fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 zář 2024 19:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: špatně řadí 2
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 22:03 
Offline
Nováček

Registrován: 04 led 2007 19:18
Příspěvky: 9
Bydliště: Holasice
Nazdar Forďáci Escorťáci.
Mám problém a potřeboval bych radu. Při podřazování na 2 to nechce řadit. Mám tím namysli při normální jízdě a žádným závodění. Při podřazování tak akorád spočítám zuby (což mě dost bolí i za Mufíka). Z jedničky na 2 jde řadit krásně, ale z 3 na 2 to nejde. Dám ji tam až hodně zpomalím (defakto se pak na tu 2 rojíždím). Zkoušel jsem mezi zařazením povolit spojkovej pedál, jestli třeba nejsou v háji synchrony, ale dopadlo to stejně. A dělá mi to jen ta 2.
Za každou radu mockrát děkuji.

_________________
ESCORT 1.4i CLX 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 12:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Typoval bych to spíš na synchron. Je však také možné,že bude pootočený spoj kulisy na hřídel řazení. Když dáváš 1a2 nejseš ve směru do boku na doraz a při 5 a R máš ještě vůli?

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 15:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
mě převodovka dělá úplně stejnou věc, ale občas,když ji tam dávám pomalu a z meziplynem,tak tam jde bez zubů...A ještě mi dělá takovej divnej hučivej zvuk :?
a při 5 a R vůle je....

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 15:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Zkuste to pod autem povolit a pootočit.Nejlépe ve dvou,kdy je jeden v autě.Hlavně to moc nepřehnat.Už jsem to na pár MkIV dělal.Teď mě to čeká na cabru,nedořazuje zpátečka a 1 je někde u 3.Ale nějak nejsou lidi,no ani počasí,tak až v létě.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 16:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Mně jde taky z 3 na 2 blbě podřazovat, ale s meziplynem to je v pohodě. Prakticky bez meziplynu nemám moc šanci, ale to pak tam ta dvojka spíš jde těžce, než abych počítal zuby.
Ostatní kvalty jdou v pohodě.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 19:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Tohle je uplne normalni vec u fordi prevodovky. Mel jsem to u Fiesty a nasledne i u Escorta. Proste sychron v haji.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2007 14:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
no to ja mel u Favorita. pomohlo mi castecne vyplach prevodovky, olej byl ridky a semtam byla pilina zelezna. kamos mi to delal, vyplachnul 2x pokazde s toho vyplavylo nejake špony a pak nalil olej a bylo po problemu. tak sem si rikal, ze nejaka tam zablokovala synchron a on pak nespravne fungoval.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2007 14:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2006 13:14
Příspěvky: 233
Bydliště: Beroun, Střední čechy
Koukám že u Fordů jsou ty převodovky stejně na hovno.... :cry: to stařík Henry nedomyslel... :!:

_________________
Ford Escort Combi, r.v. 1991, 1.6 EFi 77kW/105 HP, bílá barva, najeto 350 000 km...Prostě bonbónek:-D -----....Tónované přední sklo...Fólie 95% zatmavení...Radio mp3 s dálkou...zadní plato a čtyřpásmové ovály,zesilovač Toxic 1000W.....
Nyní nová vodní pumpa a startér,obě ložiska na přední nápravě.Generálka motoru..a dál?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2007 13:26 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Weidy zalezi na zachazeni a hladiny oleje. Nekomu vydrzi bez problemu a nekdo meni pri 150 tKm (já). Jsou náchylnější, s tím by se dalo souhlasit.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2007 14:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
mam 150000 a opotřebení má být pro 1,6,1.8,2.0 6,9 mm a já tam měl 7.3mm přesto jí budu měnit...

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2007 20:58 
Offline
Nováček

Registrován: 04 led 2007 19:18
Příspěvky: 9
Bydliště: Holasice
Všem děkuji za radu. Jak trošku dovolí počasí, tak se na Mufíka vrhnu a vše co mi radíte vyzkouším. Stejně mu musím vyměnit spojku, tak ho dám aspoň pořádně do kupy.

_________________
ESCORT 1.4i CLX 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 14:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
catrr píše:
mam 150000 a opotřebení má být pro 1,6,1.8,2.0 6,9 mm a já tam měl 7.3mm přesto jí budu měnit...


Ted mas na mysli opotrebeni ceho? A jinak to co pises tak bude spis pro benzinove motory a v popisu mas turbodiesel, muze tam byt jina hodnota.

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2007 18:57 
Offline
Nováček

Registrován: 06 dub 2006 10:50
Příspěvky: 36
Bydliště: Vepřek
Vždyť je to jen blbej Ford mě zase vyskakuje zpátečka, couvám couvám a najednou rána jak kráva a zpátečka je venku :P :P :P :P

_________________
F. Escort 1.4, r.v. 1996, 14"El. kola Dotz Imola pneu Bridgestone ER300 Turanza, rádio Sencor, repro Panasonic, výfuk Laityng


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2007 08:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Tomashek obsah 1.6,1.8,2.0 je jedno zda je to benzin neb diesel.Je to lamela spojky.Měří se to šuplerou, i když jsem tam měl větší hodnotu než je opotřebení přesto už by dlouho nevydržela protože by začali vylejzat nejty a já nechci abych zbytečně kupoval setrvačník a sundaval to znovu.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2007 09:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Aha tak to jo, ja jsem to prave bral z toho uhlu, ze u Escorta je pro diesel vsechno trosicku jine nez pro benzin (brzdy, tlumice,...)

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2007 11:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
do TD se dává převodovka co je nad 1.6 MTX-75 psal to i mrazík.Z toho si nic nedělej já také nevěděl co je to za převodovku Zda IB 5 či MTX 75 nejsme anštajni ne

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2007 20:34 
Mike.M píše:
no to ja mel u Favorita. pomohlo mi castecne vyplach prevodovky, olej byl ridky a semtam byla pilina zelezna. kamos mi to delal, vyplachnul 2x pokazde s toho vyplavylo nejake špony a pak nalil olej a bylo po problemu. tak sem si rikal, ze nejaka tam zablokovala synchron a on pak nespravne fungoval.


jenze u favorita si do dovolit muzes vyplachovat..ale u forda muzes taky ale pekne se prodrazi pac tam je celozivotni napln..ktera je dosti draha.....kdyz se tam da normalni prevodak polosyntetika taks e to vysype nevim proc ale stalo se to uz.....muzu doporucit......posledni zachrana pred rozebraním...je vymenit novou napln a nalit tam takovej sajjrajt..nevim presne jak se jmenuje ale funguje to nejak ze se tam nabaluji castice na synchrony .....vysledek poznas az tak za 1000 km..obcas to pomuze...a kdyz ne tak rozparat prevodovku


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2007 14:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Psal jsem do Forda do Němec skrz převodový olej a měli jste všichni pravdu,,Jiný olej ted píšu o MTX - 75 Ford Escort,, tak jiný olej přidírá synchrony proto se špatně pak řadí.Má tam být který splnuje normu : Ford ESD -M2C 186-A....do automatických převodovek.Takže já tam dal 75W/90 plná s. a hned šel ven.A koupil OMV 1itr za 167 kč. A ted k tomu hlavnímu.Tento olej právě tu normu splnuje je to červený olej do automatických převodovek OMV ATF D II.Může se dát i do servořízení.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2007 16:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A co je to konkretne za olej cos koupil?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2007 16:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Koupil jsem ho na benzince OMV čerpací stanici .Na internetu jsem hledal u všech možných stránkách a výrobců olejů a nic.jen OMV má přesně ty marametry co předepisuje ford.Aby mne zase nikdo nenapadal tak castrol má taky i jiní ale přesně ty čísla co má fordí normy nikde nejsou napsána jen u oleje OMV ATF D II a je červený

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz