fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Spotřeba motoru versus přímé vstřikování. http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=858 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jarin [ 21 říj 2004 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | Spotřeba motoru versus přímé vstřikování. |
Zajímalo by mne jaká je spotřeba benzínového motoru s přímým vstřikovaním v okamžiku, když motor nepohaní a naopak je hnán(např. jízda z kopce se zařazeným rychlostním stupněm a noha není na plynu). Někdo mi tvrdil, že v tomto případě je spotřeba nulová Což se mi teda moc nezdá, protože motor má pořád nějakou kompresi když se mu pohybují písty ve válci a klade tedy odpor. Otázka by mohla znít jednodušeji. Vyřazovat v tomto případě na neutrál nebo nechat rychlost |
Autor: | deekay [ 21 říj 2004 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
tady nejde o primy nebo neprimy vstrikovani... predpokladam ze nikdo esco s primym vstrikem nema jde o to ze pri brzdeni motorem, se odpojuji vstriky a zapinaji se az kdyz otacky spadnou pod urcitou mez - kolem 1500ot/min takze je vyhodnejsi brzdit motorem se zarazenym kvaltem jak z hlediska spotreby tak i bezpecnosti a uspornosti brzdovyho oblozeni |
Autor: | mrazik [ 21 říj 2004 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Při brzdění motorem, např. jízda z kopce se zařazenou rychlostí a noha není na plynu, je spotřeba skutečně nulová. Žádný benzín není vstřikován. Není k tomu důvod, motoru přeci nevadí, když se točí ,,naprázdno". Dokud otáčky klesnou pod cca 1100 ot/min, tak se začne vstřikovat benzín, aby nedošlo k chcípnutí motoru. Ten kladený odpor není na škodu, pokud dojíždíš ke křižovatce, atd. Takže pokud dojíždíš např. na tu křižovatku, nevyřazovat a brzdit motorem. Třeba na dálnici z kopce auto na 5 rychlostní stupeň nemusí zpomalit, ten kladený odpor není tak velký. |
Autor: | Návštěvník [ 22 říj 2004 08:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když už jsme u toho brždění motorem, jak vám to brzdí? Mně teda nic moc, když to porovnávám třeba s naší služební Feldou 1.6. Dá se z "brzdného učinku" motoru poznat nějaký problém (např. nízké tlaky)? |
Autor: | Standa [ 22 říj 2004 08:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jak auto brzdí motorem je dáno hlavně převody, Escort bude mít těžší než Felda. Jinak samozřejmně špatné, nízké kompresní tlaky se projeví nižším účinkém při brždění motorem. |
Autor: | Návštěvník [ 22 říj 2004 09:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když už jsme u toho. Já když začnu brzdit motorem, tak to ze začátku nebrzdí nic moc, ale po chvilce mnohem více. Vypadá to, jako by nějaká elektronika po chvilce vyhodnotila, že zavře přívod benzínu, ale do tý doby tam podle mě nějakej benzín jde... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |