fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Voda a olej http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=8490 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Mac Háček [ 04 led 2007 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | Voda a olej |
Mám takový problém, začla se mi ztrácet voda a začal mi přibývat olej ![]() A z výfuku se mi valí bílej kouř... Někde sem četl,že by to mohlo bejt těsněním pod hlavou, ale voda moc rychle neubývá... Díky za radu ![]() |
Autor: | Walker [ 04 led 2007 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odpověděl sis sám... ![]() |
Autor: | futura [ 05 led 2007 08:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pri mensich ztratach vody ten slem na vicku ani bejt nemusi, ale kdyz otevres nadobku na vodu a prejedes prstem po stenach, bejva to mastny.Kazdopadne jak rikaji kluci, opravit co nejdriv, nemrzka v oleji je desna sfina, esco je i bez ni na mazani dost narocny. |
Autor: | Mac Háček [ 05 led 2007 16:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak na víčku od oleje byla pěna od kapučína ![]() Měrka ukazuje centimetr nad čárkou max... Ale nádržka s vodou není zas mastná,jen je tam takovej divnej povlak,ale ten počase zmizí a stěna je suchá. A má to i vliv na výkon motoru?? Občas to jede líp a občas ne |
Autor: | mrazik [ 05 led 2007 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Voda v oleji nevěstí nic dobrého. Může to být dokonce prasklý blok nebo hlava. Nejezdit, opravit. |
Autor: | Mac Háček [ 09 led 2007 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
máte někdo zkušenosti s opravou?? Co se musí všechno sundat a oddělat?? určitě to nebude jednoduchý jako u škodovky ![]() |
Autor: | PH [ 10 led 2007 02:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
U tohohle auta je otazka, jestli to spravovat, nebo rovnou koupit jiny motor a jen ho prehodit. |
Autor: | LeMans [ 12 led 2007 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
PH píše: U tohohle auta je otazka, jestli to spravovat, nebo rovnou koupit jiny motor a jen ho prehodit.
jo, tak to souhlasím, mě řekli, že s hlavou by se měli dělat i rozvody a cena? 15 - 20 tisíc. bez rozvodů počítejme tak o 5 litrů míz řekl bych. Podle mě je monohem lepší vyměnit celej motor - navíc z toho starého můžeš použít ND. |
Autor: | Perňa [ 15 led 2007 12:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tzn.,že výfukový ventil špatně sedí a neumožňuje dostatečné utěsnění spalovacího prostoru - vytahni všechny a zabrus je. Písty jen povrchově očisti. |
Autor: | PH [ 15 led 2007 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
takova lama otazka... jak se brousi ventily? |
Autor: | LeMans [ 15 led 2007 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
vzhledem k tomu, že se na to ptáš, tak je jednoduchá odpověd - nechej si to udělat, protože to sám nezvládneš ![]() |
Autor: | Perňa [ 15 led 2007 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
prostě se vytáhnou upnou na nastavec,na sedlo ventilu se dá pasta a kroutí se až sedí ( popis ruční práce ) |
Autor: | PH [ 15 led 2007 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
LeMans píše: vzhledem k tomu, že se na to ptáš, tak je jednoduchá odpověd - nechej si to udělat, protože to sám nezvládneš
![]() ani tonemam v planu, akorat me to zajima. A s pristupem kdyz neconeumim, taknema cenu to delat bych asi moc daleko nedosel... |
Autor: | Jira [ 15 led 2007 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ventily se zabrušujou dvouma pastama a je to hrná piplačka a musíš mít přípravek na uchycení ventilu já bych to taky nedělal i když sem to už dřív dělal ale teť bych si to nechal udělat je to jednoduší . |
Autor: | Cabrio Driver [ 19 led 2007 12:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám na víčku od oleje taky povlak, ale voda se mi neztrácí, takže buď to předešlý majitel spravil a víčko neutřel, nebo mi to jen lehce prolíná, ale teda taky nevím co s tím ![]() |
Autor: | George V. [ 19 led 2007 13:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
- vymazáno - |
Autor: | Dušan [ 24 led 2007 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Perňa píše: Tzn.,že výfukový ventil špatně sedí a neumožňuje dostatečné utěsnění spalovacího prostoru - vytahni všechny a zabrus je. Písty jen povrchově očisti.
klidne ho zabrus....ale nemusis si vubec pomoct.....pac pokud to mas na te fotce takhle to znamena ze se ventil dotkl pistu a vesti to jen to ze ten ventil muze byt ohly ...ventily se ohnou jak pirka kdyz se to toho dotkne........postup.....: nechat hlavu odskouset prebrousit...nechat zkonrolovat ventily.....muze se stat ze se i ohnice....poznas na vysce pistu s porovnanim druheho se kterym chodi........kazdiopadne pokud je tam otisk ventuilu na piostu udelat to tak.... |
Autor: | Alexa [ 24 led 2007 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten červený ventil je výfukový a podle barvy svíčky a spalovacího prostoru tenhle válec jako jediný pálil dobře jinak buď bohatá směs nebo průnik oleje. Ty černé svíčky o tom hovoří celkem jasně. Pro začátek stačí k hrubé orientaci mrknout sem.http://upravy-tuning.blog.cz/0611/diagn ... ich-svicek http://fichteamtuchlomotors.blog.cz/061 ... ovaci-svic |
Autor: | Mac Háček [ 25 led 2007 00:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dušan píše: Perňa píše: Tzn.,že výfukový ventil špatně sedí a neumožňuje dostatečné utěsnění spalovacího prostoru - vytahni všechny a zabrus je. Písty jen povrchově očisti. klidne ho zabrus....ale nemusis si vubec pomoct.....pac pokud to mas na te fotce takhle to znamena ze se ventil dotkl pistu a vesti to jen to ze ten ventil muze byt ohly ...ventily se ohnou jak pirka kdyz se to toho dotkne........postup.....: nechat hlavu odskouset prebrousit...nechat zkonrolovat ventily.....muze se stat ze se i ohnice....poznas na vysce pistu s porovnanim druheho se kterym chodi........kazdiopadne pokud je tam otisk ventuilu na piostu udelat to tak.... To by lae znamenalo, že by se ventily vytlačili na všech pístech... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |