fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Chybové kody prosím o pomoc
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=8801
Stránka 1 z 1

Autor:  mmartin [ 03 úno 2007 11:44 ]
Předmět příspěvku:  Chybové kody prosím o pomoc

Mužete mi prosím pomoci s odstraněním těchto kodu . Vyblikal jsem je u mondea r.v. 1993 1,8 16V.Motor dost nepravidelně šlape.Děkuji za každou radu M.
336 Příliš vysoká tlak spalin
519 Tlakový spínač posilovače řízení nebyl při autotestu aktivován
113 Snímač teploty nasávaného vzduchu (ACT) - vysoká hodnota
211 Signál PIP (zapalování) byl nestálý nebo není vůbec
172 Snímač HEGO (lambda) - (chudá směs)
335 Elektronický převodník tlaku (EPT) signál mimo rozsah/diferenciální tlakový
spínač recirkulace výfukových spalin (DPFE)

Autor:  Nagant [ 03 úno 2007 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

Chyby 335 a 336 vypovídají o pravděpodobné závadě v obvodu EGR ventilu, pravděpodobně se přepouští příliš mnoho spalin zpět do sání, může to být způsobeno např. závadou samotného EGR ventilu nebo jeho potlakového ovládání. Taky to může být důsledek nějakého zásahu do tohoto obvodu. Mrkni do tématu "EGR ventil" v sekci Motor-benzín.

Autor:  mrazik [ 04 úno 2007 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

519 - neotocil jsi volantem nebo malo pri dynamickem testu
113 - promer cidlo teploty vzduchu, ale asi bude spatny
211 - to se nekdy objevi, pak to zase zmizi, takovej sotek
172 - muze souviset s EGR a s tim cidlem vzduchu

Autor:  mmartin [ 04 úno 2007 13:17 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc za pomoc,jen prosím,co je to dynamický test (jen jsem připojil diodu,zapnul zapalování a vyblikal chyby...). Můžeš mi, prosím,napsat návod na změření čidla teploty vzduchu a jeho hodnoty. Díky moc M..

Autor:  mrazik [ 04 úno 2007 13:39 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, ja myslel, ze jsi mel nastartovany motor. Problemy s posilovacem nejsou ? Zvlaste v krajnich polohach ?
Hodnoty teploty vzduchu jsou v Etzoldovi a jsou stejne jako teplota vody - meri se odpor.

Autor:  mmartin [ 04 úno 2007 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

Problémy s posilovačem by i mohli být(mám slabý kotouče(musím je co nejdřív vyměnit) a občas se stane jak kdybych to prošláp,myslel jsem ,že by to mohli být těma kotoučema,ale myslíš ,že by to mohl mýt na svědomí ten posilovač? :( :( :(

Autor:  Xan [ 04 úno 2007 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

mmartin píše:
Problémy s posilovačem by i mohli být(mám slabý kotouče(musím je co nejdřív vyměnit) a občas se stane jak kdybych to prošláp,myslel jsem ,že by to mohli být těma kotoučema,ale myslíš ,že by to mohl mýt na svědomí ten posilovač? :( :( :(


nemyslel mrazik posilovac rizeni a ne brzd?

Autor:  vendiik [ 05 úno 2007 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Xan píše:
mmartin píše:
Problémy s posilovačem by i mohli být(mám slabý kotouče(musím je co nejdřív vyměnit) a občas se stane jak kdybych to prošláp,myslel jsem ,že by to mohli být těma kotoučema,ale myslíš ,že by to mohl mýt na svědomí ten posilovač? :( :( :(


nemyslel mrazik posilovac rizeni a ne brzd?


jo mysli, taky tu chybu tak chapu, ale to nehori.
Zameril bych se hlavne na odstraneni chyb 113, 335 a 336. Jak na to uz ti napsali. Az tyhle totiz vyresis mozna zmizi i nektere dalsi chyby.

Autor:  mrazik [ 05 úno 2007 22:52 ]
Předmět příspěvku: 

Xan jo samozrejme rizeni, uz blbnu.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/