fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Voda a olej
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=8490
Stránka 1 z 2

Autor:  Mac Háček [ 04 led 2007 23:07 ]
Předmět příspěvku:  Voda a olej

Mám takový problém, začla se mi ztrácet voda a začal mi přibývat olej :shock:
A z výfuku se mi valí bílej kouř...
Někde sem četl,že by to mohlo bejt těsněním pod hlavou, ale voda moc rychle neubývá...
Díky za radu ;-)

Autor:  Walker [ 04 led 2007 23:20 ]
Předmět příspěvku: 

Odpověděl sis sám... :D ...jde ti voda do oleje....sundej víčko na nalévání oleje, a jestli je zespoda cosi, co připonímá pěnu z kapučína, tak to máš jasný... nejezdit, opravit...

Autor:  futura [ 05 led 2007 08:32 ]
Předmět příspěvku: 

Pri mensich ztratach vody ten slem na vicku ani bejt nemusi, ale kdyz otevres nadobku na vodu a prejedes prstem po stenach, bejva to mastny.Kazdopadne jak rikaji kluci, opravit co nejdriv, nemrzka v oleji je desna sfina, esco je i bez ni na mazani dost narocny.

Autor:  Mac Háček [ 05 led 2007 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

tak na víčku od oleje byla pěna od kapučína :cry:
Měrka ukazuje centimetr nad čárkou max...
Ale nádržka s vodou není zas mastná,jen je tam takovej divnej povlak,ale ten počase zmizí a stěna je suchá.

A má to i vliv na výkon motoru?? Občas to jede líp a občas ne

Autor:  mrazik [ 05 led 2007 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Voda v oleji nevěstí nic dobrého. Může to být dokonce prasklý blok nebo hlava. Nejezdit, opravit.

Autor:  Mac Háček [ 09 led 2007 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

máte někdo zkušenosti s opravou?? Co se musí všechno sundat a oddělat?? určitě to nebude jednoduchý jako u škodovky :-D

Autor:  PH [ 10 led 2007 02:51 ]
Předmět příspěvku: 

U tohohle auta je otazka, jestli to spravovat, nebo rovnou koupit jiny motor a jen ho prehodit.

Autor:  LeMans [ 12 led 2007 14:37 ]
Předmět příspěvku: 

PH píše:
U tohohle auta je otazka, jestli to spravovat, nebo rovnou koupit jiny motor a jen ho prehodit.


jo, tak to souhlasím, mě řekli, že s hlavou by se měli dělat i rozvody a cena? 15 - 20 tisíc. bez rozvodů počítejme tak o 5 litrů míz řekl bych. Podle mě je monohem lepší vyměnit celej motor - navíc z toho starého můžeš použít ND.

Autor:  Mac Háček [ 15 led 2007 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už jsem sundal hlavu, co znamená ten červený ventil? Že špatně dosedá a přepaluje se?

Obrázek

A písty jsou sešikmený,a maj na sobě jakoby takový rejhy po stranách
Obrázek

Autor:  Perňa [ 15 led 2007 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

Tzn.,že výfukový ventil špatně sedí a neumožňuje dostatečné utěsnění spalovacího prostoru - vytahni všechny a zabrus je. Písty jen povrchově očisti.

Autor:  PH [ 15 led 2007 15:14 ]
Předmět příspěvku: 

takova lama otazka... jak se brousi ventily?

Autor:  LeMans [ 15 led 2007 15:18 ]
Předmět příspěvku: 

vzhledem k tomu, že se na to ptáš, tak je jednoduchá odpověd - nechej si to udělat, protože to sám nezvládneš :wink:

Autor:  Perňa [ 15 led 2007 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

prostě se vytáhnou upnou na nastavec,na sedlo ventilu se dá pasta a kroutí se až sedí ( popis ruční práce )

Autor:  PH [ 15 led 2007 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

LeMans píše:
vzhledem k tomu, že se na to ptáš, tak je jednoduchá odpověd - nechej si to udělat, protože to sám nezvládneš :wink:

ani tonemam v planu, akorat me to zajima. A s pristupem kdyz neconeumim, taknema cenu to delat bych asi moc daleko nedosel...

Autor:  Jira [ 15 led 2007 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

Ventily se zabrušujou dvouma pastama a je to hrná piplačka a musíš mít přípravek na uchycení ventilu já bych to taky nedělal i když sem to už dřív dělal ale teť bych si to nechal udělat je to jednoduší .

Autor:  Cabrio Driver [ 19 led 2007 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám na víčku od oleje taky povlak, ale voda se mi neztrácí, takže buď to předešlý majitel spravil a víčko neutřel, nebo mi to jen lehce prolíná, ale teda taky nevím co s tím :shock:

Autor:  George V. [ 19 led 2007 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

- vymazáno -

Autor:  Dušan [ 24 led 2007 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

Perňa píše:
Tzn.,že výfukový ventil špatně sedí a neumožňuje dostatečné utěsnění spalovacího prostoru - vytahni všechny a zabrus je. Písty jen povrchově očisti.


klidne ho zabrus....ale nemusis si vubec pomoct.....pac pokud to mas na te fotce takhle to znamena ze se ventil dotkl pistu a vesti to jen to ze ten ventil muze byt ohly ...ventily se ohnou jak pirka kdyz se to toho dotkne........postup.....: nechat hlavu odskouset prebrousit...nechat zkonrolovat ventily.....muze se stat ze se i ohnice....poznas na vysce pistu s porovnanim druheho se kterym chodi........kazdiopadne pokud je tam otisk ventuilu na piostu udelat to tak....

Autor:  Alexa [ 24 led 2007 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

Ten červený ventil je výfukový a podle barvy svíčky a spalovacího prostoru tenhle válec jako jediný pálil dobře jinak buď bohatá směs nebo průnik oleje.
Ty černé svíčky o tom hovoří celkem jasně. Pro začátek stačí k hrubé orientaci mrknout sem.http://upravy-tuning.blog.cz/0611/diagn ... ich-svicek
http://fichteamtuchlomotors.blog.cz/061 ... ovaci-svic

Autor:  Mac Háček [ 25 led 2007 00:52 ]
Předmět příspěvku: 

Dušan píše:
Perňa píše:
Tzn.,že výfukový ventil špatně sedí a neumožňuje dostatečné utěsnění spalovacího prostoru - vytahni všechny a zabrus je. Písty jen povrchově očisti.


klidne ho zabrus....ale nemusis si vubec pomoct.....pac pokud to mas na te fotce takhle to znamena ze se ventil dotkl pistu a vesti to jen to ze ten ventil muze byt ohly ...ventily se ohnou jak pirka kdyz se to toho dotkne........postup.....: nechat hlavu odskouset prebrousit...nechat zkonrolovat ventily.....muze se stat ze se i ohnice....poznas na vysce pistu s porovnanim druheho se kterym chodi........kazdiopadne pokud je tam otisk ventuilu na piostu udelat to tak....


To by lae znamenalo, že by se ventily vytlačili na všech pístech...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/