fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

upraveni otacek
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=9184
Stránka 1 z 1

Autor:  rosta [ 05 bře 2007 14:36 ]
Předmět příspěvku:  upraveni otacek

co se tyce padani otacek za jizdy,pod1000ot.staci odpojit 2dratky co vedou k lanku od tachometru do prevodovky!!!!!!alespon mne to pomohlo...
prisel sem na to prave dnes.predtim mi otacky za jizdy zustavaly na 1100ot.klesly po zastaveni.ted padaji normalne..stale nemam vyresene studene starty..

Autor:  mposchl [ 05 bře 2007 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

obcas mi to taky dela...ale resit to odpojenim dratku se mi nezda dobry, asi tam na neco budou ;-)

vetsinou se to resilo vycistenim volnobezneho ventilu...navic pokud si dobre pamatuju, za jizdy jsou volnobezne otacky o chlup vys, nez pri stani...treba...nebo ne? :-/

Autor:  mrazik [ 05 bře 2007 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

Rosto, ale tohle je vlastnost, ktera tam ma byt. Za jizdy na volnobeh jsou ortacky 1100 schvalne, kvuli snadnejsimu roztoceni motoru pri prerazeni. Proste takhle je ridici jednotka naprogramovana. To co jsi odpojil jsou kabely od senzoru rychlosti a ja bych je teda rozhodne nechal zapojene.

Autor:  mposchl [ 05 bře 2007 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

mrazik: myslel sem si to ;-) ani skodovka nemela rada odpojeni kabliku, i kdyz to docasne nejaky problem vyresilo...

Autor:  Peetty [ 05 bře 2007 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

A v čem by pak mohla být chyba, když mi otáčky za jízdy místo 1200 drží na 2000, dokud nezastavím. Ale to jen když se za jízdy dostanu nad 3000 otáček, tak pak spadnou pouze na 2000.

Autor:  kukin [ 15 bře 2007 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

Teď jsem to odpojil taky . V servisu mě říkali ,že ten snímač bude špatný. Nový prý 3000,-. Dělá mě to úplně to samo jako u Peetty. Po odpojení mě teď krásně rychle spadnou otáčky na 900 ot. Rano byla nula a motor po chvíli snižoval otáčky až na 900 a před tím jsem musel zastavit ,protože držel motor 2000 a při zastavení to po 3 vteřinách spadlo. Jinak před tím odpojením žádná chyba v řídící jednotce nebyla zapsána. Neví jestli by šel třeba vyčistit, ale myslím si že ne. Ještě jsem to nekoumal.

Autor:  zbozek [ 16 bře 2007 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

Presne to same to dela i mne. Zkusil bych to taky odpojit, ale trochu se bojim aby se motoru neco nestalo. Nevite nekdo, jestli se da ten senzor nejak vycistit nebo tak neco.

Autor:  rosta [ 27 bře 2007 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

zbozek píše:
Presne to same to dela i mne. Zkusil bych to taky odpojit, ale trochu se bojim aby se motoru neco nestalo. Nevite nekdo, jestli se da ten senzor nejak vycistit nebo tak neco.

¨




čau čtu tady že maš zmetka na lpg jak jsi spokojen ja vubec porad mi skačou otačky na lpg na benal ok jak maš vzřešene sani vzduchu ja nemužu mit naporove sani a saje to teply vzduch na studeny to jede lip ale otačky jsou kolem 500 takže naporovy difuzor tam nemužu mit což mne sere protože auto je hlucne .a na lpg když zapnu klimu tak to motor nezvladne a chcipne .takže lpg ani do zapalovace

Autor:  zbozek [ 28 bře 2007 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

rosta píše:
čau čtu tady že maš zmetka na lpg jak jsi spokojen ja vubec porad mi skačou otačky na lpg na benal ok jak maš vzřešene sani vzduchu ja nemužu mit naporove sani a saje to teply vzduch na studeny to jede lip ale otačky jsou kolem 500 takže naporovy difuzor tam nemužu mit což mne sere protože auto je hlucne .a na lpg když zapnu klimu tak to motor nezvladne a chcipne .takže lpg ani do zapalovace


Ja zadnej problem s otackama pri LPG na tomto motoru nepocituji. Sani take neni nijak upravovane a pri zapnute klime ridici jendotka volnobeh v pohode dorovnava. Jaky je vyrobce tveho smesovace?

Autor:  Jimmy [ 28 bře 2007 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

Ty otáčky na zhruba 1100-1200 se drží schválně z toho důvodu, aby nedošlo při jízdě ke "chcípnutí" motoru. Všichni určitě víte, když zapnete klimu, nebo jiný velký žrout energie, že na chvíli poklesnou otáčky. No a teď si představte, že jedete z kopce a ve stejný moment zapnete klimu, zatáčíte (s posilovačem) a brzdíte. Kdyby byly otzáčky na 900 tak je tam riziko, že auto chcípne a když chcímne - nejdou posilovače :-)

Autor:  rosta [ 28 bře 2007 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

mam BRC klimu nemuzu pouzit motor to fakt neustoji vymenil sem aji volnobezny ventil a bez jakeho koli zlepseni stim vzduchem jeto taky divne delal sem stim ruzne psi kusy a uz si fakt nevim rady kazda rada draha spotreba kolem 9l

Autor:  mrazik [ 28 bře 2007 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

rosto a co ten ventil odvetrani klikovky a hadice od toho ?

Autor:  enjoy [ 28 bře 2007 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

mrazik píše:
rosto a co ten ventil odvetrani klikovky a hadice od toho ?


se zeptam.je to tam za koncem tahla plynu,takova zahnuta trubicka s vyustenim cca 4cm prumer?
mam ji odpojit a pod tim uvidim co?:-)

Autor:  Wizzy [ 29 bře 2007 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

nee, to je nejspíš sání, ta hadička odvětrání klikovky má v průměru tak 1-1,5cm :D

Autor:  rosta [ 31 bře 2007 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

ty hadice sou ok ale to odvetrani te klikovky nevim jak to ma fungovat zda semi ze je ok mel jsem ho venku normalne jsem ho prefouk nevim jestli to tak ma byt myslim ten ventyl

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/