fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Záměna motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=8839
Stránka 1 z 1

Autor:  Cabrio Driver [ 06 úno 2007 12:49 ]
Předmět příspěvku:  Záměna motoru

Je možné zaměnit motor ve Ford Escort MK IV 1.4 karbec za motor 1.6 karbec z Fiesty? Budou sedět úchyty? Co převodovka? Bude mít stejné poloosy atd? Děkuju za rady

Autor:  PH [ 06 úno 2007 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

sedet bude, akorat natahat elektriku a pak trochu laborovat s papirama. Jo a taky musis koupit a zabudovat palivove cerpadlo, ale to uz vsechno vis :wink:

Autor:  Mac Háček [ 08 úno 2007 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

a jak je náročná výměna 1.4 karburator za 1.6 s turbem?

Autor:  Tony [ 09 úno 2007 01:13 ]
Předmět příspěvku: 

začal bych u toho kde ten motor sezeneš:-)

Autor:  PH [ 09 úno 2007 09:35 ]
Předmět příspěvku: 

Uplne stejne jako bez turba. Vyhodit motor, dat jiny, natahat elektriku a vymenit komplet vyfuck... Pocitam, ale, ze sehnat RS motor v dobrem stavu by byl maly zazrak, to uz je jednodussi a cenove asi stejne nabastlit tam xr3i 1,8 DOHC z novejsiho. Vykon to ma taky v podstate stejny jako turbina

Autor:  Wizzy [ 09 úno 2007 09:52 ]
Předmět příspěvku: 

PH píše:
...Vykon to ma taky v podstate stejny jako turbina

A je tam o jednu drahou věc míň, která se může pokakat.

Autor:  mrazik [ 09 úno 2007 12:08 ]
Předmět příspěvku: 

PH v nemecku tech motoru RS2000 je dost.

Autor:  Cabrio Driver [ 09 úno 2007 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

mrazik píše:
PH v nemecku tech motoru RS2000 je dost.


On ale měl na mysli 1.6 RS Turbo ;)

Autor:  Jurry [ 09 úno 2007 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

Kluci když už sme u toho šlo by dat misto ty moji 1,4 z r.v. 91 sestnacku z 88?? staci kdyz se prehodi "motorova" elektrika..? předem dik za odpoved

Autor:  Mac Háček [ 09 úno 2007 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tony píše:
začal bych u toho kde ten motor sezeneš:-)


to bych věděl kde ho vzít :) ale je pravda, že nevím v jakym je stavu
a ta elektrika by byl asi větší oříšek... nebo by to fungovalo na elelktriku od 1,6 bez turba?

Autor:  PH [ 10 úno 2007 01:27 ]
Předmět příspěvku: 

sehnat motor je jedna vec, ale musi obyt komplet i se vstriky (rozdelovacem paliva), za repas turbiny das tak 10k... Tohle ma cenu u origo celeho auta RS Turbo,ty jsou dost cenena, ale bastlit ten motor jinam je podle mne hovadina.

Autor:  mrazik [ 10 úno 2007 10:23 ]
Předmět příspěvku: 

O jednom RS Turbo po GO bych vedel. Ten motor ma mnoho uprav na vetsi vykon a je zgeneralkovan velice poctive.

Autor:  Cabrio Driver [ 10 úno 2007 10:38 ]
Předmět příspěvku: 

mrazik píše:
O jednom RS Turbo po GO bych vedel. Ten motor ma mnoho uprav na vetsi vykon a je zgeneralkovan velice poctive.


a cena?

Autor:  Mac Háček [ 08 črc 2007 23:32 ]
Předmět příspěvku: 

jak složitý je šoupnout motor RS2000 do mojí mkIV?? stačí jen vyměnit motor a elektriku?

Autor:  PH [ 09 črc 2007 00:17 ]
Předmět příspěvku: 

motor, elektriku, uchyty, je toho docela dost, ale jde to... nejhorsi je asi ta elektrika

Autor:  mrazik [ 09 črc 2007 10:19 ]
Předmět příspěvku: 

PH elektrika neni tak strasna, one je to celej svazek a drzi to hezky pohromade. Hlavne je potreba to co nejmene lamat, zpuchrela buzirka je svine.

Autor:  Mac Háček [ 09 črc 2007 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

a jak náročný je předělat ty úchyty? Nebo jakej jinej lepší motor by se tam hodil?

Autor:  Krtek-NA [ 09 črc 2007 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

Dělal jsem podobnou přestavbu na Scorpio z 2,5D na 2,0i a největší pakárna byla s papírama. Jinak to byla práce na výkend. Měnil se motor, převodovka, nádrž, výfuk a elektrika. :wink:

Autor:  PH [ 10 črc 2007 00:14 ]
Předmět příspěvku: 

predelat to budes muset u jakehokoliv motoru z novejsiho typu...
Papirove to tam proste nenapises, takze tohle bych neresil...
Jinak, mozna bych spis volil 1,8xr3i, je daleko lepsi na dalsi upravy

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/