fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Razeni RS2000
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=15411
Stránka 1 z 2

Autor:  Fíkus [ 20 úno 2008 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Razeni RS2000

Vim ze se obecne rika ze RS ma kratky razeni, ale ze by to byl zase tak velkej rozdil napr oproti 1,6....?? Jedu 100km/h na 5. a musim to tocit az na 3000 rpm. nebo pres 50km/h uz tam musim rvat 4 abych si udrzel 2-2500rpm to mi prijde strasne moc.. To tak ma byt? Nebo se ten motor ma proste tocit vic..?

Autor:  Jimmy [ 20 úno 2008 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Je to tak, ty otáčky sedí....jo MTX je MTX :-D

Autor:  Fíkus [ 20 úno 2008 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

Co je MTX?

Autor:  Puhla [ 20 úno 2008 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

že by převodovka

Autor:  Fíkus [ 20 úno 2008 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

Asi si sedim na vedeni, ale nehapu proc to razeni udelali tak kratky

Autor:  Jimmy [ 20 úno 2008 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

RS2000 byl vyrobeno jako sportovní auto a podle toho taky navržená i převodovka. Kráté převody proto, že auto pak má větší sílu. I když třeba jednička se mi zdá o trošku delší na na IB5tce. Dvojka se mi zdá stejná, možná toršku kratší a ostatní 3,4,5 nemám odzkoušené až do omezovače, ale určitě budou kratší už kvůli tomu, že to při té 100km/hod točí 3tis.

Jooo holt "sportovní auto" není zrovna ideální na dlouhé cesty.... :-)

Autor:  futura [ 21 úno 2008 08:25 ]
Předmět příspěvku: 

Na chut tomuhle razeni muzes prijit treba na okresce, kdyz to hodne tocis a vlastne nejdes pod 4500, potom zjistis, ze to tam pada s minimalnim poklesem otacek a po prerazeni jsi furt nad maximalnim kroutakem.Dokonce tam nekdy muzes soupnout i za 5, tohle se ti u normalne odstupnovany prevodovky nikdy nestane ani kdyz to tocis skoro k omezovaci, ty rozestupy mezi kvaltama jsou proste civilni, sice to taky jede rychle, kdyz to honis, ale proste to neni ono. Je fakt, ze jezdit s tou kratkou po dalnici neni zrovna moc usporny ani nejtissi, bud se jede tak do 110 jeste relativne v poklidu, nebo potom nad 4500 a to potom hezkej zvuk i rezerva na dynamicky zmeny.

Autor:  like.n0.other [ 21 úno 2008 11:11 ]
Předmět příspěvku: 

tak to je kruty...ja mam taky 3000 na 100km/h..ale na ctyrku :)
ja sem naopak myslel ze rs a cossworth maj delsi razeni...to pak asi musi mit docela nizkou maximalku ne?

Autor:  Jimmy [ 21 úno 2008 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

Maximálka RSa je podle techničáku 208 Km/hod

Autor:  LeMans [ 21 úno 2008 13:37 ]
Předmět příspěvku: 

Já myslím, že krom dlouhé cesty na dálnici je to krátké tazení docela prima a snad aj na té dálnici je to v pohodě - dyk anglán takhle cestoval co chvíla trasu brno praha a zpět. A navíc díky tomuhle řazení pak ukážeš záda i papírově mnohem silnějím autům... např. taková laguna 3,0 V6 24v by pro tebe určitě byla dobrej zákusek.

Like no other: v maximálka RSa je ve skutečnosti limitovaná jedinou věcí - omezovačem otáček :D

Autor:  Fíkus [ 21 úno 2008 15:18 ]
Předmět příspěvku: 

V tom pripade by to byla super kara kdyby ta prevodovka byla 6ti stupnova

Autor:  LeMans [ 21 úno 2008 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

tak s těmahle slovama se dá leda souhlasit. Jo kdyby tam tak ta 6ka šla dobastlit že? :D

Autor:  Wizzy [ 21 úno 2008 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

Si tam dej delší stálej nebo delší pětku, ne... Řekni milošovi, ten má doma koleček, že neví, co s nima :-D

Autor:  LeMans [ 21 úno 2008 16:14 ]
Předmět příspěvku: 

wizzy jenže tím přijde o rychlou pětku, přidáním 6 by mu zůstala možnost rychlé akcelerace ale taky pohodové jízdy.. divím se, že to Ford do těch RS nedal v rámci úspory životního prostředí.. kurna já mám nápad- napíšu si dotaci z norských fondů na životní prostředí - budu předělávat RSa na 6 kvalty...

Autor:  Wizzy [ 21 úno 2008 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

Levnější bude je rovnou sešrotovat :-D

Autor:  Alven [ 21 úno 2008 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Levnější bude je rovnou sešrotovat :-D


ale no tak, takhle mluvit o RS :x :P

Autor:  LeMans [ 22 úno 2008 08:34 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Levnější bude je rovnou sešrotovat :-D
:smt013 :smt021 teda tys ošklivý to člověk !

Autor:  phil1 [ 15 bře 2008 09:31 ]
Předmět příspěvku: 

Takovýhle mam maximalky pri razeni do 6 - 6 500 otacek,
1 - 65 km/h
2 - 100 km/h
3 - 130 km/h
4 - 170 km/h

a maximálku...zatim sem dal 205....a o moc víc to nebude...
Rs proste neni dalnicni zabiják...ale do 140 má málo konkurence... :D

P.S.: od 150 do 200 by mě natřela i moje 1.6 si myslim;)
Ta na dálnici jela mozna i líp...

Autor:  PH [ 15 bře 2008 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

je fakt, ze na dlouhe cesty byla urcena ponekud jina auta, nez RS nebo cossie. Dalnicni korab je u Forda jednoznacne Scorpio.
Na dlouhe cesty je to pohoda, ve skopkovi neni problem jet pohodlnou cestovni rychlosti 180, ale na okresce nema nejmensi sanci.

Autor:  Fisico [ 15 bře 2008 23:23 ]
Předmět příspěvku: 

P.S.: od 150 do 200 by mě natřela i moje 1.6 si myslim;)
Ta na dálnici jela mozna i líp...[/quote]

To bych docela rád viděl :smt107

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/