fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Sytic automat ci ne?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=9751
Stránka 1 z 2

Autor:  kaja12 [ 05 dub 2007 18:56 ]
Předmět příspěvku:  Sytic automat ci ne?

ahoj ptam se kde najdu sytic v mem aute,myslim si ze problem souvisi stim ´kdyz je zima a chci nastartovat tak starter toci ale nechytne to dela to jen kdyz prs noc mrzne jsem z toho uz na prasky svicky novy kabely vse vymeneno s cim by to mohlo souviset myslim ze stim Syticem diky za kazdou radu,v lete problem neni

Autor:  vendiik [ 05 dub 2007 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

Chtělo by to abys upřesnil ten typ motoru, pak se těžko radí.

Jestli je to stříkačka s počítačem, tak to sytič nemá - počítač akorát prodlouží délku vstřiku. Určitě bych na začátek proměřil čidlo teploty motoru a nasávaného vzduchu a nechal změřit komprese jestli se ti nezdá mechanický stav motoru.

Autor:  kaja12 [ 05 dub 2007 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Výkon [kW]: 37
Výkon [PS]: 50
Tech.obsah [ccm]: 1119
Obsah motoru: 1
Válce: 4
Ventile/Brennraum 2
Palivo: Benzín
Typ hnacího ústrojí: pohon předních kol
Brzdový systém: hydraulický
Typ katalyzátoru: s řízeným katalyzátorem (třícestný)
Druh nástavby: Sikma zadni cast
Druh motoru: benzínový motor
Příprava paliva: sací roura / se sitkem / karburátor


G6A
Výkon [kW]: 37
Výkon [PS]: 50
Spalovací ventily: 8
Válce: 4
Kompresní poměr: 9
Kroutící moment Nm
Tech.obsah [ccm]: 1119
Počet uložení klikového hřídele:
Vrtání: 687
Zdvih: 755
Prodejní označení: HCS CFI
Výrobce motoru: FORD
Konstrukce bloku motoru: REIHE
Druh motoru: benzínový motor
Příprava paliva: sací roura / se sitkem / karburátor
Palivo: super (95) bezolovnatý
Exhalační normy:
Způsob chlazení: chlazený vodou
Typ rozvodového mechanizmu:
Typ řízení ventilů:

tak snad mi poradite kde hledta chybu neni to pocitac nekdo rikal ze chyba je v sytici chtel bych to vycistit ale kdyz je to automat tak chybzu hledat u cidel ale kde diky

Autor:  W50L [ 05 dub 2007 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

No neber to na tohle auto, ale mám Cortinu a ta mi se sytičem nechce chytat. Tak startnout bez sytiče a pak hned rychle zatáhnout. Odzkošeno při -27C Jestli je to karburátor, což se mi nechce věřit, tak se podívat na rozdělovač. V karburátoru jsem většinou chybu hledal marně.

Autor:  kaja12 [ 05 dub 2007 23:23 ]
Předmět příspěvku: 

ja nemam v aute zadny tahlo mam automat

Autor:  W50L [ 05 dub 2007 23:25 ]
Předmět příspěvku: 

Omluva, asi jsem moc nalitej, ale třícestný řízený kat. a karburátor to mi nejde dohromady už vůbec.

Autor:  Walker [ 05 dub 2007 23:27 ]
Předmět příspěvku: 

je tam servomotor co řídí volnoběh otvíráním a přivíráním škrtící klapky...řídí ho řj... jeho polohu snímá odporový snímač...tím ví řj kde se zrovna nachází...

Autor:  W50L [ 05 dub 2007 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

Pro identifikaci bude nejlepší foto se sundaným vzduchovým filtrem.

Autor:  kaja12 [ 05 dub 2007 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

myslis ze to muze bejt tim da se stim neco udelat?

Autor:  W50L [ 06 dub 2007 00:02 ]
Předmět příspěvku: 

No tu fotku, jestli je to fakt karbec, nebo stříkačka.

Autor:  Walker [ 06 dub 2007 00:07 ]
Předmět příspěvku: 

no je to přímo na tohle určený, takže bych hledal příčinu zde...

Autor:  kaja12 [ 06 dub 2007 00:27 ]
Předmět příspěvku: 

mam je toto vim ze tam je Karbec http://img246.imageshack.us/img246/3872/dscf5442rx8.jpg

Autor:  Walker [ 06 dub 2007 00:30 ]
Předmět příspěvku: 

je to monovstřik CFI...proto tolik kabelů okolo toho "karburátoru"...něco jako byl monomotronic i fáva....

Autor:  W50L [ 06 dub 2007 00:44 ]
Předmět příspěvku: 

No jo, ale na to se mi nelíbí ta hadice co je úplně předu. Jestli tam není nějký bastlení.
Jinak souhlasím s jednobodovým vstřikem.

Autor:  Walker [ 06 dub 2007 00:46 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek tady je obrázek toho servomotorku volnoběhu...

Autor:  kaja12 [ 06 dub 2007 00:52 ]
Předmět příspěvku: 

jo podivam se na nej zitra co snim kdyz tak da se nak vycistit nebo neco s nim udelat diky...[/quote]

Autor:  Walker [ 06 dub 2007 01:09 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek tady je celý to CFI...já bych to viděl na špatnou komunikaci řj a toho serva...buďto servo nejde nebo pozdě, nebo dává nesprávnou polohu....vyčistit konektory a zkontrolovat kabeláž...případně proměřit...

Autor:  kaja12 [ 06 dub 2007 01:17 ]
Předmět příspěvku: 

jeste mam tuhle fotku http://img213.imageshack.us/img213/3503/fiestacb4.jpg prosim te jak jsi mi poslla ten obrazek toho CFImas popis tech jednotlivych dilu jak jsou tam ti cisla diky

Autor:  kaja12 [ 06 dub 2007 01:18 ]
Předmět příspěvku: 

da se i to servo koupit? nekde?

Autor:  kaja12 [ 06 dub 2007 01:26 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="kaja12"]jo podivam se na nej zitra co snim kdyz tak da se nak vycistit nebo neco s nim udelat diky..,jeste neco neni ten servomotorek jen an Volnobeh jak to souvisi se spatnym startem za studena v lete je to v pohode

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/