fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Motor 1.3 ??? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=928 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 01 lis 2004 11:51 ] |
Předmět příspěvku: | Motor 1.3 ??? |
Zdravím všechny,potřebuju poradit,jestli je vůbec možný abych měl v Escortu 1996 kombi motor1,3.Když se dívám na fotky motorů stejně starých Esek tak jsou ůplně jiný.Je možný aby někdo přede mnou tam dal jinej motor třeba z Fiesty?Koupil jsem ho nedávno,byl dotaženej z Něměcka.Díky za odpověď. |
Autor: | Ondrej [ 01 lis 2004 12:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
podivej se tady do tohodle manualu http://www.fordfans.cz/download/manual/escort.zip tam ten motor je uvedenej. |
Autor: | Návštěvník [ 01 lis 2004 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky,už jsem se bál že mě natáhli |
Autor: | Návštěvník [ 01 lis 2004 14:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jsem zase já.V té příručce není ten typ co mám já,už jen ten vzduchovej filtr je jinej a navíc tam mám ke každýmu válci vedený nějaký nerezový potrubí silné asi 8 mm. |
Autor: | johan [ 01 lis 2004 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
uff, to by chtělo fotku |
Autor: | Chorche [ 01 lis 2004 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co ti pise VIN dekoder a technicak? A jezdi to vubec na benzin? (Asi blba otazka, ale na co pak to 8 mm potrubi). |
Autor: | johan [ 01 lis 2004 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, to je fakt, prožeň to VIN dekodérem a hoď sem výsledek. |
Autor: | futura [ 01 lis 2004 15:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mne to bude to prisavani vzduchu do vejfuku jako ma zmetec, je to pravdepodobne vylepsena verze puvodni 1,3, aby to splnovalo ekologii novou.Skoro bych rekl, ze to muze bejt i 4bodovej vstrik. |
Autor: | Návštěvník [ 01 lis 2004 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Checked VIN --------------> WF0NXXGCANSL50465 Manufacturer -------------> Ford-Werke Aktiengesellschaft, Koeln, Germany Model --------------------> Escort95 Body style ---------------> Estate 4/5 doors Production date ----------> 1995/05 Complectation ------------> CLX Engine -------------------> HCS 1.3 CFI Gear ---------------------> BC/MTX/IB5 (5 speed) Drive --------------------> LHD 2WD Conditioner --------------> Without AIR Conditioner Produced for -------------> D Colour -------------------> AURALIS BLUE Interior -----------------> RAVEN vyznáte se v tom trochu? |
Autor: | futura [ 01 lis 2004 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jo, 4bod to neni, je to Central fuell injection a HCS , high compression swirl. To ostatni je spis vybava, jen u ty prevodovky bych predpokladal, ze tam bude bud BC5, nebo spis IB5. |
Autor: | Návštěvník [ 01 lis 2004 16:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
díky |
Autor: | Honza [ 02 lis 2004 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Předpokládám, že to potrubí navíc, máš na výfukových parohách. Pokud ano, tak je to EGR systém. V češtině je to regenerace výfukových plynů. TZN, že se část výfukových plynů vrací zpátky na spálení do sání. Měl jsem to taky. Vyřadil jsem to z provozu. |
Autor: | Návštěvník [ 02 lis 2004 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to na parohách výfuku.Takže je to na nic? |
Autor: | Honza [ 05 lis 2004 07:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nedá se říct, že je to na nic. Zlepšuje ti to emise. Ale když zkusím uvažovat trochu logicky. Tak si uvědomíš, že se ti vlastně do sání vrací lehce ohřátý vzduch. Tím pádem je ho tam míň a je o malinko nižší výkon. Ale není to až tak markantní ztráta. V mém případě se jednalo o to, že to šlo přes takový směšovací ventil. Ono se to totiž ještě míchá se vzduchem z venku. Ten ventil odešel, a protože se mi ho nechtělo kupovat nový, tak jsem to z parohů vyházel a byl pokoj. Nevím od kdy sleduješ Forďáckou scénu, ale já si vzpomně na tenhle článek, podle kterého jsem to řešil. Ford není ediné auto s tímhle systémem. Tak si ho prostuduj a rozhodni se. http://tuning.motorhome.cz/tuning/?page ... 103&ftno=0 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |