fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Razeni RS2000 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=15411 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Fíkus [ 20 úno 2008 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | Razeni RS2000 |
Vim ze se obecne rika ze RS ma kratky razeni, ale ze by to byl zase tak velkej rozdil napr oproti 1,6....?? Jedu 100km/h na 5. a musim to tocit az na 3000 rpm. nebo pres 50km/h uz tam musim rvat 4 abych si udrzel 2-2500rpm to mi prijde strasne moc.. To tak ma byt? Nebo se ten motor ma proste tocit vic..? |
Autor: | Jimmy [ 20 úno 2008 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to tak, ty otáčky sedí....jo MTX je MTX |
Autor: | Fíkus [ 20 úno 2008 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co je MTX? |
Autor: | Puhla [ 20 úno 2008 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
že by převodovka |
Autor: | Fíkus [ 20 úno 2008 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi si sedim na vedeni, ale nehapu proc to razeni udelali tak kratky |
Autor: | Jimmy [ 20 úno 2008 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
RS2000 byl vyrobeno jako sportovní auto a podle toho taky navržená i převodovka. Kráté převody proto, že auto pak má větší sílu. I když třeba jednička se mi zdá o trošku delší na na IB5tce. Dvojka se mi zdá stejná, možná toršku kratší a ostatní 3,4,5 nemám odzkoušené až do omezovače, ale určitě budou kratší už kvůli tomu, že to při té 100km/hod točí 3tis. Jooo holt "sportovní auto" není zrovna ideální na dlouhé cesty.... |
Autor: | futura [ 21 úno 2008 08:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na chut tomuhle razeni muzes prijit treba na okresce, kdyz to hodne tocis a vlastne nejdes pod 4500, potom zjistis, ze to tam pada s minimalnim poklesem otacek a po prerazeni jsi furt nad maximalnim kroutakem.Dokonce tam nekdy muzes soupnout i za 5, tohle se ti u normalne odstupnovany prevodovky nikdy nestane ani kdyz to tocis skoro k omezovaci, ty rozestupy mezi kvaltama jsou proste civilni, sice to taky jede rychle, kdyz to honis, ale proste to neni ono. Je fakt, ze jezdit s tou kratkou po dalnici neni zrovna moc usporny ani nejtissi, bud se jede tak do 110 jeste relativne v poklidu, nebo potom nad 4500 a to potom hezkej zvuk i rezerva na dynamicky zmeny. |
Autor: | like.n0.other [ 21 úno 2008 11:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to je kruty...ja mam taky 3000 na 100km/h..ale na ctyrku ja sem naopak myslel ze rs a cossworth maj delsi razeni...to pak asi musi mit docela nizkou maximalku ne? |
Autor: | Jimmy [ 21 úno 2008 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Maximálka RSa je podle techničáku 208 Km/hod |
Autor: | LeMans [ 21 úno 2008 13:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já myslím, že krom dlouhé cesty na dálnici je to krátké tazení docela prima a snad aj na té dálnici je to v pohodě - dyk anglán takhle cestoval co chvíla trasu brno praha a zpět. A navíc díky tomuhle řazení pak ukážeš záda i papírově mnohem silnějím autům... např. taková laguna 3,0 V6 24v by pro tebe určitě byla dobrej zákusek. Like no other: v maximálka RSa je ve skutečnosti limitovaná jedinou věcí - omezovačem otáček |
Autor: | Fíkus [ 21 úno 2008 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
V tom pripade by to byla super kara kdyby ta prevodovka byla 6ti stupnova |
Autor: | LeMans [ 21 úno 2008 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak s těmahle slovama se dá leda souhlasit. Jo kdyby tam tak ta 6ka šla dobastlit že? |
Autor: | Wizzy [ 21 úno 2008 15:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Si tam dej delší stálej nebo delší pětku, ne... Řekni milošovi, ten má doma koleček, že neví, co s nima |
Autor: | LeMans [ 21 úno 2008 16:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
wizzy jenže tím přijde o rychlou pětku, přidáním 6 by mu zůstala možnost rychlé akcelerace ale taky pohodové jízdy.. divím se, že to Ford do těch RS nedal v rámci úspory životního prostředí.. kurna já mám nápad- napíšu si dotaci z norských fondů na životní prostředí - budu předělávat RSa na 6 kvalty... |
Autor: | Wizzy [ 21 úno 2008 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Levnější bude je rovnou sešrotovat |
Autor: | Alven [ 21 úno 2008 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Levnější bude je rovnou sešrotovat
ale no tak, takhle mluvit o RS |
Autor: | LeMans [ 22 úno 2008 08:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: Levnější bude je rovnou sešrotovat teda tys ošklivý to člověk !
|
Autor: | phil1 [ 15 bře 2008 09:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takovýhle mam maximalky pri razeni do 6 - 6 500 otacek, 1 - 65 km/h 2 - 100 km/h 3 - 130 km/h 4 - 170 km/h a maximálku...zatim sem dal 205....a o moc víc to nebude... Rs proste neni dalnicni zabiják...ale do 140 má málo konkurence... P.S.: od 150 do 200 by mě natřela i moje 1.6 si myslim;) Ta na dálnici jela mozna i líp... |
Autor: | PH [ 15 bře 2008 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
je fakt, ze na dlouhe cesty byla urcena ponekud jina auta, nez RS nebo cossie. Dalnicni korab je u Forda jednoznacne Scorpio. Na dlouhe cesty je to pohoda, ve skopkovi neni problem jet pohodlnou cestovni rychlosti 180, ale na okresce nema nejmensi sanci. |
Autor: | Fisico [ 15 bře 2008 23:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
P.S.: od 150 do 200 by mě natřela i moje 1.6 si myslim;) Ta na dálnici jela mozna i líp...[/quote] To bych docela rád viděl |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |