fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 lis 2024 08:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: CRANKCASE
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 23:42 
Offline
Nováček

Registrován: 15 říj 2004 22:51
Příspěvky: 23
Podle mě by se tak měla jmenovat ta malá krabička(takový hřib) do kterého vede jedna hadice z vzduch boxu,druhá vede z víka od ventilů a třetí hadíčkou to saje vzduch nad sáním asi přímo do válců.Tak to jenom,tak aby bylo jasné oco se jedná.Můj dotaz zní:Jak se dá poznat jestli je ta krabička funkční?Když jsem to vyndal a skusil do toho fouknout ze všech tří stran,tak je to jakoby propojené.Tak nevím jestli vtom uvnitř nemají být něco jako klapky nebo ventily a nějak by se to řídilo podle otáček motoru.Protože když zacpu tu hadičku co vede do toho sání,tak najednou to má normální volnoběžné otáčky,jinak to drží pořád 1500 a po nastartování i chvíli 2000 ot a žere to jako tank.Lambdu,tlaky i čidla mám ok,tak fakt nevím co to může být.Ještě jeden dotaz neví někdo jak se u EFi seřizuje ten jediný šroubek na te střikačce.A naco vlastně je?asi to má taky vliv na spotřebu,ne?Předem všem díky,kteří by se k tomu mohli vyjádřit a odepíšou.
Jedná se o motor 1.6 Efi
Radim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 10:02 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ten hribecek je odlucovac oleje, uvnitr je neco jako dratenka, odlucuje to kapicky z olejovy mlhy, ktera jde z vika a dal to pousti jen vypary. Vyrobce udava interval vymeny po 40 tis. ale stoji kolem 350, myslim, ze je to zbytecny, púokud neni uvnitr olej zapeceny, jde to i vymejt. Pokud myslis sroubek na klapce sani, da se tim doledit volnobeh, ale musi se hrozne jemne a pomalu, tusim, ze utahovanim se otacky zvysujou, povolovanim snizujou.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2004 01:49 
Díky za odpověď,nemohl bys to ale trochu upřesnit?myslím s tím šroubkem.Já mám s tím zkušenost takovou,že kdýž ten šroubek utáhnu zkoro až nadoraz dovnitř,tak to otáčky sníží,ale ohodně zvýší spotřebu.
Já jsem s tím šroubkem experimentoval,když mi blbli otáčky a teď už si nepamatuji,jak byl přibližně nastaven.Nevíte náhodou někdo jestli existuje nějáká výchozí poloha.např.10 ot od ůplného zašroubování.něco jsem slyšel,že jse tím reguluje obsah co na volnoběh.Dík


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2004 05:34 
Byl jsem na tom podobně seřídíl mi to bobik na emisích, odpojil volnoběžný ventil, seřídil otáčky šroubkem na cca 500, po zapojení ventilu se otáčky srovnaly na 850 - 900, studený po strartu jde na 1200-1300,


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2004 00:18 
Offline
Nováček

Registrován: 15 říj 2004 22:51
Příspěvky: 23
Díky za ten návod jak seřídit ten šroubek,zjistil jsem,že ten šroubek je jenom na jemné doladění vzduchu,tak jsem to seřídil podle návodu od lexa a je to ok.Jinak díky vam všem co odpovídáte na tyhle dotazy na tomhle fóru,stačilo si to tady parkrát všechno přečíst a auto už mám ready.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz