fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Studený start.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=8768
Stránka 1 z 1

Autor:  Jiří [ 31 led 2007 23:41 ]
Předmět příspěvku:  Studený start.

Mám dotaz.Když auto stojí více jak 24 hodin tak abych nastartoval musím dost dlouho točit cca 10s.To samé je-li teplota pod -5 stupňů.To stačí stát do vychladnutí motoru a startování zase tak dlouhé.Zahřátý motor naskočí ihned.Vadné nějaké čidlo?
Dík za radu.

Autor:  Aldik [ 01 úno 2007 02:08 ]
Předmět příspěvku: 

Nemůžou být špatné třeba jen svíčky??

Autor:  Jiří [ 01 úno 2007 05:19 ]
Předmět příspěvku: 

Aldik píše:
Nemůžou být špatné třeba jen svíčky??


Svíčky mám origo motorcraft staré tři měsíce.
Barvu mají OK tak těma to pravděpodobně nebude.

Autor:  Hurdis [ 01 úno 2007 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

Jiří: nabíhá ti při tom studeném startu hned benzínové čerpadlo? Máme koukám stejný typ, na podzim jsem měl taky občas problém se starty, po proměření téměř všeho padlo podezření na pojistkovou skříň, než jsem však dokončil přepájení náhradní, rozebral jsem postupně veškeré kontakty, patice, kabely a ukostřovací šrouby v motorovém prostoru ke kterým jsem se dostal a prostříkal WDčkem. Sice jsem si od toho nic nesliboval, ale musím zaklepat, že mám překvapivě už 2,5 měsíce klid. I v minulých mrazivých dnech chytá "na drc".

Autor:  Jiří [ 02 úno 2007 12:03 ]
Předmět příspěvku: 

Hurdis píše:
Jiří: nabíhá ti při tom studeném startu hned benzínové čerpadlo? Máme koukám stejný typ, na podzim jsem měl taky občas problém se starty, po proměření téměř všeho padlo podezření na pojistkovou skříň, než jsem však dokončil přepájení náhradní, rozebral jsem postupně veškeré kontakty, patice, kabely a ukostřovací šrouby v motorovém prostoru ke kterým jsem se dostal a prostříkal WDčkem. Sice jsem si od toho nic nesliboval, ale musím zaklepat, že mám překvapivě už 2,5 měsíce klid. I v minulých mrazivých dnech chytá "na drc".



Čerpadlo po otočení klíčku do polohy II zabzučí tak na 3 sec.Tak to je tuším v pořádku.Zkoušel jsem před startováním několikrát zapnout a vypnout výsledek pořád stejný.Točit min. 10 sec.Za tepla bez problémů na drc.

Autor:  Jiří [ 21 úno 2007 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Studený start.

Jiří píše:
Mám dotaz.Když auto stojí více jak 24 hodin tak abych nastartoval musím dost dlouho točit cca 10s.To samé je-li teplota pod -5 stupňů.To stačí stát do vychladnutí motoru a startování zase tak dlouhé.Zahřátý motor naskočí ihned.Vadné nějaké čidlo?
Dík za radu.



Tak jsem zkoušel vše možné a výsledek nulový.Jak jsem pročítal Etzolda tak v tabulce osazení relé je jedno s názvem "zpožďovací relé CFI/zásobovací relé EFI".Není možné že příčina toho dlouhého startování není v tom relé?Dnes jsem ráno točil a zdálo se mi,že těsně před tím než to chytlo tak tam něco cvaklo.
Dík za radu.

Autor:  mrazik [ 22 úno 2007 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

Kontakty kontakty kontakty. Prolez kontakty ke starteru, poradne je ocisti. Hlavne od altiku jke starteru, tam je tlustej cervenej.

Autor:  zbozek [ 22 úno 2007 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

mrazik píše:
Kontakty kontakty kontakty. Prolez kontakty ke starteru, poradne je ocisti. Hlavne od altiku jke starteru, tam je tlustej cervenej.

Ale Jiri tvrdi, ze starter toci, jen to nechce chytnout. Kdyby byl preci spatnej kontakt ke starteru, tak by mu to netocilo.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/