fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výkon 55kW motoru? Máte někdo MK7 s 1.4 motorem?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=9779
Stránka 1 z 1

Autor:  Hans [ 07 dub 2007 17:04 ]
Předmět příspěvku:  Výkon 55kW motoru? Máte někdo MK7 s 1.4 motorem?

Nazdárek ve spolek!

Nedávno (měsíc a něco) jsem si koupil Esco (3dv., 1.4, 55kW, r.v.95) a nějak se mi nezdá výkon motoru. Auto velmi málo táhne a přesto, že maximálka má být 169, tak ho přes 120 nedostanu... Prostě jedu na pětku s 3.5 tisícema otáček a na tachometru 120 a víc nic - dál už netáhne.

Už měsíc studuju tohle fórum a nenašel jsem stejný problém, jako mám já (otáčky mi nekolísají, motor nechcípe, prostě jen slabý výkon).

Ještě pro upřesnění - maximální počet otáček, které z něho dostanu při jízdě je 4500 (při libovolném rychlostním stupni). Zašlápnu pedál a při 4000 přestane auto táhnout a na 4500 se zastaví.
Maximální počet otáček při vyřazené rychlosti je 5500 (a postupně klesnou na 5000). Takže když sešlápnu spojku a plyn zároveň, otáčky jdou na 5500 a klesaj na 5000 (JE TOHLE NORMÁLNÍ STAV?).

Spotřeba se pohybuje něco málo přes 10l (což je dost, ale občas to prostě honím na těch 4000 otáčkách, protože to jinak skoro nejede).

Dělal jsem diagnostický test za pomocí diody (díky tomuto fóru) a při vypnutém motoru je to 111 (ok) a při nastartovaném motoru je tam jediná chyba - snímač HEGO (LABMDA-SONDA) diagnostikuje chudou směs. MŮŽE ODCHÁZET LAMBDA?

Co se týče vzduchového filtru - je nový; Kola mám 15" (205/50/15).

Opravdu jsem z toho špatný :cry: - běžně se mi stává, že na mě blikají dálkovýma škodárny 120, že mám přidat.

NENAPADÁ VÁS NĚCO? CHYSTÁM SE NA DIAGNOSTIKU V NĚJAKÉM SERVISU, ALE JEŠTĚ JSEM TO CHTĚL ZKUSIT ZDE...
PIŠTE JAKÉKOLIV NÁPADY NEBO POSTŘEHY
(hlavně mě zajímá, jestli se vám otáčky chovají stejně jako mě).

KDYBY SE TAKÉ NAŠEL NĚKDO S TÍM LAMBDA-BLIKACÍM-UDĚLÁTKEM-TESTEREM POBLÍŽ OSTRAVY, MOHL BY MI NAPSAT? RÁD BYCH OTESTOVAL SVOU LAMBDU, NEŽ SE S TÍM DOPLAZÍM DO SERVISU :(
Diky za vaše postřehy...
Hans

Mrazik - priste prosim o napsani normalniho prispevku a ne tenhle balast s velkejma a malejma pismenkama a ruznyma velikostma !!!

Autor:  -petr- [ 07 dub 2007 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

Tak Tvoje kola jsou na 55kw trochu moc, ale jen v nich problém nebude. Když je K.O. lambda sonda, vyhazuje diagnostika obvykle více chyb. Tak mě napadají záležitosti jako přívod paliva a výfuk. Měřil jsi tlak paliva na liště? A nebo v souvislosti s tou LS by taky mohla být chyba ve výfukové soustavě - přiucpaný poslední díl apod. Zkus to prověřit, jinak nevím.

Autor:  MV [ 07 dub 2007 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus lambdu odpojit a sleduj změnu. Podle výsledku uvidíš co dál - pokud se to zlepší, tak je to lambdou, pokud ne, tak hledat dál - lambda zřejmě správně indikuje chudou směs, způsobenou něčím jiným.
Ještě jedna věc - pokud hodně sešlápneš plyn, tak ŘJ přestane brát v potaz signál z lambdy - tedy pokud to v tu chvíli najednou pojede líp, tak to taky ukazuje na špatnou lambdu.

Autor:  Stanley [ 07 dub 2007 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

cau.. já mám taky 1.4 ale mkV. Výkonový rozdíl je asi 3 koně, takže to asi bude hodně podobné. Jak jsem auto koupil, taky vůbec nejelo... furt jenom kuckalo a nic. Jedna z příčin bylo, že umne probíjely kabely ke svíčkám, tak sem je omotal bužírkou a pomohlo. Pak sem si nechal zeštelovat motor a auto jelo podstatně líp, nicméně mi tam zjistily závadu, ale nemám potřebnmou součást na opravu. Stále se mi motor občas kouše a je zmatený.
Ale obávám se že s 1.4 to nikdy nebude o moc lepší :( .. jel sem i 150, ale z kopce

Autor:  RRoman [ 07 dub 2007 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

Já měl spotřebu taky kolem 10l a motor netáhl.Vyměnil jsem káble ke svíčkám,prostříkl Maf a auto táhne líp od spodu a spotřeba šla o 1-1,5l dolů.Jinak jsem s ním jel 140 tachometrových,ne na dálnici,tak si myslím,že na dálnici těch 160 bych udělal.Jinak maximálka je udávaná na čtverku.

Autor:  Hans [ 07 dub 2007 21:30 ]
Předmět příspěvku:  Kabely svíček?

Chlapi díky za odpovědi... Přes týden se na to podívám... Chci se jen zeptat ohledně těch kabelů od svíček - jak se vám chovalo auto při volnoběhu? Já kabely vyloučíl, protože jsem si říkal, že bych to poznal na volnoběhu...

Autor:  RRoman [ 07 dub 2007 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to ke konci jelo jen na 3válce

Autor:  Hurdis [ 07 dub 2007 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

No tak to bych měl zaklepat :smt021

se svojí čtrnáctkou zatím problém nemám, chová se přesně podle papírových hodnot výrobce, tj. na dálnici do 160, běžná cestovní rychlost i v plném obsazení lze držet bez problémů na 130 a koneckonců i těch deklarovaných 120 na trojku lze (pokud bych měl chuť motor zbytečně trápit) a průměrná kombinovaná spotřeba za posledních 10tkm okolo 7,6 (převážně ve 4 lidech)

Autor:  Stanley [ 07 dub 2007 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

tak tu spotřebu 7,6 můžu jen závidět ... já jezdím za 14 a to sedím v tom autě většinou sám ... a to v žádném případě tomu nešlapu po krku :(

Autor:  -petr- [ 07 dub 2007 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

1.4 co žere 14 litrů na sto km má evidentně nějaký problém.

Autor:  Stanley [ 07 dub 2007 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

-petr- píše:
1.4 co žere 14 litrů na sto km má evidentně nějaký problém.


problém je v potenciometru škrtící klapky... ale blbě se to shání :( :( ... snad sem ted už konečně kápl na to co potřebuji a bude to ok

Autor:  payus [ 08 dub 2007 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

měli sme doma 1.4 z roku 96, 5ti dver, moc to nejelo, oproti 1.6 co mam ted to byl velkej rozdil, ale 170 tacho se s tim myslim dalo...:)

Autor:  xtro [ 09 dub 2007 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

A co takhle volne lanko od plyn. pedalu ?

Autor:  Tony [ 09 dub 2007 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

tak jak to tu čtu,tak ty vaše motory vypadají jak kdyby měli být před smrtí,já sem měl 1,3 karbec,sice to byla mk3,ale cvh už to bylo,a stím sem neměl problém 160 tachometrových,a na odpich sem stím dal kadeta 1,6i,sice jenom 55kw,ale nevím v jaké byl kondici.Bud mate problemy s elektronikou,nebo vám to musí žrat víc oleje jak benzínu

Autor:  W50L [ 09 dub 2007 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

No ty spořeby mě zaráží. Mám 1,3 MK3 bohužel je tam zatím jen 4q ale i tak 140 to jede zatím nebylo kde to odzkošet, ale šel by dál. A spotřeba po výměně karburátoru kolem 7l/100. Dal jsem tam z 1,4mk4.

Autor:  Alexa [ 09 dub 2007 20:54 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem úplně stejný problém a jmenoval se lambda sonda sekala se mi a diagnostika vyhazovala chudou směs řídící jednotka přidávala paliva a auto nejelo a žralo. odpoj ji u mě došlo ke zlepšení po výmně jezdím v létě do 7 l a v zimě do 8. jinak mám náhradu (do 2000)originál byl stašně drahý přes 3700 bosch a 4200 motorkraft a vše OK.

Autor:  Tony [ 09 dub 2007 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

W50L píše:
No ty spořeby mě zaráží. Mám 1,3 MK3 bohužel je tam zatím jen 4q ale i tak 140 to jede zatím nebylo kde to odzkošet, ale šel by dál. A spotřeba po výměně karburátoru kolem 7l/100. Dal jsem tam z 1,4mk4.


ha,tak to deš v mojich stopách,taky sem ho tam měl,5q sem měl z 1,6 :D ,auto jezdilo v poho,až do doby než sem ho prodal,ještě vlastně jezdí

Autor:  Mišell [ 12 dub 2007 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

Alexa píše:
Měl jsem úplně stejný problém a jmenoval se lambda sonda sekala se mi a diagnostika vyhazovala chudou směs řídící jednotka přidávala paliva a auto nejelo a žralo. odpoj ji u mě došlo ke zlepšení po výmně jezdím v létě do 7 l a v zimě do 8. jinak mám náhradu (do 2000)originál byl stašně drahý přes 3700 bosch a 4200 motorkraft a vše OK.

Jaká to je prosimtě značka a kde jsi ji koupil?

Autor:  Alexa [ 13 dub 2007 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

no je to nějaký univerzál bosch a nějak jsem neřešil koupi bývalý soused je autoelktrikář a živí se tím (má malou dílničku) vytáhl tabulky a podle typu dohledal objednal a vyměnil. Maximálně přehodíš zásuvku. ale dohledají to i v solidní prodejně ND pak mi nějakou nabízel můj dvorní dodavatel ještě lacinější bez koncovky

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/