fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 11:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: K-Jetronic
PříspěvekNapsal: 04 dub 2007 17:49 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 úno 2007 11:34
Příspěvky: 1
Bydliště: Ústí nad Labem
Mam motor K-Jetronic 77kw, slysel jsem o tom, ze se tezko opravuje a celkove se s nim neda moc delat, mohl bych se zeptat, jestli by nekdo vedel, jake jsou toho priciny?

_________________
Escort MK IV, r.v. 90, XR3i 1,6 77kw/105hp K-Jetronic, benzin, 5-dv


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2007 10:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
ako to myslis ze sa tazko opravuje? Ja mam sice KE-jet a musim konstatovat ze su tam veci s ktorymi si veru v servise nevedia dat rady :-D

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2007 10:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Příčiny? Je to stáří a opotřebení.Hlava-rozdělovník má životnost 100 tis. km a to maj tato auta dávno najeto.Její repase je neekonomická,takže buďme rádi,že to vrčí a emise se nějak udělaj. :cry: Takže dokud to vstřikuje, je to dobrý a pak sežeň jinou.Doma to rozebereš jen jednou :P , pak už to nikdo nedá dohromady.
Nejčastějším problémem je kolísání ot.volnoběhu a chod sytičové trysky za studena,za což můžou většinou čidla teploty a vzduchu.
A to buď rád,že nemáš KE-Jetronic. :P

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2007 10:24 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
jj :D paddy, mas pravdu. Presne tam su tie problemy, cidla a este raz cidla a potom kontakty :-D Som uz kontroloval aspon 100-krat :?

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2007 10:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
jj :D sytič už neřešim,tu chvily hold nesundám nohu z plynu :PJe to lepší jak úpíři z Feratu :P ,taky s tím člověk nějak sroste. :lol:

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 84 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz