl být zapojený zezadu na sacím potrubí....

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2007 15:54 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2007 14:21
Příspěvky: 13
Bydliště: SK
Ono to asi nebude, lebo káblik z toho smeruje dolu až ku spodku motoru, len nevidím poriadne tam ... napadá ma, či to nemôže byť nejaké signalizačné čidlo stavu oleja :?

_________________
Escort Turnier, Zetec 1.6 16V 1997/6 strieborná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2007 18:17 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
Podle mě to je konektor k čidlu rychlosti.Mě se také držely otáčky za jízdy 2500-3000.V servisu tento konektor jen rozpojil a je to OK.Prý se bez toho dá jezdit a já nepociťuju,že by to jelo nějak hůř.Jen otázka:ty otáčky se ti drží tak vysoko jen za jízdy na neutrál a když zastavíš tak ihned klesnou na normál?Jestli jo tak je to tím čidlem.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2007 07:46 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2007 14:21
Příspěvky: 13
Bydliště: SK
Keď sa zastavím ihneď neklesnú, trvá to pár sekúnd (2-3 max. 6-7 s). A v neutráli alebo keď vyšliapnem spojku to vyskočí, ale niekedy spozorujem, ako keby auto samo táhlo bez pridania plynu pri tých otáčkach ... skúsi to zase rozpojiť, uvidím.

P.S.: Je potrebné reset ŘJ, keď sa nejaký kontakt roztiahne?

_________________
Escort Turnier, Zetec 1.6 16V 1997/6 strieborná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2007 07:53 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
Rozpoj to čidlo a uvidíš jestli dojde ke zlepšení.
Ono to tak odpovídá kolem těch 5s.Jsem to napsal nepřesně,že ihned klesnou.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz