fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výměna motoru 1.6 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=9968 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Eskym05 [ 18 dub 2007 18:54 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna motoru 1.6 |
Ahoj, menil jsem na escortu motor, puvodni motor byl ZETEC z r.v. 96, a zamenil jsem ho za motor DOHC z r.95, vse jsem zapojil, ale bohuzel auto nechce natocit. Nevite nekdo, jestli to muze byt imobilizerem, jestli se musi nejak sladit s novym motorem, nebo jestli je to ridici jednotkou, nechal jsem tam tu starou, ta z toho noveho motoru mi bohuzel schorela:(. Jedna se o motor 1.6. Dekuji za jakekoli rady... _________________ |
Autor: | Honzík [ 18 dub 2007 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
chlape já jsem nikdy motor neměnil ale co jsem se zde dočetl tak se musí s novým motorem dát i ŘJ a imobilizer kaky ale ten se asi dá naprogramovat jen nevím kolik to stojí |
Autor: | Standa [ 19 dub 2007 06:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Imobilizérem to není, protože ŘJ zůstala původní a s motorem už to dál nesouvisí. Spíš bych to viděl na zapojení motorové elktriky. Ten nový motor z 95 jsi namontoval se všemi čidly a kabelovým svazkem? Jestli jo, tak to asi bude ten problém. Motorový svazek to chce nechat původní a když nesedí nějaké konektory na čidla, tak je přehodit z původního motoru. ŘJ nebude potřeba měnit, ale musíš zachovat všechny zapojení co byli původně. |
Autor: | futura [ 19 dub 2007 07:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud jsem to dobre pochopil, videl bych mimo to, co rika Standa problem i v tom, ze puvodne tam byla 1,8 a ted 1,6.Myslel jsem si, ze nastartovat aspon by to mohlo, ale mozna se mejlim. |
Autor: | skaldal [ 19 dub 2007 09:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
futura píše: puvodne tam byla 1,8 a ted 1,6. To mi teda z prvního příspěvku nevyplývá. Píše se tam, že se jedná o motor 1.6.
Já jsem kdysi dával do 97 motor z 92, dal jsem jen holej motor, jinak jsem na něj namontoval vše co bylo původně v tom autě a valilo to bez problémů. |
Autor: | mrazik [ 19 dub 2007 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skaldal v podpisu ma motor 1.8 a ted tam dava 1.6. S ridici jednotkou z 1.6 by to mohlo valit, minimalne nastartovat. Mi nerikejte, ze elektrika je natolik rozdilna, zakladni cidla jsou stejny. A startuje to nebo vubec nic ? Palivo tam jde, tlak dobry ? Jiskru dava ? |
Autor: | Xan [ 19 dub 2007 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Puvodne tam byla 1.6, psal to v tom druhym tematu co zalozil v Potrebuji radu, pomoc. |
Autor: | skaldal [ 19 dub 2007 11:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrazik píše: Skaldal v podpisu ma motor 1.8 a ted tam dava 1.6. Jenže v podpisu má 1.8 92 a tady píše že dával do 96ky motor z 95 a že se jedná o 1.6 Ale to je jedno, dost OT.
S ridici jednotkou z 1.6 by to mohlo valit, minimalne nastartovat. Mi nerikejte, ze elektrika je natolik rozdilna, zakladni cidla jsou stejny. A startuje to nebo vubec nic ? Palivo tam jde, tlak dobry ? Jiskru dava ? |
Autor: | futura [ 19 dub 2007 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pise taky neco o napisu DOHC a Zetec, co si vybavuju, tak DOHC je silvertop a Zetec by mel bejt na cernym. Ale ani tak by to podle mne nemelo mit vliv na start, zmeny v konstrukci jsou, ale pokud to je vsechno zapojeny jak ma, tak by to melo vrcet. Tutove bych overil jiskru a palivo nejdriv, jak rikal Mrazi. |
Autor: | Eskym05 [ 19 dub 2007 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky za rady vsem. Jeste pro upresneni, ja mam skutecne escorta 1.8, r.v.92. Ale auto, u ktereho jsem menil motor neni tak uplne moje, ale pritelkyne, proto ta zahada podpisu. Drive tam byla 1.6, kterou jsem ted menil za starsi, ale porad 1.6. No ohledne toho motoru, dneska jsem koukal, ze mi tam chybi zapojit jedno cidlo, konkretne je to ten svazek, co vede jedna cast na hadici od serva, je na tom zapojen tusim rozdelovac a termostat a ted jsem objevil, ze mi tam jeden konektor chybi zapojit a vypada to, ze je to ten nekde pod svodama smerem k prevodovce, tak ho zkusim zapojit a doufam ze to bude ono, ja se v tehle motorech moc nevyznam, ale nic jineho mne uz nenapada. Ja se hlavne bal toho imobilizeru a tak, ale to jste mi uz vyvratili. Vsem jeste jednou moc dekuji a az to vyzkousim, tak dam vedet, jak jsem dopadl.... |
Autor: | mrazik [ 19 dub 2007 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nezapomel jsi zapojit cidlo kliky ? Bez toho si to ani neblafne. |
Autor: | skaldal [ 19 dub 2007 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, vypadá to na čidlo otáček a rozdělovač. Bez toho to opravdu vrčet nebude. |
Autor: | Wizzy [ 19 dub 2007 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přesně tak, ani si neškrtne |
Autor: | Eskym05 [ 19 dub 2007 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, asi to bude ono, teda pokud je to v tom miste, jak jsem popisoval. Nejak se mi tam ten konektor zapletl, tak jsem ho asi prehledl....no v pondeli ho tam zkusim zapojit a uvidim, snad to bude ono. |
Autor: | Eskym05 [ 12 kvě 2007 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak uz jsem to konecne zapojil, driv jsem se k tomu bohuzel nedostal. Bylo to to cidlo kliky, motor uz v poho bezi, vsem diky moc za rady. Akorad mam jeste jeden takovej mënsi problem, nic zavazneho. Na palubce vlevo dole mi sviti takova kontrolka, vypada to jako kontrolka otevrenych dveri, ale jestli je to ono nebo ne, to si jistej nejsem. Nevite nekdo jestli je to opravdu ono, nebo co by to mohlo byt? Pred vymenou motoru to nedelalo, ale nepredpokladam, ze by to na to melo vliv:)). Diky. |
Autor: | skaldal [ 12 kvě 2007 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, je to kontrolka nedovřených dveří. |
Autor: | cektr [ 20 kvě 2007 10:44 ] |
Předmět příspěvku: | dotaz |
ahoj jak dlouho trvá asi tak vyměnit ve fordiku (motor 1.6 r.v 96 za stejny motor akort z auta r.v 95) + kit spojky, (šikovnej mechanik) díky |
Autor: | skaldal [ 20 kvě 2007 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
To právě záleží na šikovnosti a vybavení toho mechanika, může to bejt za půl dne, nebo taky za 2-3dny. |
Autor: | cektr [ 20 kvě 2007 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
díky. mechanik je sikovnej a dílnu má taky celkem vybavenou , a nedělá to poprví, jen mě zajímalo jak to tak časově je naročný, kdy mu mám dát autí na výměnu. přehodit motor, novy kit spojky, novy rozvody, a náplně, |
Autor: | Eskym05 [ 20 kvě 2007 22:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
cektr: hlavne dej pozor aby to byl stejnej motor, ja daval do 96 motor z 94/95 a musel jsem menit i prevodovku, protoze jeden ma starter vepredu a ten novejsi vzadu....jinak ja bez vybaveni jsem to mel za den vymeneny.... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |