fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chybové kody prosím o pomoc
PříspěvekNapsal: 03 úno 2007 11:44 
Offline
Nováček

Registrován: 23 kvě 2006 13:47
Příspěvky: 7
Bydliště: brno
Mužete mi prosím pomoci s odstraněním těchto kodu . Vyblikal jsem je u mondea r.v. 1993 1,8 16V.Motor dost nepravidelně šlape.Děkuji za každou radu M.
336 Příliš vysoká tlak spalin
519 Tlakový spínač posilovače řízení nebyl při autotestu aktivován
113 Snímač teploty nasávaného vzduchu (ACT) - vysoká hodnota
211 Signál PIP (zapalování) byl nestálý nebo není vůbec
172 Snímač HEGO (lambda) - (chudá směs)
335 Elektronický převodník tlaku (EPT) signál mimo rozsah/diferenciální tlakový
spínač recirkulace výfukových spalin (DPFE)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2007 13:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Chyby 335 a 336 vypovídají o pravděpodobné závadě v obvodu EGR ventilu, pravděpodobně se přepouští příliš mnoho spalin zpět do sání, může to být způsobeno např. závadou samotného EGR ventilu nebo jeho potlakového ovládání. Taky to může být důsledek nějakého zásahu do tohoto obvodu. Mrkni do tématu "EGR ventil" v sekci Motor-benzín.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 11:41 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
519 - neotocil jsi volantem nebo malo pri dynamickem testu
113 - promer cidlo teploty vzduchu, ale asi bude spatny
211 - to se nekdy objevi, pak to zase zmizi, takovej sotek
172 - muze souviset s EGR a s tim cidlem vzduchu

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 13:17 
Offline
Nováček

Registrován: 23 kvě 2006 13:47
Příspěvky: 7
Bydliště: brno
Díky moc za pomoc,jen prosím,co je to dynamický test (jen jsem připojil diodu,zapnul zapalování a vyblikal chyby...). Můžeš mi, prosím,napsat návod na změření čidla teploty vzduchu a jeho hodnoty. Díky moc M..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 13:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Aha, ja myslel, ze jsi mel nastartovany motor. Problemy s posilovacem nejsou ? Zvlaste v krajnich polohach ?
Hodnoty teploty vzduchu jsou v Etzoldovi a jsou stejne jako teplota vody - meri se odpor.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 21:18 
Offline
Nováček

Registrován: 23 kvě 2006 13:47
Příspěvky: 7
Bydliště: brno
Problémy s posilovačem by i mohli být(mám slabý kotouče(musím je co nejdřív vyměnit) a občas se stane jak kdybych to prošláp,myslel jsem ,že by to mohli být těma kotoučema,ale myslíš ,že by to mohl mýt na svědomí ten posilovač? :( :( :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 22:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2006 20:57
Příspěvky: 210
Bydliště: Šumperk (přes týden Brno)
mmartin píše:
Problémy s posilovačem by i mohli být(mám slabý kotouče(musím je co nejdřív vyměnit) a občas se stane jak kdybych to prošláp,myslel jsem ,že by to mohli být těma kotoučema,ale myslíš ,že by to mohl mýt na svědomí ten posilovač? :( :( :(


nemyslel mrazik posilovac rizeni a ne brzd?

_________________
Escort CLX Contour rv.96, 1.6 Zetec 16V, Petrol blue, 130000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2007 19:34 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
Xan píše:
mmartin píše:
Problémy s posilovačem by i mohli být(mám slabý kotouče(musím je co nejdřív vyměnit) a občas se stane jak kdybych to prošláp,myslel jsem ,že by to mohli být těma kotoučema,ale myslíš ,že by to mohl mýt na svědomí ten posilovač? :( :( :(


nemyslel mrazik posilovac rizeni a ne brzd?


jo mysli, taky tu chybu tak chapu, ale to nehori.
Zameril bych se hlavne na odstraneni chyb 113, 335 a 336. Jak na to uz ti napsali. Az tyhle totiz vyresis mozna zmizi i nektere dalsi chyby.

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2007 22:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Xan jo samozrejme rizeni, uz blbnu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz