fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Co je to za motor a byl by o něj zájem? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=8904 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | pokec [ 12 úno 2007 10:29 ] |
Předmět příspěvku: | Co je to za motor a byl by o něj zájem? |
Ahoj lidi, nevite nahodou jestli existoval motor o objemu 1600-karburator, typ TAP nebo tak nejak? Opisoval jsem to vecer, tak jsem se mohl prehlidnout... Na tech motorech jsou jeste nasledujici cisla: 28K97, L31K96, 31K95AX, 21A95AX. Samozrejme, ze na jednom motoru nejsou vsechny cisla, ktery tady uvadim. Napsal jsem si cisla z obou motoru. Jinak to jsou motory z formule Ford 1600 a potrebuju na ne sehnat nejaky dily, tak je potrebuju nejak identifikovat. Diky. |
Autor: | PH [ 14 úno 2007 00:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
1600 se delaly i s karbecem, mozna by pomohlo uvest aspon priblizne rok vyroby, ale motoru je celkem dost, tak buhvi z ceho to bude udelane, nebo jestli to treba neni neco uplne spesl |
Autor: | futura [ 14 úno 2007 08:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozna by se sikly i nejaky fotky s vic detailama. Kdyby treba i po castecny demontazi, tak to muze dost napovedet. |
Autor: | pokec [ 14 úno 2007 10:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rok bohužel nevím, ale předpokládám začátek devadesátých let. Prej je to nějaká fiesta nebo co, ale kdo ví... Snad pomůžou foto: PH: Nazdar ty stará puško:oD Ty ještě žiješ? ) |
Autor: | futura [ 14 úno 2007 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na mne to dela dojem nejakyho OHV, teda v tech starsich typech se moc nevyznam,ale mozna by se to dalo identifikovat treba podle katalogu od Burtona, pokud to neni jo nejaky exot. |
Autor: | pokec [ 14 úno 2007 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, OHV to je, retezovej rozvod, sucha vana...Ale na tu vanu neberte ohledy... |
Autor: | futura [ 14 úno 2007 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tyy woe, to je ovsem bomba, ty suchy vany jsem si nevsimnul, to by mohlo bejt neco upravovanyho tak 70-80 leta, mozna i o neco driv, kouknu doma, jestli neco nenajdu. Vypada to minimalne na skorofabrickou upravu.Co to ma za karbec? Anglan je expert na oldtimery fordacky, mozna by vedel rovnou. A |
Autor: | Wizzy [ 14 úno 2007 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Laicky dotaz - co je to suchá vana a jak se pozná od normální a jaké to má výhody? |
Autor: | Xan [ 14 úno 2007 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nalezeno na skoda-techwebu: ... snaha olejovou náplň přemístit mimo klikovou skříň, aby se rozstřikovaná olejová náplň nezúčastňovala víření. Tomuto provedení se říká „suchá kliková skříň“, měly ji i tovární škodovky. Při mazání motoru olej stéká zpět do klikové skříně, odkud je odsáván jedním nebo dvěma čerpadly do oddělené nádoby ..... |
Autor: | pokec [ 14 úno 2007 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co to má za karbec přesně nevim. Mrknu na to o víkendu... Wizzy: Suchá vana v kostce: Pro závodní účely je lepší mít suchou vanu (mazání v oddělené nádobě, která je vyšší a užší-prostě takovej válec na stojato), protože se pak olej neodlívá v zatáčkách. Pozná se tak, že ve vaně není sací koš a vedou z vany hadice... |
Autor: | futura [ 15 úno 2007 08:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak si myslim, ze jsem na to prisel, je to motor typu Kent Crossflow , doba vzniku 1950, bylo nevice obsahu od litru az po 1,6 a delalo se to az do 70 let, prochazelo to stalym vyvojem, je to asi neco podobnyho jako u Fiatu litrovy motory, ktery se davaly od 850 do 127 a Skodovacky od 1000MB . Ten fordackej se na konci vyroby ve vychytany verzi daval do Escorta Mexico, dela se na nej spousta sportovnich dilu ,mj. u vacek se uvadej otacky u rally verce 7000, u race 9000, takze chudinka to v zadnym pripade neni. Daleko podrobnejsi informace by se asi daly najit na anglickych webech. |
Autor: | pokec [ 15 úno 2007 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já musím ještě zkontaktovt původního majitele...Ten by mi snad mohl odpovědět na moje dotazy...pokud ovšem ještě ví o čem je řeč... |
Autor: | Kůža [ 15 úno 2007 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já si myslím že by to mohl být 1,6GT s dvojitym WEBREM, na motoru by mělo být vyraženo L3A což je kod motoru u Forda každá 16 začíná "L" na karbecu by měl bejt kod 76HF9510GA |
Autor: | Homik [ 16 úno 2007 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
náhodou nemáš přesnej typ, nebo číslo toho motoru? oprava. já si kua nevšim, že tam jso napsaný.... mrknu se odpo do chytrého programu co na mě vyplivne..... |
Autor: | Kůža [ 16 úno 2007 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty čísla co jsi našel, tak mi z ničim neseděj kod motoru by měl bejt viz. obrázek. |
Autor: | pokec [ 16 úno 2007 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak nakonec je to opravdu L3A. Bylo to vyrazeny trochu jinde... Jeden karbec je vyrobenej v Italii a je na nem "32/36 DCAV10E 977" a druhej ve Spanelsku. Na nem jsou cisla necitelny. Nemate teda nekdo k tomuto motoru nejakou technickou dokumentaci? |
Autor: | pokec [ 17 úno 2007 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky moc-to by prozatím mohlo stačit. Je vidět, že na tomhle fóru jsou lidi schopní poradit...To se bohužel jen tak nevidí. Ještě jednou díky. |
Autor: | Kůža [ 18 úno 2007 12:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neni zač rád pomůžu když je to v mích silách Jo a když by jsi měl problé s karbecem,tak mě pomohl pan Kratochvíl z Prahy (viz. odkaz) za pár korun perfektně seřídil jelikož nevim od kud jsi ,tak nevim jesly ti taky pomůže jinak přeji at ti krásně vrčí motůrky http://www.sweb.cz/karburatory/ |
Autor: | pokec [ 21 úno 2007 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen tak předběžně-byl by o tyhle motory zájem? Mám k nim i kompletní závodní výfuk. Je totiž možné, že do té své formule budu dávat motor škoda nebo žigul (kvůli technickým propozicím), tak tyhle bych pak i prodal... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |