fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 03:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2010 14:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
Filtr#21 píše:
Ahoj, na mém čerstvě přikoupeném Escortu MKVII 1,4 55kW mi byly naměřeny tlaky 10, 10, 8, 10. To asi není mnoho. Pročetl jsem celý tento thread a o čtrnáctistovce jsem nic nenašel. Poradíte někdo jaké by tam měly tlaky být ??? Nebo kde to zde najít ?
Další otázka je, jestli to doporučujete hned opravit, nebo jestli se s tím bude dát ještě chvíli jezdit, bude s tím jezdit má slečna a najezdí tak 5000 ročně max.....
Předem díky za info


jestli tomu chceš trošku pomoct, při výměně oleje nalej do válce skrz díru po svíčce petrolej, necháš to tam tak 2 hoďky, párkrát procukáš motorem přes kvalt,rozpustí to karbon v drážkách pro kroužky, bude to víc těsnit,jinak z těch přísad, do oleje bych doporučoval Militec, nebo Molykote, sračky typu slick, a podobně který obsahujou teflon, to sice na chvilku ztišej, budeš mít lepší pocit,ale pak když ten motor rozděláš, najdeš pěkně vyleštěný válce bez známek honování , když se Ti to náhodou rovnou nezadře

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 26 bře 2010 21:10 
Offline
Nováček

Registrován: 04 pro 2009 23:56
Příspěvky: 49
Bydliště: Košice
zdravím, jak moc je pravdepodobný že jsou v prdeli ventily - auto jezdí na lpg (puvod holandsko) najeto asi moc (na tacho 200tis) ale určite stočeno ...
auto jede nic moc v nízkých otáčkách, občas škubne, když se rozjede tak ve vyšších otáčkách jede už celkem hezky ..
je to mondeo 1,6 zetec r.v.95 ...
mám tady ješte jedno mondeo stejný na díly po cikánech, tam je najeto taky na tacho 200tis a ten motor má zátah od nízkych otáček plynulej a ve srovnání s mým "jako bejk" stejná 1,6 benzín ..
nechám zmerit tlaky, lepší varianta by byla kdyby to byla jenom hlava ..

_________________
Ford mondeo 1,6 16V Zetec LPG, r.v.1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 26 bře 2010 21:13 
Offline
Nováček

Registrován: 04 pro 2009 23:56
Příspěvky: 49
Bydliště: Košice
ješte mě napadá co třeba ucpanej výfuk ? je to takovej svařenec ulepenec buh ví jak je tam dlouho ..
na tom co jede krásne je nový

_________________
Ford mondeo 1,6 16V Zetec LPG, r.v.1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 26 bře 2010 22:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
S ucpaným výfukem by se mu spíš nechtělo moc do otáček. Svíčky a kabely máš v poho?

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 26 bře 2010 22:31 
Offline
Nováček

Registrován: 04 pro 2009 23:56
Příspěvky: 49
Bydliště: Košice
svíčky nové origo motorcraft, vzduchový filtr taky novej, kabely zatím starší než seženu nové origo, ale zkoušel jsem i sadu kabelů z druhého auta a stejné ..
jinak tam je problém s volnoběhem - drží 2000otáček - volnobežnej ventil jsem zatím nezkoumal, je tam pekne blbe schovanej pod plastovým sáním tak k tomu jsem se ješte nedostal ..

_________________
Ford mondeo 1,6 16V Zetec LPG, r.v.1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 30 bře 2010 10:30 
Offline
Nováček

Registrován: 04 pro 2009 23:56
Příspěvky: 49
Bydliště: Košice
máte tady někdo možnost mi změřit tlaky ? na slovensku, nebo ostravsko, zejtra budu jezdit po novém jičíne, zlíne, ostrave, karviné atd tak bych se stavil ..
Muj zetec 1,6 mi vykonove prijde jako favorit ..

_________________
Ford mondeo 1,6 16V Zetec LPG, r.v.1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 06 dub 2010 20:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
:-D přečetl jsem si to až teď :-D jinak Zlín ale jinak bych ti doporučil zajeť do servisu košice jsou celkem daleko

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 12 dub 2010 18:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2008 18:59
Příspěvky: 775
Bydliště: Liberec 7
Jen se zeptam kdyz nebudou sedet tlaky na valcich tak jsou vetsinou pistni krouzky v prcicich nebo ventyli..??

_________________
Nyní:
Opel Omega MV6 3litr V6 sedan plná palba
Opel Omega MV6 3litr sedan na ND

Bylo: :(
Ford escort VII COMBI GHIA 1.8/16 85KW Benzin v plny palbe rok 1998/5dv klimat,abs,tonovany skla atd


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 12 dub 2010 18:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Záleží,kde to fouká.Buď horem,nebo spodem. :wink:

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 12 dub 2010 19:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2008 18:59
Příspěvky: 775
Bydliště: Liberec 7
a poznase se na tlaku praskly tesneni pod palici ?

_________________
Nyní:
Opel Omega MV6 3litr V6 sedan plná palba
Opel Omega MV6 3litr sedan na ND

Bylo: :(
Ford escort VII COMBI GHIA 1.8/16 85KW Benzin v plny palbe rok 1998/5dv klimat,abs,tonovany skla atd


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 12 dub 2010 19:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
těsnění pod palicí taky poznáš, že ti jde třeba voda do oleje a naopak a pak se ti to hodně hřeje až do červenýho pole

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 12 dub 2010 19:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2008 18:59
Příspěvky: 775
Bydliště: Liberec 7
prave ze ani jedno voda v oleji neni ani olej ve vode. Jen seda voda v okruhu.

_________________
Nyní:
Opel Omega MV6 3litr V6 sedan plná palba
Opel Omega MV6 3litr sedan na ND

Bylo: :(
Ford escort VII COMBI GHIA 1.8/16 85KW Benzin v plny palbe rok 1998/5dv klimat,abs,tonovany skla atd


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 17 dub 2010 14:41 
Offline
Nováček

Registrován: 04 pro 2009 23:56
Příspěvky: 49
Bydliště: Košice
tak chlapi, můj problém je konečne vyřešen a auto jede jako víno !

byl přicpanej katalyzátor a vysypaný zadní díl výfuku..
vymenil jsem kompletní katalyzátor včetne zánovného výfuku z dárce orgánů a auto jezdí ..
volnobeh stoupnul z 2000otáček na 3000 což me donutilo konečne se na to vrhnout ..
byl v háji volnoběžný ventil, akorád je tam jiný než zde popisovaný,
umístněn zespoda na sání (pěkně nahovno přístup ale zespoda vozu jsem to zvládnul) - uchycení na dvou šroubech na 8 klíč..
přikládám foto ventilu až to bude zase někdo řešit :D


Obrázek

Obrázek

_________________
Ford mondeo 1,6 16V Zetec LPG, r.v.1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 26 dub 2010 21:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Tlaky na studenym motoru muzou byt az o 3 bary mensi oproti zahratym na provozni teplotu. Co sem taky slysel tak hodne to ovlivnuje jestli mas vyndanou jen jednu svicku nebo vsechny. Maji byt vsechny kvuli maximalnimu odlehceni motoru. Samozrejme odpojit civky/kabely ci cele zapalovani a benzinovou pumpu aby se motor neuchcal. Podrzet plyn kvuli otevrene klapce....

Kdyby nekdo potreboval zmerit tlaky tak neni problem za nejakou uplatu pujcim kompresiometr :)

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2010 22:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Mouse píše:
těsnění pod palicí taky poznáš, že ti jde třeba voda do oleje a naopak a pak se ti to hodně hřeje až do červenýho pole

Vůbec nemusí, záleží kde to povolí :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 26 lis 2010 18:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2008 11:40
Příspěvky: 196
Bydliště: Snina
Dnes som pomeral kompresne tlaky na mojej fieste MK3 monovstrek OHV, 44kW a vysledky su vzlastne.
Na vsetkych valcoch to bolo v rozpati 4,2-5 bar, pridanie oleja som skusal iba na prvom valci kde bolo cca. 5 bar, po pridani 3,5 ml oleja to bolo 6 bar.
Merania som robil na teplom motore s plne zosliapnutym plynovym pedalom.
Elektrody sviecok boli na prvom a stvrtom valci hnede, na druhom a tretom biele (chuda zmes?).
Patram v Etzoldovi po spravnych hodnotach pre moju fiestu, no zatial som nic nenasiel.
EDIT: akurat som v jednej tabulke nasiel kompresiu pre moj motor 8,8, ale bez uvedenej veliciny.

_________________
Ford Fiesta Classic MK3 1.3 ´96 SI mod, benzin 44kW, CFI, tmavomodra metaliza, cierne folie na zadnych sklach, chromove listy a spatne zrkadla, central na DO, elektr. predne okna, elektr. odomkynanie kufra, cira optika vzadu + cire bocne smerovky, predne hmlovky, zopar LEDiek v interiery, stresny spoiler, SI narazniky - a vymenena takmer polovica auta - uz asi len motor je povodny...
Muzicka v podani firiem Kenwood, B52, Fusion a Innovate

Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi, 96kW, rv.2004, 6-kvalt, GHIA vybava.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 27 lis 2010 13:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
13-15 je super, 11-13 dobrý, 10 ještě jde, 9 už nic moc, ale dá se. Níž už je to naprd... 5 mi přijde dost málo, spíš nějaká chyba měření, pač na jednom fáčku při 6 atm. byla spotřeba 10l a sotva to jelo 120...
Jo a neplést kompresi s kompresním poměrem!!!
viz. google.

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 27 lis 2010 18:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2008 11:40
Příspěvky: 196
Bydliště: Snina
Tiez mam z toho merania cudny pocit, auto jazdi dobre, slusne taha na tych 44kW, v pohode vytiahne aj 160, tak neviem. Asi to meranie spravim este raz. Meranie som robil sam, takze v tom moze byt problem, nabuduce si uz musim zohnat pomocnika.

_________________
Ford Fiesta Classic MK3 1.3 ´96 SI mod, benzin 44kW, CFI, tmavomodra metaliza, cierne folie na zadnych sklach, chromove listy a spatne zrkadla, central na DO, elektr. predne okna, elektr. odomkynanie kufra, cira optika vzadu + cire bocne smerovky, predne hmlovky, zopar LEDiek v interiery, stresny spoiler, SI narazniky - a vymenena takmer polovica auta - uz asi len motor je povodny...
Muzicka v podani firiem Kenwood, B52, Fusion a Innovate

Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi, 96kW, rv.2004, 6-kvalt, GHIA vybava.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 09 pro 2010 21:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2008 11:40
Příspěvky: 196
Bydliště: Snina
Jedna otazka ohladom toho preplachu petrolejom. Kedze sa mi blizi cas na vymenu oleja, tak by som to skusil preplachnut petrolejom uz len kvoli tomu usadenemu karbonu. Otazka je ze ked budem chciet vypustit stary olej uz aj s petrolejom, ze ci je vhodne nastartovat motor, ked je v oleji petrolej za ucelom, aby som zahrial olej a tym padom lepsie vytiekol vsetok sajrajt.

_________________
Ford Fiesta Classic MK3 1.3 ´96 SI mod, benzin 44kW, CFI, tmavomodra metaliza, cierne folie na zadnych sklach, chromove listy a spatne zrkadla, central na DO, elektr. predne okna, elektr. odomkynanie kufra, cira optika vzadu + cire bocne smerovky, predne hmlovky, zopar LEDiek v interiery, stresny spoiler, SI narazniky - a vymenena takmer polovica auta - uz asi len motor je povodny...
Muzicka v podani firiem Kenwood, B52, Fusion a Innovate

Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi, 96kW, rv.2004, 6-kvalt, GHIA vybava.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 27 pro 2010 18:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2008 11:40
Příspěvky: 196
Bydliště: Snina
Tak som znova pomeral kompresne tlaky, tentoraz na zahriatom motore, mal som pomocnika, cize vysledok by mal byt OK. Na prvych troch valcoch som mal 6 bar, na poslednom 6,7 bar. Po pridani oleja do valcu sa tlak nezmenil.
Takze vysledky mojho merania su dost rozporuplne :(
Motor bezproblemov startuje v mraze, necmudi, spotreba oleja je do 0,5l/1000km. Ono trocha olej aj presakuje na spoji motora a prevodovky. Ked nevytacam motor na maximalne otacky, tak spotreba oleja vychadza dokonca na polovicu z vyssie uvedenej hodnoty. Sviecky neboli cierne. Nastriekal som trocha petroleja do valcov a potom som vymenil olej (dufam ze som sa zbavil aspon troska karbonu a usadenin vo valcoch).

_________________
Ford Fiesta Classic MK3 1.3 ´96 SI mod, benzin 44kW, CFI, tmavomodra metaliza, cierne folie na zadnych sklach, chromove listy a spatne zrkadla, central na DO, elektr. predne okna, elektr. odomkynanie kufra, cira optika vzadu + cire bocne smerovky, predne hmlovky, zopar LEDiek v interiery, stresny spoiler, SI narazniky - a vymenena takmer polovica auta - uz asi len motor je povodny...
Muzicka v podani firiem Kenwood, B52, Fusion a Innovate

Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi, 96kW, rv.2004, 6-kvalt, GHIA vybava.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz