fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 pro 2024 20:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zetec
PříspěvekNapsal: 04 srp 2006 19:05 
Offline
Nováček

Registrován: 04 srp 2006 01:31
Příspěvky: 19
Bydliště: západ
Lidičky mohl by mi někdo prosim prozradit co znamená ZETEC :oops: :oops: Za odpovědi díkes :-D :-D

_________________
Ford escort r.v. 96, 1.6 16V zetec, vínová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srp 2006 19:25 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
Název motoru

_________________
Ford escort combi 1.6.16V 66KW94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srp 2006 19:28 
Offline
Nováček

Registrován: 04 srp 2006 01:31
Příspěvky: 19
Bydliště: západ
to jo ale jestli to znamená např. větší výkon atd.

_________________
Ford escort r.v. 96, 1.6 16V zetec, vínová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srp 2006 19:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Prostě označení 16V motoru... předchůdce Duratecu.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2006 11:19 
Offline
Forďák

Registrován: 29 bře 2006 21:31
Příspěvky: 70
Bydliště: Lanškroun
jestli tě to uklidní, jsou to ty lepší, lépe stavěné a udělané a spolehlivější motory. Díly o fousek dražší,ale ne o moc.

_________________
Ford Escort rv. 95, 1,6 16V, motor Zetec :-), nově vykytováno a je to krááááááááááááásnej kluk...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2006 23:31 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
Ahoj, chci se optat, jestli jste někdo měnil vačky na Zetecu 1.6. Jestli jsou nejake ostřejší a podobně. diky

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říj 2006 17:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Existují ostřejší, ale jsou za takové peníze, že je lepší a jednoduší sehnat 1.8 motor a ten předělat na 130PS z verze XR3i. Věř mi, vlastní zkušenost.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2007 12:44 
Offline
Nováček

Registrován: 01 led 2006 14:14
Příspěvky: 4
Bydliště: Břeclav
Chtěl jsem se zeptat, mám Zetec 1,6 a mám možnost koupit "spodek" motoru 1,8. Bude mi na tu 1,8čku pasovat moje hlava a vše okolo? Bude s tím nějaký problém, myslím velikost, řídící jednotka atd.

_________________
Ford Escort Ghia Kombi PEPPER RED
1.6 Zetec-E L1H
r.v. 9.1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2007 13:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Myslím, že bude lepší sehnat si i "vršek" 1,8 i s příslušenstvím...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2007 08:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Romane pasovat bude, protoze ty motory jsou defacto stejne, jen ruzne vrtani, ale vznikne ti tam takovy malinkaty zub. Chvilku s tim jezdit muzes, ale preci jen bych sehnal veci na tu 1.8 a rovnou bych hledal z XR3i - vacky, ridici jednotku, listu se vstrikama.
Kdyby jsi chtel saci parohy, ktere jdou od klapky k motoru pro 1.8 - ma vetsi prumer nez 1.6., pak je mam doma na prodej.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2007 09:50 
Offline
Nováček

Registrován: 01 led 2006 14:14
Příspěvky: 4
Bydliště: Břeclav
To už by se mi asi dost prodražilo. Hledám co nejlacinější a nejrychlejší řešení (manželka je v osmém měsíci). Mám totiž vymlácenou ojnici na klice. Samozřejmě že klika je chytlá taky. Takže sháním buď druhou ojnici a kliku a nebo druhý motor (hodně lidí mi doporučuje druhý motor, že prý mě to vyjde lacinějc). Tak jsem obvolal pár inzerátů a na jednom vrakáči mi nabídli za 4.000,- spodek 1,8 čkového motoru. Takže pokud by mi tam pasovala moje hlava a vše okolo, bylo by to super. V opačném případě na to asi prdím.

_________________
Ford Escort Ghia Kombi PEPPER RED
1.6 Zetec-E L1H
r.v. 9.1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2007 21:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Prasknu futuru, ktery se spodkem 2.0 a vrskem z 1.8 jezdil. Dostava na prdel tesneni, ale drzelo mu to. Po nejakem case sehnal vrsek z 2.0 a ted uz to ma cistokrevne.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2007 21:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
chceš říct, že máš úplně vymlácené oko na ojnici.
To se mi nezdá.
MKaximálně je vymlácené ojniční ložisko. Takže se dá udělat to, že necháš přebrousit kliku a koupíš novou sadu příslušných ojničních ložisek. Většinou firma která brousí kliky, tak má v nabídce i ty ojniční ložiska.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2007 08:51 
Offline
Nováček

Registrován: 01 led 2006 14:14
Příspěvky: 4
Bydliště: Břeclav
firma v Brně, která brousí kliky, zrenovuje i ojnici - cena cca 700,-. Takže jistě uznáš, že ojnice je nejmenší problém. největší problém je klika. A to, že se ti to nezdá je sice pěkné, ale nic to na situaci nemění. Já mám vedle sebe položenou ojnici z prvního a čtvtého válce a vidím naprosto zřetelné rozdíly. Šálky jsou ze čtverky drážkované (jsou v nich dva odlomky které to asi vydraly) ale na pohled mají stejnou tloušťku. Pouze šuplera ukáže rozdíly. Naproti tomu na ojnici je to vidět okem, že do ní šálek ťukal a materiál z prostředka vytlačil do boků. Jak je to možné nevím, vždyť šálky jsou z hliníku (myslím), a navíc se měly už dávno protočit, ale prostě tak to je. A nebo se k protočení už už schylovalo. Když jsem ještě nevěděl co mám za závadu, tak jsem zkoušel přes otvor na svíčku stlačit píst dolů a ta vůle tam byla tak do jednoho milimetru.
No, ale, už mám slíbený motor ze kterého bych ty věci vzal, takže to snad dobře dopadne.

_________________
Ford Escort Ghia Kombi PEPPER RED
1.6 Zetec-E L1H
r.v. 9.1996


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz