fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Motor po GO běží jen studený.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=931
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 01 lis 2004 17:21 ]
Předmět příspěvku:  Motor po GO běží jen studený.

Zdravím všechny Forďáky!!!

Žádám všechny o radu. Mám Forda Escorta 1.6 XRi z roku 88. Dělám generálku motoru /začal jsem před rokem/. Tento víkend mě motor konečně poprvé chytnul. Na poprvé celkem slušně běžel, i do otáček. Jakmile se ale trochu zahřeje /cca po 30 sekundách/ tak už za plynem nejde a začíná se dusit až zhasne. Musím počkat až vychladne /i když se zahřál tak, že na něj ještě jde šáhnout rukou/ a potom znova naskočí na první otočení klíčku. Blok jsem koupil od Futury. Pamatuje se ještě??

Předem díky
www.sweb.cz/pav-s
pav-s@seznam.cz
Pavel[/b]

Autor:  futura [ 01 lis 2004 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

Cau, no jo, pamatuju, asi pred pul rokem. Ale podle mne to nebude motorem, pokud zadny pazvuky a jiny divny veci. Spis bych si vsadil na neco periferniho, souvislost s dodavkou paliva, pomerem smiseni atd. To nema EFI, viD? Tam jsou ty trubicky, ne? Hlavu jsi delal taky?Co vsechno?

Autor:  Návštěvník [ 01 lis 2004 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj,

motorem to určite není. Vstrikovani ma 4 trubicky. Do kazdeho valce jedna ze smesovace paliva KE jethronic. Hlava je komplet po GO - sedla, voditka ventily. Smesovac paliva, svicky a ridici jednotky jsem vzal z auta co doted jezdilo. Puvodne to bylo udelany jako k-jethronic. Mel to nejakej fuser. Ustrihany zasuvky atd. Ted jsem to udelal zpátky jako KE jethronic. Zasuvky tam byly na obě verze. Nechápu?? Jak říkám, studený jede perfektně. Ale asi 20sekund. Vzduch a benzín. vedení mám všechno těsný.

Pavel

Autor:  futura [ 02 lis 2004 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

Ja tenhle motor mel jen kratce, takze jsem ho moc nepoznal, ale v Etzoldovi jsem zjistil, ze jsou tam podobny vyfikundace jako ventil studenyho startu a dalsi veci, tam bych videl mozny zdroj problemu. Ne snad konkretne u tohodle ventilu, ale to rizeni motoru se tam sklada z vic veci, nejsem si jistej, jestli je tam i vaha vzduchu. Skoro bych vyloucil elektriku a mechaniku motoru, zatim to na mne dela dojem, ze to nema spravne namichanou smes. Ale je to jen odhad na dalku, mozna poradi vic nekdo, kdo ma konkretne tenhle motor.

Autor:  Koci [ 03 lis 2004 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

Panove myslim ze je to k nicemu, ale kdyz jsem se hrabaval v motorkach tak jsem delal vybrus na jakesi jawe. No panove to udelali trosku na picu a ja to zkompletoval. Sranda byla ze motor naskocil a jak se zahral zacal se dusit. Bylo to prilis malo ubrane a 1 vybrus pist s krouzky nesedel. Urcite je to u vas neco jineho, ale jen tak pro zpestreni...

Autor:  Návštěvník [ 04 lis 2004 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to mě vážně vyděsilo :o .

Válce jsem sice nebrousil/je to koupený v kuse jako polomotor/, ale je to z Escorta 1.6 /kW nevím/ turbo. Vrtání ale měli všechny 1.6 stejný ne?

Ovlivňovali by věci jako - vrtání, komprs. poměr atd, že to nejede zahřátý????

Autor:  bibo [ 04 lis 2004 22:57 ]
Předmět příspěvku: 

doufám že ten motor neni z turba nebo je a nebo nemáš páru :?:

Autor:  Návštěvník [ 05 lis 2004 15:14 ]
Předmět příspěvku: 

Je z turba. Na 100%. Presne to vi Futura. Je to tim?

Autor:  bibo [ 05 lis 2004 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

motor z turba má podstatně sníženou kompresi pro lepší plnění jako atmosferickej motor to nebude nikdy moc dobře jezdit má to jinej zdvih pístu mám dojem že komprese bude někde kolem sedmi schválně si ji změř

Autor:  Návštěvník [ 05 lis 2004 18:26 ]
Předmět příspěvku: 

Diky moc za snahu. Můžu se ještě zeptat?
Dival jsem se do tabulky. Ten turbo motor ma kompresi 8.3. ten muj motor typ L4B ma mit kompresi 8.5. Jinak zdvih a vrtani sedi. Myslel jsem ze ty spodky motoru /valce/ jsou u vsech 1.6 stejny? Proč to teda studený jede? Co se tam pak stane? Může mít ten minimalni rozdil komprese vliv na to, že to vůbec nejede? Diky moc

Pavel
Ford Escort 1.6 XR3i, r.v.88

Autor:  bibo [ 05 lis 2004 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

ten motor bez turba má kompresi 10,3 +-

Autor:  Návštěvník [ 05 lis 2004 18:32 ]
Předmět příspěvku: 

Tak nevím, v knížce "jak na to" píšou 8.5. Změřím jí. Díky Pavel

Autor:  bibo [ 05 lis 2004 18:41 ]
Předmět příspěvku: 

kecám zmetek má 10,3 a cvh má mít 9,75 ale i tak těch 8,3 je málo

Autor:  Návštěvník [ 18 lis 2004 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Tak už mi to jede!!!!!!

Kompresi jsem neměřil. Nesehnal jsem mechanika, který by byl ochotný jet v sobotu do mé garáže. Takže jsem se pustil do výměny čidel teploty /voda, motor/. Dal jsem ještě jiný vstřikovací trysky. Jo a ještě jsem správně všechno překostřil. Měl jsem to špatně. Jedno z toho byla závada. Nevím co, nicméně motor naskočil a už nechcípl. Takže jezdím a jezdím. Nějak extra to netáhne. Tak 150. Ale mám úplně schnilej výfuk, prázdný gumy, zarostlý brzdový kotouče. Asi to bude taky tím.

Nabízím díly na XR3i. !!!!!!! 603 849 218

Pavel

Autor:  bibo [ 18 lis 2004 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

tak at to hlavně šlape k plné spokojenosti :lol:

Autor:  futura [ 19 lis 2004 08:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ten motor neni z turba, urco jsem to nerikal, je to klasicka 1,6EFI 105k. Bejt to turbo, tak jsem si ho nechal.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/