| fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/  | 
|
| Escort - Automat http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=1142  | 
	Stránka 1 z 1 | 
| Autor: | Návštěvník [ 02 pro 2004 21:02 ] | 
| Předmět příspěvku: | Escort - Automat | 
Poradte mi pls nejakej dobrej servis, kterej neni moc drahej a projedou mi tu prevodovku.. diky  | 
	|
| Autor: | bibo [ 04 pro 2004 18:21 ] | 
| Předmět příspěvku: | |
nemáte tu někdo ponětí jestli se dával do eskortu variator do fiest se dával do mondea ne  | 
	|
| Autor: | dj.DEKL [ 04 pro 2004 20:30 ] | 
| Předmět příspěvku: | |
Tatík má v Escu 1.6 16V rv96 variátor... jede to dobře  | 
	|
| Autor: | Návštěvník [ 25 črc 2005 15:21 ] | 
| Předmět příspěvku: | Ahoj | 
Nazdarek draku prosim o kontakt na nekoho kdo by mel funkcni automat .prevodovku prestalo mi to radit mam f.escort 1,6 16v 1996 kombi automat 95CT variator a ten se blbe shani muzes mi prosim poradit?Dekuji za odpoved ahoj .  | 
	|
| Autor: | dj.DEKL [ 25 črc 2005 15:59 ] | 
| Předmět příspěvku: | |
CARPWR má funkční variátor... našim bohužel před měsícem odešel a servis to zatím nedal dohromady  | 
	|
| Autor: | Návštěvník [ 25 črc 2005 20:43 ] | 
| Předmět příspěvku: | automat | 
marně sháním díky za info není to jednoduché ale co jsem chtěl mám  | 
	|
| Autor: | carPWR [ 25 črc 2005 20:59 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: automat | 
saze píše: marně sháním díky za info není to jednoduché ale co jsem chtěl mám   
ahoj, no copa potrebujes?   me auto facha bez problemu, co ja vim, tak odchazi bud treci spojka nebo staci postelovat tahla razeni...zalezi, co ti to dela..
		
		 | 
	|
| Autor: | Návštěvník [ 25 črc 2005 22:25 ] | 
| Předmět příspěvku: | smůla | 
Jo to me taky fachala ale jen 1000 km to auto mam ani ne měsíc prostě se začoudilo a motor běžel ale auto nejelo a to jsem byl štastnej že mam znova escorta no snad se mi ten variator podaří sehnat díky všem co se dopředu ozvou můj tel.604834831 ahoj a dík  | 
	|
| Autor: | carPWR [ 26 črc 2005 17:22 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: smůla | 
saze píše: Jo to me taky fachala ale jen 1000 km to auto mam ani ne měsíc prostě se začoudilo a motor běžel ale auto nejelo a to jsem byl štastnej že mam znova escorta no snad se mi ten variator podaří sehnat díky všem co se dopředu ozvou můj tel.604834831 ahoj a dík 
to ti teda hodne drzim palce, ale myslim, ze nesezenes...kdyby se to posr**o me, tak jednoznacne predelam na manual...koupim bouracku z nemecka a prendam to no..ja najel s tim 7000km, predtim to mel kamarad a ten najel asi 5000km predtim to mel nejakej dojclandak....tak myslim, ze to facha dobre no....  | 
	|
| Autor: | Návštěvník [ 26 črc 2005 17:32 ] | 
| Předmět příspěvku: | dík | 
Nazdar draku díky za tvoje povzbudivé informace budu se snažit dál a jak něco seženu tak se ozvu jak to jezdí a funguje díky za pomoc a snahu čau všem Saze.  | 
	|
| Autor: | dj.DEKL [ 26 črc 2005 19:25 ] | 
| Předmět příspěvku: | |
Takže převodovka už částečně funguje  | 
	|
| Autor: | carPWR [ 27 črc 2005 22:33 ] | 
| Předmět příspěvku: | |
dj.DEKL píše: Takže převodovka už částečně funguje   
japato?? ze by blby olej?  | 
	|
| Autor: | Slávek [ 29 črc 2005 09:26 ] | 
| Předmět příspěvku: | escort automat - převodovka | 
Tak to mě taky zajímá. Mám najeto přes 20 000 km a bez nejmenších problémů. Nedávno jsem měnil kapalinu - dal jsem tam Texamatic. Původní byla krásně čistá - jako nová. Variátorové řetězy vzráběl TOS Kuřim (teď se asi jmenujou jinak) a je dosela možné že mají v sortimentu i řetěz pro naše auta(?). Ještě si dovolím radu . Pokud začínáte s automatem tohoto typu - nikdy neřaďte pojezd z neutrálu nebo P-éčka pokud má motor vyšší otáčky než volnoběh. V zimě nebo v chladnu, než se převodovka prohřeje, je dobře před zastavením a prudkým brzděním volit N-ko, aby se převodovka nepřetahovala s motorem a brzdama - jednou jsem si tak zhasl motor, když jsem na to hamstl před kruháčem a motor byl ještě studený  | 
	|
| Autor: | Karel [ 01 srp 2005 08:08 ] | 
| Předmět příspěvku: | |
No to radsi ZLATEJ manual.  | 
	|
| Autor: | carPWR [ 08 srp 2005 14:16 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: escort automat - převodovka | 
Slávek píše: Tak to mě taky zajímá. Mám najeto přes 20 000 km a bez nejmenších problémů. Nedávno jsem měnil kapalinu - dal jsem tam Texamatic. Původní byla krásně čistá - jako nová. Variátorové řetězy vzráběl TOS Kuřim (teď se asi jmenujou jinak) a je dosela možné že mají v sortimentu i řetěz pro naše auta(?). Ještě si dovolím radu . Pokud začínáte s automatem tohoto typu - nikdy neřaďte pojezd z neutrálu nebo P-éčka pokud má motor vyšší otáčky než volnoběh. V zimě nebo v chladnu, než se převodovka prohřeje, je dobře před zastavením a prudkým brzděním volit N-ko, aby se převodovka nepřetahovala s motorem a brzdama -  jednou jsem si tak zhasl motor, když jsem na to hamstl před kruháčem a motor byl ještě studený  
to s tim razenim ve vyssich otackach, tak ja tu radu vylepsim...neradit ve vyssich otackach a ani neradit z R na D hned, ale nechat chvilku na N a pak teprve zaradit, tim odpadne takovy cuknuti...jinak s tou studenou prevodovkou....me se stava, ze kdyz vyjedu a POPRVE zabrzdim, tak motor klesnou otacky na 500...jakoby kdyz u manualu zabrzdis a nevyndas kvalt..ale to je normalni, nekde jsem o tom cetl, ze je studeny olej....pry to dela CTX v escu bezne, ale jen pri prvnim zabrzdeni...pak uz to delat nesmi!!!  | 
	|
| Autor: | carPWR [ 08 srp 2005 14:17 ] | 
| Předmět příspěvku: | |
Karel píše: No to radsi ZLATEJ manual.  
...no, reknu ti, kdybych volil mezi skodou 120 nebo esco 1.8TD/70k, tak to mi vyjde nastejno ze?   myslim zrychleni, maximalka atp.   
		
		 | 
	|
| Autor: | Marpie [ 09 srp 2005 07:27 ] | 
| Předmět příspěvku: | |
carPWR píše: Karel píše: No to radsi ZLATEJ manual.  ...no, reknu ti, kdybych volil mezi skodou 120 nebo esco 1.8TD/70k, tak to mi vyjde nastejno ze?   myslim zrychleni, maximalka atp.  ![]() Jo jo vyjde to nastejno, ale jen když Esco budeš měřit v mílích za hodinu a škoduli v km/hod      
A nerýpej do našich 51kW nebo   
    
		
		 | 
	|
| Autor: | Návštěvník [ 09 kvě 2006 17:34 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: escort automat - převodovka | 
carPWR píše: Slávek píše: Tak to mě taky zajímá. Mám najeto přes 20 000 km a bez nejmenších problémů. Nedávno jsem měnil kapalinu - dal jsem tam Texamatic. Původní byla krásně čistá - jako nová. Variátorové řetězy vzráběl TOS Kuřim (teď se asi jmenujou jinak) a je dosela možné že mají v sortimentu i řetěz pro naše auta(?). Ještě si dovolím radu . Pokud začínáte s automatem tohoto typu - nikdy neřaďte pojezd z neutrálu nebo P-éčka pokud má motor vyšší otáčky než volnoběh. V zimě nebo v chladnu, než se převodovka prohřeje, je dobře před zastavením a prudkým brzděním volit N-ko, aby se převodovka nepřetahovala s motorem a brzdama -  jednou jsem si tak zhasl motor, když jsem na to hamstl před kruháčem a motor byl ještě studený  to s tim razenim ve vyssich otackach, tak ja tu radu vylepsim...neradit ve vyssich otackach a ani neradit z R na D hned, ale nechat chvilku na N a pak teprve zaradit, tim odpadne takovy cuknuti...jinak s tou studenou prevodovkou....me se stava, ze kdyz vyjedu a POPRVE zabrzdim, tak motor klesnou otacky na 500...jakoby kdyz u manualu zabrzdis a nevyndas kvalt..ale to je normalni, nekde jsem o tom cetl, ze je studeny olej....pry to dela CTX v escu bezne, ale jen pri prvnim zabrzdeni...pak uz to delat nesmi!!! čus, to si mě docela uklidnil. už jsem chtěl hledat servis na nějakej repas nebo tak to Slávek: jak si to myslel že při studenym motoru mam před rychlym bržděním vyřadit na N? ale díky za uklidnění v.  | 
	|
| Autor: | carPWR [ 01 čer 2006 18:31 ] | 
| Předmět příspěvku: | |
to viky: vyradit na neutral muzes kdykoliv, dokonce muzes radit z D na L aniz pustis plyn......atd. ale kazdopadne escort s automatem ma jinou RJ, ktera nedovoli motoru chcipnout, takze nevim, proc to slavkovi chciplo, me se taky stalo ze sem po vyjeti z garaze zabrzdil a motor mel tendenci chcipnout ale RJ to proste nedovoli...klesnou ti otacky klidne ke 400ot/mni ale nechcipne to..ale pozor, opravdu se ti smi motor "zadusit" jen pri PRVNIM zabrzdeni, pak uz ne! Taky sem vysledoval, ze pokud chces predjizdet a nechces tam furt cpat L, tak pred predjizdenim pridej plyn drive nez jsi byl zvykly u manualu...pak ma auto daleko vetsi akceleraci..pro nekoho zadna novinka, ale pro zacatecnika s automatama dobra rada  
		
		 | 
	|
| Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/  | 
|