fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Obcas nejde nacpat 4
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=12254
Stránka 1 z 1

Autor:  like.n0.other [ 03 zář 2007 22:03 ]
Předmět příspěvku:  Obcas nejde nacpat 4

caues, sem pres eskorty absolutni lama, auto mam cca 5 dni a mam obcas problem zaradit 4-proste nejde tam narvat. Ne ze by to slo pres zuby, spis bych to prirovnal jako kdyz se u 4kvaltu clovek pokusi zaradit petku, proste nenarve. Kdyz to dam pod trochu jinym uhlem (jakoby trochu na zpatecku) tak tam spadne bez problemu. Mozna je to banalita, ale presto by me zajimalo, jestli se mam pripravovat na investici do novy skrine, nebo jestli de jenom napr. o povoleny tahla. Moc diky

Autor:  Martin 1,6 [ 04 zář 2007 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

A dělá ti to i když motor neběží?

Autor:  like.n0.other [ 04 zář 2007 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

vidis, to sem nezkousel, ale jestli myslis jestli na to maj vliv otacky motoru tak urcite ne, dela to obcas i z neutralu kdyz stojim (zrovna dneska sem to zkousel)

Autor:  Walker [ 04 zář 2007 22:15 ]
Předmět příspěvku: 

chyba je v nastavení táhla od řadičky a řadícím čepu převodovky, je to na šroubek, stačí to seřídit....na tom šroubku...sřídit lze posun vlevo či vpravo pootočením, vysuntím či zasunutím se seřizuje krok páky směrem vpřed či vzad...stačí zařadit např. trojku a doladit páku do polohy kde by měla být trojka, šroubek dotáhnout a jít vyzkoušet všechny rychlosti, stačí bez motoru jen s vyšláplou spojkou...

Autor:  like.n0.other [ 04 zář 2007 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

no tak to je nadhera... :) diky moc za radu, ted by me jenom zajimalo, kde se k onomu sroubku dostanu, doufam ze staci sundat kryci plast okolo radicky a rucky

Autor:  Walker [ 04 zář 2007 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

Netřeba, je to zespodu pod autem....od páky řazení vede pohyblivé táhlo s křížovým kloubem k převodovce, za tím kloubem je ten třmen se šroubkem...je tam ještě druhá pevná tyč a to je stabilizátor aby necukala převodovka vůči řazení a nedocházelo k vytažení rychlosti při záběru a cukání páky vlivem pohybu převodovky v uložení...

Autor:  like.n0.other [ 05 zář 2007 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

diky ti moc, po dovoleny se na to mrknu.
jeste bych se te chtel zeptat na novou zavadu,, ktery sem si vsim dneska, a to, ze de dost blbe radit dvojka a mam podezreni na synchro...do 40 tam de docela dobre, kolem 50 uz se ji tam moc nechce na nad 60 se nechyta vubec. koukal sem, ze se tady lidi bavej o vlivu prevodovyho oleje, mozna by moh bejt taky na vine, protoze ja mam to auto cca tejden a nevim, kdy ho menili ty prede mnou..predem diky za radu

Autor:  matus111 [ 20 kvě 2010 15:21 ]
Předmět příspěvku:  radenie

Je tu viac vlakien o tomto podobnych,ale skusim tu.
Nevypina mi spojka/pravdepodobne/.Pri vypnutom motore
rychlosti radi,pri nastartovanom nejde do jednotky,
rozbiehal som teda na 2ku.Ostatne rychlosti tiez bieda.
Spiatocka,zaradit ide ale hrkne to v nej.Spojka
ma 5tis. km.Pri zaradeni napriklad 2ky pri sucasnom uplnom stlaceni
pedalu spojky,citit ze to ma tendenciu ist do zaberu.
Nastavil som pedal riadne vysoko,vtedy to radi aj vypina spojku normalne,len je to nepohodlne mat pedal nad urovnou ostatnych,aby to bolo pojazdne aspon do
servisu/ich nazor ze to poukazuje na pritlacny tanier ci lozisko,len mi
je divne ze po 5tis km aby to zblblo/
tak ci to moze poukazovat na Walkerovu radu:

chyba je v nastavení táhla od řadičky a řadícím čepu převodovky, je to na šroubek, stačí to seřídit....na tom šroubku...sřídit lze posun vlevo či vpravo pootočením, vysuntím či zasunutím se seřizuje krok páky směrem vpřed či vzad...stačí zařadit např. trojku a doladit páku do polohy kde by měla být trojka, šroubek dotáhnout a jít vyzkoušet všechny rychlosti, stačí bez motoru jen s vyšláplou spojkou...

Autor:  Standa [ 25 kvě 2010 08:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Obcas nejde nacpat 4

Je to problém v tom přítlačném talíři či ložisku. Walkerova rada směřuje k seřízení řazení, ale ty máš problém se špatným vypínaním spojky. Páka musí vykonat delší dráhu než ti spojka vypne, což ovlivní nejvíce přítlačný talíř ale může i ložisko. Když jsem použil do auta novou spojkovou sadu Valeo tak mi vypínala skoro s pedálem na podlaze a do záběru šla 5 mm od podlahy. Aby vypínala dřív tak jsem si taky přizvedl pedál spojky. Neupravilo se to ani po ujetí 50 t km, tak jsem pak při výměně motoru nahradil přítlčný talíř Valeo originálem Motorcraft (LUK). Spojka od té doby zabírá pěkně v první třetině dráhy a ne už od podlahy.

Autor:  Micko [ 25 kvě 2010 12:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Obcas nejde nacpat 4

Tohleto taky řeším. Nechal jsem si vyměnit spojku, bylo v háji ložisko a přítlačák vybroušenej..zajímavý je že lemela je OK..no nic...zabírá mi to u podlahy a někdy se řadí blbě, zpátečka přes zuby...zkusil jsem dát podložku pod upevnění lanka spojky, což pomohlo, ale nevím jestli to je štastné řešení...zlatá š120, kde tam bylo vidět a vůli si člověk nastavil tak, aby se ložisko v klidu netočilo, ale nebylo zase vzdálený 3/4 dráhy pedálu. Tohle je na řiď, a to nemluvím o tom, že mi tam s něčím hnuli a řazení jde tak nějak divně taky...sice tam dám všechno, ale třeba trojku musím trochu nahnout k jedničce aby zapadla...no až budu pod autem tak to zkusím seštelovat.

Autor:  matus111 [ 07 čer 2010 19:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Obcas nejde nacpat 4

Co som spominal vyssie v prispevku,tak chyba bola v lozisku,
skoda ze to vydrzalo priblizne 5tis km od nova,tak ak by to niekomu pomohlo/CVH/
mal som spojkovu sadu z elitu VCK 043,mozno bol len chybny kus,
ale mozno su tieto typy o nicom,tak radsej vyberajte iny typ.

Autor:  matus111 [ 12 črc 2010 21:57 ]
Předmět příspěvku:  neplynuly zaber spojky

Po vymene spojky v servise,nanestastie som po "mechanikoch" ja laik este musel dotahovat sruby v spoji motor prevodovka + jeden silentblok prevodovky s karoseriou a naviac mi odtrhli tycku stabilizatora.,ktoru nastastie vymenili.
Pri rozjazde a pri preradovani z 1 do 2/ z 2 do 3 uz to je takmer nepostrehnutelne/ta spojka v zabere dava take klepnutie akoby som teraz vysiel z autoskoly,nie je to taky plynuly zaber ale taky sek akoby ten tanier s lamelou nezabral postupne /ci ako to nazvat/ ale naraz,spravil som asi 1000km,ze si to sadne ale nic zatial.Na co by to mohlo poukazovat?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/