fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

čim to je? Ukazuje mi to pořád studený motor.. 1.6 16V zetec
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=9393
Stránka 1 z 3

Autor:  Huskye [ 18 bře 2007 18:11 ]
Předmět příspěvku:  čim to je? Ukazuje mi to pořád studený motor.. 1.6 16V zetec

Ahoj všichni, kolik máte tak teplotu motoru po ujetí několika kilometrů? (tak deset třeba i víc) Já i když jedu hodinu zacpanou ostravou, nikdy mi teplota nestoupne ani do normálu... pořád je minimálně na vrcholu toho bílého čtverečku před normálem. Právě si ymslim, že by teplota měla být tak v polovině normálu, auto mi totiž normálně dost topí, myslíte že mám rozbitý termostat a blbě ukazuje, nebo nějak zdupanou palubku? Díky :-)

Autor:  Lucky [ 18 bře 2007 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

No, kdyz ti to i normalne topi, tak by to termostat byt nemel. Spis chyba primo v pristrojovce ( v budiku ) nebo nejake cidlo?

Autor:  Huskye [ 18 bře 2007 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

myslim jako topení že normálně topí :-) tak motor studenej neni... ale palubka si to myslí...

Autor:  aksu [ 18 bře 2007 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to mas dobre ze topi, ani kdybych po Ostrave jezdil pul dne tak se to nezvedne, porad se drzi jenom u toho bileho ctverecku ,chystam se termostat vymenit taky.

Autor:  onysx [ 18 bře 2007 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

no já měnil taky nejprve to čidlo pro palubku a nakonec to byl i termostat.Sice ferda topil dobře ale termouš se zasekával a kárka tím pádem žrala jak ďas

Autor:  Huskye [ 18 bře 2007 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

Takže nejdřív čidlo palubky a pak termostat, ok... kolik stojí to čidlo?

Autor:  jardavm [ 18 bře 2007 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud chceš mít jistotu o termostatu, tak je podle mě je jenom jedna možnost. Vytáhnout, povařit v hrnci při současném sledování teploty. Měl by otvírat až tak po 85 st. C. Já tam dával Wahlera, stal asi 350 Kč a otvírá kolem 89 st.C. , jak je na něm uvedeno. Pokud ten bude v pořádku tak čidlo. To najdeš pod tou silnou hadicí, která vede od termostatu do chladiče. Změříš je ohmmetrem, při 20 st. C má tak asi 650 ohm, při 50 st asi 300 ohm a při bodu varu asi 70 ohm. Nové stojí do 300 Kč. Tohle čidlo je ale jenom pro budík, to ti spotřebu neovlivní. Spotřebu naopak ovlivní to druhé, snadno dostupné a dobře viditelné čidlo nahoře. Údaje z něj jdou do ŘJ. To stojí cca 600-700 Kč. Už jsem tady o tom psal asi dvakrát, hledejte kluci, ona je to otrava, psát to pořád dokola. :-D

Autor:  Huskye [ 18 bře 2007 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jo to věřim, sorry. No spotřebu mi spíš ovlivňuje zdupaná lambda, která je momentálně odpojená :-) Jde mi o to, aby mi budíky dobře ukazovali, díky ;-)

Autor:  onysx [ 18 bře 2007 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

to jardavm.No nevím jak kdo ale já to čidlo kupoval origo od charouze za 630,-! :cry: Stejně jako termostat a cena dost podobná tomu čidlu pro palubku.Jo a tu cenu 300,- mě ten borec v servisu říkal taky po telefonu a nakonec něco jiného.

Autor:  QuickShot [ 18 bře 2007 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

nejdriv bych zkusil ten termostat, měl jsem ho špatný a auto topilo dobře i v zimě.

Autor:  Nagant [ 19 bře 2007 08:11 ]
Předmět příspěvku: 

Připojuji se ke QuickShotovi, moje auto i s vadným termostatem topilo dobře (byť jsem se v zimě vůbec nedostal do pole NORMAL), s novým termostatem však ještě lépe. :)

Autor:  Jimmy [ 19 bře 2007 08:54 ]
Předmět příspěvku: 

termostat

teplotní čidlo

snad to pomůže

Autor:  kulo [ 19 bře 2007 16:58 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám ůplně stejnej problém...ne a ne aby mi ručička vylezla alespoň do poloviny. Vyměnil jsem termostat a nic. Auto topí, tak to neřeším...
myslím, že to bude v palubce...

Autor:  Neferti [ 19 bře 2007 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

to zase bude práce to všechno vyzkoušet, to se zase týden budu hrabat v autě, zlatej žigul. Ale musím to dát dohromady- má to velkou zpotřebu a už to moc leze do peňez, Teploměr nevyleze víc jak do 2/4 a a motor je vařící, zkusím ještě svíčky a lambdu. Jo jde taky u fordu 97 vyblikat závady???
díky

Autor:  QuickShot [ 19 bře 2007 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Jo jde to, zkus vyhledávání někde se to tu probíralo!

Autor:  CzTony [ 20 bře 2007 14:42 ]
Předmět příspěvku: 

Jsem na tom dost podobne po ujeti 15 km se rucicka dostane na ukazateli k pismenu N a tam se stale mota. Predpokladam ze jde jen o cidlo. Venku byly 2 stupne nad nulou, mel jsem studeny motor a na volnobeh se mi hadice ohrala az po cca 7 minutach. Ohrala se najednou, takze predpokladam, ze se otevrel termostat. Spotreba na LPG je stale 9,5-10,5l. Auto zacina topit cca po 2km a asi topi dobre :-) Je pravda, ze se mi stalo asi jen 2x za leto, ze se mi roztocil ventilator, ale stale jezdim kratke vzdalenosti.

Autor:  IndyJones [ 23 bře 2007 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

NA MK7 NEJDOU VYBLIKAT ZAVADY tušim že jen na mk6 a niž.

Autor:  IndyJones [ 23 bře 2007 18:52 ]
Předmět příspěvku: 

termostat když funguje tak ma byt rafička na o-r v napisu jinak esko topi rychle ale i s vadnym termostatem :?

Autor:  Nitro [ 25 bře 2007 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

No ja mam jinaci problem, kdyz stojim tak mi teplota vyleze normalne cca do pulky, ale jak nekde jedu raficka okamzite zacne klesat a zastavi se az u bileho ctverecku, auto normalne topi. Ted sem zrovna vymenil termostat a tim to teda neni, pak uz prichazi v uvahu jen to teplotni cidlo navrchu, ale nejsem si jistej jestli to bude tim. Muze to byt i necim jinym?

Autor:  enjoy [ 25 bře 2007 15:56 ]
Předmět příspěvku: 

Nitro píše:
No ja mam jinaci problem, kdyz stojim tak mi teplota vyleze normalne cca do pulky, ale jak nekde jedu raficka okamzite zacne klesat a zastavi se az u bileho ctverecku, auto normalne topi. Ted sem zrovna vymenil termostat a tim to teda neni, pak uz prichazi v uvahu jen to teplotni cidlo navrchu, ale nejsem si jistej jestli to bude tim. Muze to byt i necim jinym?


a vadi to necemu??me se to stava taky.pouze pri zapnutem topeni.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/