fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

5 rychlostní stupeń
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=13124
Stránka 1 z 1

Autor:  Jindra Spíchal [ 24 říj 2007 08:53 ]
Předmět příspěvku:  5 rychlostní stupeń

Při zařazení 5 rychlosti někdy vyskočí.Jiná rychlost to nedělá.

Autor:  futura [ 24 říj 2007 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

No ty uz asi mas IB se starterem vzadu,vid? Kdyby to byla BC, tak je mozny, ze je chybka v tom pojistovacim koliku, kterej vycniva z prevodovky, mozna se to trosku mohlo rozhodit vevnitr,ale to jsou vyjimecny pripady, spis bych sazel na unaveny razeni, ktery by chtelo seridit, proste to nedorazi ty kola uplne a nezaklapne ten pojistnej kolicek. Neni draha radicky na tu 5 trosku odlisna ? Treba kratsi, nez kdyz radis Z. Teoreticky by vsechny pohyby do stran i dopredu a dozadu mely bejt stejne dlouhy, da se to vychytat v tom napojeni tahla razeni na kolik, co cumi z prevodovky.

Autor:  Jindra Spíchal [ 24 říj 2007 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

No jo,ale já nevím co to je IB a BC.

Autor:  futura [ 24 říj 2007 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

Ono je to v zasade skoro stejny uvnitr, aspon podle cisel dilu, kltery jsem videl,teda IB je novejsi a vylepsena, BC ma starter vepredu IB vzadu za motorem.Podle roku vyroby bych u tebe proto spis videl IB, ale myslim, ze je to fuk, system razeni je asi stejnej, fakt bych to videl nejspis na problem v nastaveni, nebo unavenymu nejakymu prvku pod radickou, to chce omrknout a uvidis. Jako prvni bych proveril, jestli ty drahy jsou stejny, to je zadara a nejjednodussi, potom bych sel dal.

Autor:  Jindra Spíchal [ 24 říj 2007 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

Ted jsem zkošel ty dráhy.U všech rychlostí jsou stejné.Zkoušel jsem to bez nastartovaného motoru.

Autor:  futura [ 24 říj 2007 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

Jo bez nastartovanyho, to je ok. No jo, tak takhle to nepude, tak asi jeste omrknout pri razeni to spojeni u prevodovky, to tahlo u ni by melo mit diru, do ni se strci kolik a muzes treba pri zarazeni 5 zkusit jeste postrcit, jestli to pude. Kdyz to nebude nadoraz to tahlo, tak je to v serizeni. Nedelali ti neco s prevodovkou? To prestalo makat najednou, nebo se to casem zhorsovalo? Ono neni nad to videt to nazivo, rady na dalku jsou fakt jen orientacni a castecny, spis takova pomucka, jestli clovek na neco pri hledani treba nezapomnel.

Autor:  milos.l [ 24 říj 2007 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

futy nemá náhodou IB kulisu i v mechanismu pod šaltpákou? Někde sem to slyšel/četl - rozebraný sem to neměl ale přijde mi že v mk5 fiestách to chodilo o dost přesnějc než nám....

Jak je napsáno - zařaď 5ku, vlez pod auto a zkus zatáhnout přímo za táhlo co leze z převodovky směrem vzad, jestli je na doraz?

Autor:  Jindra Spíchal [ 24 říj 2007 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

S převodovkou se nic nedělalo.Včera při návratu z odpolední to začalo.Dnes pri cestě na odpolední fungovala normálně,ale cesta zpátky to samé co včera.Při jízdě když řadim z 4 na 5 tak vyskakuje, ale prořadim na 3 a potom 5 dám.Zítra se na kanále na to podívám.Díky za rady ozvu se.

Autor:  futura [ 25 říj 2007 07:23 ]
Předmět příspěvku: 

No prave, ja taky IB v realu nevidel, tak to resim aspon podle toho, co znam. Kazdopadne pricina asi bude v tom, ze to nezapadne uplne, nebo to jisteni zarazenyho kvaltu neni uplne ok, akorat jde o to, vyresit situaci podle konkretniho technickyho provedeni. Ze by se neco podelalo v prevodovce bych videl jako silne nepravdepodobny, jen jsem to zminil pro uplnost. Na ty jame by se mohlo dost ukazat.

Autor:  Wizzy [ 25 říj 2007 07:31 ]
Předmět příspěvku: 

IB kulisu pod klackem nemá, je tam jen kloub a táhlo do převodovky.

Autor:  futura [ 25 říj 2007 08:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tim lip, bylo by to jednodussi. Predpokladam, ze kdyby byl problem v ustavujici vzpere nebo primo pod klackem, asi by se to projevilo na razeni vsech rychlosti. Ale kdyz se to nenajde jednoduse, tak to vyndani nebo rozdelani razeni holt taky neda vyloucit.

Autor:  Jindra Spíchal [ 26 říj 2007 12:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem byl u mechnika,říkal že to bude v převodovce ,bud vidlička nebo matka na 5.Synchron by to neměl být.V pondělí na to jdem,uvidím,dám vědět.

Autor:  Jindra Spíchal [ 31 říj 2007 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tak auto spravené,byla to vidlička,byla sjetá.Mechnik ji vyměnil,olej taky,protože měl hliníkovou barvu z té ojeté vidličky a totam byl nový 3 měsíce.Cena dohromady 1900cz.

Autor:  futura [ 01 lis 2007 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

To je fajn, ze to uz maka, ojeta vidlicka zrovna na 5, to me celkem prekvapilo, ale u fordu mozny vsechno.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/