fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 04:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 22 úno 2011 23:08 
Offline
Nováček

Registrován: 23 bře 2006 19:50
Příspěvky: 28
Bydliště: Bratislava
Ja som meral tlaky na studenom motore: 11,7 .. 10,7..10,5..11...motor 270.000 km nabehnute,bez zasahu,olejdavany olej ford 10W-40..

_________________
Ford fiesta 1995
3 dvere, 1,3i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 24 bře 2011 20:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2008 09:25
Příspěvky: 739
Bydliště: Dlouhá Loučka
Dneska jsem měřil na svých vozech tlaky.

Můj escort 1.6 L1K 66kW - 14,13,14,13 :shock: (najeto neznámo kolik)
tenhle motor půjde pryč, tak pokud by o něj byl zájem není problém se domluvit..


Mondeo MK1 1.8 RKA 85kW - 13,5 ve všech válcích :smt041 (najeto 269 tis. km)
pravidelně servisováno u Fordu, tohle je pro mě dárce orgánů :wink:


oba motory měřeny při provozní teplotě..

_________________
PUZZLE
Ford Escort 06/97´,3-dv, 2.0 16V zetec
100kW+ + IB5 se svorem a stálým 4,27 + velké brzdy + cca 1100kg = :-D

OTROK
Ford Focus Combi 2007, 1.6 TDCi 66kw+, 500tis.km nájezd a stále kupodivu jezdí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 24 bře 2011 20:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
takže nakonec bude 1.8 ?

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 24 bře 2011 20:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2008 09:25
Příspěvky: 739
Bydliště: Dlouhá Loučka
sz :wink:

_________________
PUZZLE
Ford Escort 06/97´,3-dv, 2.0 16V zetec
100kW+ + IB5 se svorem a stálým 4,27 + velké brzdy + cca 1100kg = :-D

OTROK
Ford Focus Combi 2007, 1.6 TDCi 66kw+, 500tis.km nájezd a stále kupodivu jezdí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 07 čer 2011 16:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Zdravím akorát takové info polomotor zetec 1,8 16v stojí do 25tis

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 04 úno 2012 19:56 
Offline
Nováček

Registrován: 04 úno 2012 19:49
Příspěvky: 3
Zdarec, jen se chci zeptat - dneska jsem si byl u escorta nechat změřit tlaky a vyšlo mi 17,5 17 17 13,5. Zdá se mi to nějak moc, nebo to může být?

_________________
prodáno mondeo 2.5 V6 ST200, 151 kw
nyní escort 1.6 16V, 66 kw, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 04 úno 2012 20:00 
Offline
Nováček

Registrován: 04 pro 2009 23:56
Příspěvky: 49
Bydliště: Košice
je to moc, mělo by to být kolem 12-13 nicméně pokud nebereme v potaz ty naměřené hodnoty, tak ten poslední válec má o dost míň

_________________
Ford mondeo 1,6 16V Zetec LPG, r.v.1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 04 úno 2012 20:15 
Offline
Nováček

Registrován: 04 úno 2012 19:49
Příspěvky: 3
Jasný no, pokud bych vzal, že těch 17 je ve skutečnosti 13 tak těch 13,5 bude ve skutečnosti 9,5 to už je málo? Ale to je takový kdyby...

_________________
prodáno mondeo 2.5 V6 ST200, 151 kw
nyní escort 1.6 16V, 66 kw, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 04 úno 2012 21:20 
Offline
Nováček

Registrován: 04 pro 2009 23:56
Příspěvky: 49
Bydliště: Košice
důležitá není pouze absolutní hodnota tlaku ale i rozdíl mezi válci, a ten tam máš docela velikej, změř to ješte jednou třeba jiným přístrojem

_________________
Ford mondeo 1,6 16V Zetec LPG, r.v.1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 22 bře 2012 19:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
tak sem dneska měřil tlaky a po 1,5 hodině po jízdě asi 5km byly tlaky 13bar +-0,2

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 28 bře 2012 19:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
thunderace píše:
Zdarec, jen se chci zeptat - dneska jsem si byl u escorta nechat změřit tlaky a vyšlo mi 17,5 17 17 13,5. Zdá se mi to nějak moc, nebo to může být?

Tady si myslím, že je jasně vidět, že pouze poslední válec je změřen správně... Takže na ten rozdíl až tak moc nekoukej, dokud ti někdo nenaměří reálný hodnoty. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2012 21:51 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2012 16:55
Příspěvky: 48
Bydliště: Brno
Mam dotaz :)
V ofiko servisu Fordu jsem nechal zmerit tlaky a dostal jsem zaznam: 12.5 / 10.5 / 12.0 / 11.5
Nedalo mi to a sehnal jsem si novy kompresiometr (neco takoveho). Dneska jsem to zmeril a dostal jsem na vsech valcich tlaky mezi 12.5 - 13bary.
Na jednu stranu mi spadl kamen ze srdce, ze nebudu muset opravovat motor, ale na druhou mi zacalo v hlave vrtat, jestli jsem nemohl nekde udelat chybu.
Meril jsem to timto postupem (nebylo moc casu, takze jsem provedl jen jedno kolo mereni):

1) Nechal jsem motor zahrat cca 10 minut.
2) Po vypnuti jsem vytahl pojistku cerpadla a po nastartovani nechal motor chcipnout (jeste jsem ho trochu protocil naprazdno, aby se benzin vycerpal uplne)
3) vysruboval jsem prvni svicku, nasruboval merak (vsechny ostatni svicky zustaly zapojene normalne)
4) vysrubovanou svicku jsem nasadil zpatky do kabelu a ukostril (cti: polozil na kov)
5) seslapl jsem plyn na podlahu a cca 5 sekund startoval
6) koukl jsem na merak, zapamatoval si cislo a vynuloval
7) merak ven, svicka dovnitr, kabel zapojit a hura na dalsi svicku

Co myslite? Kterym hodnotam mam verit vic?

_________________
Mondeo Mk2 kombi, benzin/LPG, 1.8 Zetec RKJ (85kW)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2012 06:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Hodnotám které jsi naměřil můžeš věřit, jen bylo zbytečné při měření vymontovat jednu svíčku. Normálně se měří tak, že se vymontujou všechny najednou a postupně se měří po jednom válci. Měření je dobré opakovat 3x a pak udělat průměrnou hodnotu. Motor bez svíček točí lehčeji proto se vymontují všechny najednou. Také je dobré během měření mít připojenou nabíječku na akumulátor aby nedocházelo ke zkreslení naměřených údajů tím, že startér točí porád pomaleji.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2012 23:32 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2012 16:55
Příspěvky: 48
Bydliště: Brno
Diky za radu..to mi nedoslo :)
Projedu to znova, at mam kontrolu.
Jestli se to moje mereni potvrdi, tak nevim, co rict servisakum.. kdyz by to byla garazovka, tak to jeste i trochu pochopim, ale zrovna tohle jsem si nechal udelat v oficialnim servisu :D
Mozna, ze to zkusim reklamovat a nechat premerit bez placeni, ale dost o tom pochybuju :D

_________________
Mondeo Mk2 kombi, benzin/LPG, 1.8 Zetec RKJ (85kW)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 17 čer 2012 11:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Co lidi vede k tomu nechat měřit tlaky??? Když už to nechá někdo změřit a objeví náhodou problém - to už teda motor musí krmit oleje jak prase a bůhví co.... bude dotyčný s tím vůbec něco dělat?

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 18 čer 2012 06:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
To Krtek : Bohužel nemáš pravdu.

1) Motor může mít tlaký výtečné a přesto baští 2l oleje na 1000 km. Těsnící a stírací kroužek nejsou totiž totéž.

2) Když máš podpálené ventily tak olej nebaští vůbec a tlaky jsou mizerné.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 19 čer 2012 20:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
noi jasně, ale o to nešlo... mě by jen zajímalo kdo by to řešil generálkou motoru. Já bych měnil :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 20 čer 2012 07:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Tak já bych podpálené ventily určitě řešil opravou Hlavy. U takhle starých aut nemáš nikdy jistotu, že jiný jetý motor bude OK.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 23 srp 2012 11:26 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Tak zabroušení ventilů bych nepovažoval za finančně náročnou činnost. Horší je, když letí tlak pryč přes kompresní kroužky, tam už je ta cena a pracnost zase jiná....třeba zajímavé je, že sada pístních kroužků pro 1 píst u motoru Duratec 2.0 je stejně drahá, jako sada pro všechny čtyři písty na Duratec 1.8 :roll:
viz :arrow: http://www.ebay.co.uk/sch/sis.html?_ite ... 3mm%20bore

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 23 srp 2012 17:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A proč šouníš na E Bayi, když je maj ve Stodůlkách?.... :lol: ... http://elitecat.cz/ArticleBrowser.aspx? ... leTypeID=1

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz