fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak vyndat diferenciál ??
PříspěvekNapsal: 02 lis 2004 23:40 
Potřeboval bych poradit jak se vyndavá diferenciál z převodovky. Zadřela se mi poloosa v diferenciálovém koši díky nedostatku oleje a kluzné uložení poloosy v koši je vydřené, proto bych potřeboval vyndat diferenciál a buď ho vypouzdřit nebo vyměnit. Je potřeba při rozdělání převodovky odmontovat i plechové víko a něco pod ním nebo stačí když oddělím od sebe ty dva hliníkové odlitky z kterých se skříň sestává. Jedná se o převodovku z KA r.v. 2000. Nebo se na to mám vyprdnout a koupit jinou převodovku ? nevíte kolik by mohla stát ? Jsou převodovky v KA kompatibilní s fiestama či escortem ? motor mam 1,3 44KW OHV s hydraulicky ovladanou spojkou.

Děkuju za odpovědi :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2004 08:47 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No pokud je to prevodovka IB5, coz asi bude, tak by to melo byt stejny, nebo hodne podobny tem starsim BC, skoro bych se vsadil, ze minimalne zpusob rozdelavani bude stejnej. Jde to, ale musis mit minimalne dobrej nejlepe triramenej stahovak, nejdriv se odmontuje to plechovy vicko ,tam se sunda kolo 5, to jde dobre, je tam jen pojistnej krouzek, ale potom narazis, musi se sundat hnaci kolo. Mozna kdyz se jemne nahreje, tak to pude, ale pokud mozno se vyvaruj prilisneho nasili, mne se podarilo ustipnout kus osazeni toho kola na kterem byla celist stahovaku. Kdyz se tohle podari, tak uz jen rozebiras. Jde pochoipitelne i rozpulit skrin a vyklepat kolecka se vsim z ty spodni pulky,tim se sice k diferaku dostanes, ale potom to zase nesesadis zpatky bez oddeleni skrine 5ky.Jo, kdyz nebudes muset, tak nedemontuj samotnej mechanismus razeni, nebo si to nejdriv poradne ofot, to skladani pokud nevis, jak to presne ma bejt je dost opruz.
Skoro bych rekl, ze tenhle prispevek spis vyzniva tak, ze by bylo lepsi sehnat slusnou prevodovku celou, jen tak mimochodem, kdybys chtel menit tech 6 lozisaek co jsou ve skrini a tesneni, tak to vyjde v cene dilu na cca 3tis. Cela skrin nebude o moc drazsi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2004 20:50 
A nevíš prosím tě jestli to hnací kolo jak se ti na něm uštíplo to osazení jestli je na drážkovaném kuželi nebo je to bez kužele ? Ja jsem už tu převodovku rozpůlil (záleží taky jakej je zařazenej kvalt aby to šlo rozpůlit myslím že jsem tam měl nějek vyšší kvalt 4 nebo 5ku) Ještě jeden dotaz jak jsi teda to hnací kolo stáhnul nebo šlo to vůbec ? Já jsem si vyrobil speciální stahovák - obdoba stahováků na kulový čepy řízení nasune se zboku do toho osazení a zezhora šroubuješ jenže jsem ho vyšponoval na tolik že se už začal deformovat a kolo nic ikdyž jsem ho jemně nahřál, víc jsem už zati nebral abych to osazení taky nezkurvil. Jinak diferenciál jsem vyndal a mimo to že v uložení poloosy mam vůli asi 5 desetin tak se mi ještě rozsypalo to kuželíkový ložisko


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 08:36 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ja jsem na ty prvni to kolo zatim nestahnul, ale mel jsem jeste jednu, tam bylo asi na hrideli a drazkach volny, takze ho nejakej profik natvrdo na ten hridel navaril. Kdyz jsem to vzal flexou, uz povolilo dobre, podle mne jsou tam jen drazky a ne kuzel jak jsem na to koukal. Ale asi tam bude dost velkej presak, takze aby to clovek nepodelal, bude to pravdepodobne chtit dost slusny stahovak a jeste to nejak fikane mistne nahrat.Bez sundani tohodle kola se ta prevodovka podle mne neda sestavit. A dej si dobryho bacha na sestaveni radiciho mechanismu, hral jsem si s tim nekolik veceru, nez jsem castecne prisel na to, ze na serizeni toho dorazu na tyci 5 dost zalezi hladkost razeni. Jedno lozisko na diferak stoji u SKF as 648.Jsem zvedavej, jak budu sestavovat to ulozeni diferaku, kdyz vymenim loziska a tim mozna dojde ke zmene vule, vnejsi krouzek kuzeliku jeden ma podlozku a ta mozna nebude odpovidat novymu sestaveni. Nikde jsem nenasel udaj, kolik ma bejt ta vule u diferaku.Ale zatim vychazim z pribliznejch udaju u desne podobny prevodovky, jakou mel fiat 128, na tu mam chytrou knihu.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz