fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Escort - Automat
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=1142
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 02 pro 2004 21:02 ]
Předmět příspěvku:  Escort - Automat

Poradte mi pls nejakej dobrej servis, kterej neni moc drahej a projedou mi tu prevodovku.. diky

Autor:  bibo [ 04 pro 2004 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

nemáte tu někdo ponětí jestli se dával do eskortu variator do fiest se dával do mondea ne

Autor:  dj.DEKL [ 04 pro 2004 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

Tatík má v Escu 1.6 16V rv96 variátor... jede to dobře :wink:

Autor:  Návštěvník [ 25 črc 2005 15:21 ]
Předmět příspěvku:  Ahoj

Nazdarek draku prosim o kontakt na nekoho kdo by mel funkcni automat .prevodovku prestalo mi to radit mam f.escort 1,6 16v 1996 kombi automat 95CT variator a ten se blbe shani muzes mi prosim poradit?Dekuji za odpoved ahoj .

Autor:  dj.DEKL [ 25 črc 2005 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

CARPWR má funkční variátor... našim bohužel před měsícem odešel a servis to zatím nedal dohromady :evil:

Autor:  Návštěvník [ 25 črc 2005 20:43 ]
Předmět příspěvku:  automat

marně sháním díky za info není to jednoduché ale co jsem chtěl mám :twisted: teda vlastně nemám .

Autor:  carPWR [ 25 črc 2005 20:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: automat

saze píše:
marně sháním díky za info není to jednoduché ale co jsem chtěl mám :twisted: teda vlastně nemám .


ahoj, no copa potrebujes? :-) me auto facha bez problemu, co ja vim, tak odchazi bud treci spojka nebo staci postelovat tahla razeni...zalezi, co ti to dela..

Autor:  Návštěvník [ 25 črc 2005 22:25 ]
Předmět příspěvku:  smůla

Jo to me taky fachala ale jen 1000 km to auto mam ani ne měsíc prostě se začoudilo a motor běžel ale auto nejelo a to jsem byl štastnej že mam znova escorta no snad se mi ten variator podaří sehnat díky všem co se dopředu ozvou můj tel.604834831 ahoj a dík

Autor:  carPWR [ 26 črc 2005 17:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: smůla

saze píše:
Jo to me taky fachala ale jen 1000 km to auto mam ani ne měsíc prostě se začoudilo a motor běžel ale auto nejelo a to jsem byl štastnej že mam znova escorta no snad se mi ten variator podaří sehnat díky všem co se dopředu ozvou můj tel.604834831 ahoj a dík


to ti teda hodne drzim palce, ale myslim, ze nesezenes...kdyby se to posr**o me, tak jednoznacne predelam na manual...koupim bouracku z nemecka a prendam to no..ja najel s tim 7000km, predtim to mel kamarad a ten najel asi 5000km predtim to mel nejakej dojclandak....tak myslim, ze to facha dobre no....

Autor:  Návštěvník [ 26 črc 2005 17:32 ]
Předmět příspěvku:  dík

Nazdar draku díky za tvoje povzbudivé informace budu se snažit dál a jak něco seženu tak se ozvu jak to jezdí a funguje díky za pomoc a snahu čau všem Saze.

Autor:  dj.DEKL [ 26 črc 2005 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

Takže převodovka už částečně funguje :? Auto ale jede max 120kmh :(

Autor:  carPWR [ 27 črc 2005 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
Takže převodovka už částečně funguje :? Auto ale jede max 120kmh :(


japato?? ze by blby olej?

Autor:  Slávek [ 29 črc 2005 09:26 ]
Předmět příspěvku:  escort automat - převodovka

Tak to mě taky zajímá. Mám najeto přes 20 000 km a bez nejmenších problémů. Nedávno jsem měnil kapalinu - dal jsem tam Texamatic. Původní byla krásně čistá - jako nová. Variátorové řetězy vzráběl TOS Kuřim (teď se asi jmenujou jinak) a je dosela možné že mají v sortimentu i řetěz pro naše auta(?). Ještě si dovolím radu . Pokud začínáte s automatem tohoto typu - nikdy neřaďte pojezd z neutrálu nebo P-éčka pokud má motor vyšší otáčky než volnoběh. V zimě nebo v chladnu, než se převodovka prohřeje, je dobře před zastavením a prudkým brzděním volit N-ko, aby se převodovka nepřetahovala s motorem a brzdama - jednou jsem si tak zhasl motor, když jsem na to hamstl před kruháčem a motor byl ještě studený :( .

Autor:  Karel [ 01 srp 2005 08:08 ]
Předmět příspěvku: 

No to radsi ZLATEJ manual. :lol:

Autor:  carPWR [ 08 srp 2005 14:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: escort automat - převodovka

Slávek píše:
Tak to mě taky zajímá. Mám najeto přes 20 000 km a bez nejmenších problémů. Nedávno jsem měnil kapalinu - dal jsem tam Texamatic. Původní byla krásně čistá - jako nová. Variátorové řetězy vzráběl TOS Kuřim (teď se asi jmenujou jinak) a je dosela možné že mají v sortimentu i řetěz pro naše auta(?). Ještě si dovolím radu . Pokud začínáte s automatem tohoto typu - nikdy neřaďte pojezd z neutrálu nebo P-éčka pokud má motor vyšší otáčky než volnoběh. V zimě nebo v chladnu, než se převodovka prohřeje, je dobře před zastavením a prudkým brzděním volit N-ko, aby se převodovka nepřetahovala s motorem a brzdama - jednou jsem si tak zhasl motor, když jsem na to hamstl před kruháčem a motor byl ještě studený :( .


to s tim razenim ve vyssich otackach, tak ja tu radu vylepsim...neradit ve vyssich otackach a ani neradit z R na D hned, ale nechat chvilku na N a pak teprve zaradit, tim odpadne takovy cuknuti...jinak s tou studenou prevodovkou....me se stava, ze kdyz vyjedu a POPRVE zabrzdim, tak motor klesnou otacky na 500...jakoby kdyz u manualu zabrzdis a nevyndas kvalt..ale to je normalni, nekde jsem o tom cetl, ze je studeny olej....pry to dela CTX v escu bezne, ale jen pri prvnim zabrzdeni...pak uz to delat nesmi!!!

Autor:  carPWR [ 08 srp 2005 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
No to radsi ZLATEJ manual. :lol:


...no, reknu ti, kdybych volil mezi skodou 120 nebo esco 1.8TD/70k, tak to mi vyjde nastejno ze? :-) myslim zrychleni, maximalka atp. :-D

Autor:  Marpie [ 09 srp 2005 07:27 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
Karel píše:
No to radsi ZLATEJ manual. :lol:


...no, reknu ti, kdybych volil mezi skodou 120 nebo esco 1.8TD/70k, tak to mi vyjde nastejno ze? :-) myslim zrychleni, maximalka atp. :-D


Jo jo vyjde to nastejno, ale jen když Esco budeš měřit v mílích za hodinu a škoduli v km/hod :-D :-D
A nerýpej do našich 51kW nebo :smt071
:-D :D :-D

Autor:  Návštěvník [ 09 kvě 2006 17:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: escort automat - převodovka

carPWR píše:
Slávek píše:
Tak to mě taky zajímá. Mám najeto přes 20 000 km a bez nejmenších problémů. Nedávno jsem měnil kapalinu - dal jsem tam Texamatic. Původní byla krásně čistá - jako nová. Variátorové řetězy vzráběl TOS Kuřim (teď se asi jmenujou jinak) a je dosela možné že mají v sortimentu i řetěz pro naše auta(?). Ještě si dovolím radu . Pokud začínáte s automatem tohoto typu - nikdy neřaďte pojezd z neutrálu nebo P-éčka pokud má motor vyšší otáčky než volnoběh. V zimě nebo v chladnu, než se převodovka prohřeje, je dobře před zastavením a prudkým brzděním volit N-ko, aby se převodovka nepřetahovala s motorem a brzdama - jednou jsem si tak zhasl motor, když jsem na to hamstl před kruháčem a motor byl ještě studený :( .


to s tim razenim ve vyssich otackach, tak ja tu radu vylepsim...neradit ve vyssich otackach a ani neradit z R na D hned, ale nechat chvilku na N a pak teprve zaradit, tim odpadne takovy cuknuti...jinak s tou studenou prevodovkou....me se stava, ze kdyz vyjedu a POPRVE zabrzdim, tak motor klesnou otacky na 500...jakoby kdyz u manualu zabrzdis a nevyndas kvalt..ale to je normalni, nekde jsem o tom cetl, ze je studeny olej....pry to dela CTX v escu bezne, ale jen pri prvnim zabrzdeni...pak uz to delat nesmi!!!


čus,

to si mě docela uklidnil. už jsem chtěl hledat servis na nějakej repas nebo tak :D . koupil jsem e na podzim a řazení bylo v pohodě v zimě to při řazení totiž začalo trošku cukat¨, i při rychlym přeřazeníí z R na D a naopak. teď co se oteplilo jsem to ještě nestačil vysledovat, protože mam miláčka u doktora s motorem :roll: .

to Slávek: jak si to myslel že při studenym motoru mam před rychlym bržděním vyřadit na N? :shock: ..to se může?

ale díky za uklidnění
v.

Autor:  carPWR [ 01 čer 2006 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

to viky: vyradit na neutral muzes kdykoliv, dokonce muzes radit z D na L aniz pustis plyn......atd. ale kazdopadne escort s automatem ma jinou RJ, ktera nedovoli motoru chcipnout, takze nevim, proc to slavkovi chciplo, me se taky stalo ze sem po vyjeti z garaze zabrzdil a motor mel tendenci chcipnout ale RJ to proste nedovoli...klesnou ti otacky klidne ke 400ot/mni ale nechcipne to..ale pozor, opravdu se ti smi motor "zadusit" jen pri PRVNIM zabrzdeni, pak uz ne! Taky sem vysledoval, ze pokud chces predjizdet a nechces tam furt cpat L, tak pred predjizdenim pridej plyn drive nez jsi byl zvykly u manualu...pak ma auto daleko vetsi akceleraci..pro nekoho zadna novinka, ale pro zacatecnika s automatama dobra rada :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/