fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Synchrony - jak poznat stav http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=17651 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | futura [ 17 čer 2008 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | Synchrony - jak poznat stav |
Vzhledem k tomu, ze mam rozkuchane nejake prevodovky a rad bych z toho sestavil neco pouzitelnyho, co bych nemusel hned zase kuchat, zajimalo by me, jak na tech vymontovanejch synchronech poznat, jestli jeste dobry, nebo menit. Nekde jsem videl obrazek, dobry, spatny, ale nejak jsem nnasel rozdil, takze zatim jsem se dopatral aspon k tomu, ze kdyzje to namontovany s koleckama a tim koleckem se toci, jde to lehce, kdyz simuluju razeni a pritlacuju tak synchron do kuzele, znatelne to brzdi. Takze je otazka, jestli takova zkouska ma nejakou prukaznost, pochopitelne synchron ma neposkozene vroubkovani a kuzele kol taky ok. Ma s tim nekdo zkusenost? |
Autor: | Pedros [ 24 čer 2008 11:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
zabírat bude stejně v 50% životnosti i nový. Chce to nový kus někde prohlídnout pro srovnání - nebo si ho změřit. Je to třecí plocha která ubývá. Brzdy taky nepoznáš na výměnu až přestanou brzdit (nebo bys neměl) ![]() |
Autor: | futura [ 24 čer 2008 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
No prave, ja novej kus mam a porovnaval. Ale asi jsem slepej jako patrona, v necem jako najdi deset rozdilu bych moc neuspel.Ja to risknu, soupnu tam to RST, v nejhorsim budu radit jako u V3S. |
Autor: | Pedros [ 24 čer 2008 14:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
a jen ses díval nebo i měřil? Pokud tam není měřitelný rozdíl tak prostě není opotřebovaný... |
Autor: | futura [ 24 čer 2008 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam je problem v tom, ze byt se jedna v obou pripadech o BC, tak jsou synchrony ruzne velky na stejnej stupen, da se spekulovat, jestli je to rozdilnym rokem vyroby, nebo necim jinym, ale proste zmerenim to nejde. Takze spis pohledem podle osoupanosti, funkcni plochy a hlavne celkem dam na intenzitu brzdeni kola, kdyz se presunuje rychlost, ze cim vic tlacim na zmenu rychlosti, tim vic ten synchron to kolo zpomaluje. Jinak je fakt, ze i kdyby to zmerit slo, tak pri mym pojeti presnosti a prace se suplerou, kdy centak zadna mira bych asi moc neuspel.V nejhorsim to budu preskladavat znova. Nekdy. |
Autor: | Dannny [ 24 čer 2008 21:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
já boužel řadím jak u V3S a bohužel nejsem s touto převodovkou sám, která nevydržela ani 200000. Nevím jestli je to materialem synchronu nebo cim ale u např. u starý toyty nikdy nebylo s převodovkou nic děláno a řadí krásně a má najeto přes pul milionu a to samý opel. Jak je možný, že od forda je tolik lidí co má problémy. Dá se to nějak eliminovat? Tím myslím, když už je převodovka nastole jestli nestojí za to udělat porádnej repas. Je možnost vybírat různý kvality synchronů jako u běžných dílů nebo je to problém? |
Autor: | Pedros [ 25 čer 2008 06:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ono stačí když poslechnete radu Forda že v převodovce je doživotní náplň oleje - ono je to pravda protože žetn život převodovky je právě pak max 200 000km ![]() ![]() |
Autor: | futura [ 25 čer 2008 07:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pedros ma recht, dozivoti se fakt posuzuje vsude jinak. Danny, ty bys mel mit v aute MTX, to je uplne neco jinyho nez BC, pokud to neni zraseny, mela by vydrzet o hodne vic, nez BC. Kazdopadne u prevodovek na oleji hodne zalezi, ty synchrony jsou delany na urcitej typ oleje a jinej, byt papirove lepsi a drazsi muze bejt spis na skodu. Zrovna u ty MTX by v tom mel bejt cervenej olej do automatu, nekdo dava i plnou syntetiku, ale radsi bych fakt tu hydrauliku.A hladina je jasna. |
Autor: | Dannny [ 25 čer 2008 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
jojo mam mtx (já se v těch typech moc nevyznám) a bohužel poctivých 145tis , normalnim řazenim tam troju dám jen hooodně přes zuby. Olej jsem měnil i jsem měřil kolik jsem vypustil a prislo mi že tam chyběl tak malej panák a ten byl určite na stěnách bandy. Teď budu právě měnit převodovku a nevím jestli jen vyměnit nebo udělat ten synchron v převodovce s kterou jezdím, protože ostatní kvalty absolutně bez problému. Jinak ten olej sem dával přesně podle specifikace. No už bylo asi pozdě |
Autor: | futura [ 25 čer 2008 11:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozna to zruinoval ten pred tebou, co vim, tak MTX ma synchrony zdvojeny, takze proti normalni BC je to neco dokonalyho a presto nejsi asi prvni, myslim, ze nekdo tady uz synchron snad na trojce delal. Ale rozebrat to neni takova sranda jako u BC, teda hlavne dobre slozit a synchron taky neco stoji.Skoro bych rekl, ze kdyby byla moznost jiny prevodovky, ktera se da vyzkouset, tak by to vyslo lacinejc. |
Autor: | Dannny [ 25 čer 2008 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
no četl jsem tu dost příspěvku ohledně problemu se synchronem na trojce u MTX. Jinak převoduvku jsem už sehnal i vyzkoušenou ale jde mi o to jestli by nebylo lepší přehodit jen ten synchron. Přece jen je novejsi a ostatni kvalty jsou uplne vpoho. Tu co mám je z 96 ale ono to asi nebude mít vliv na stáří. |
Autor: | futura [ 26 čer 2008 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
No zkus zjistit, kolik by te prislo rozebrani a slozeni prevodovky, mozna budes mit stesti , ale co jsem tak sondoval prace okolo prevodovek, tak mi to pripada drazsi, nez GO motoru.Navic kdyz se to kucha, tak jen sebevrah neda novy gufera a tesneni, hodne vhodny je pripadne dat i nejaky lozisko, kdyz uz ne vsechny, proste ta cena narusta astronomicky.Mozna to moc prozivam, ale kvuli opomenuty blbine podstoupit ten opruz s vyndanim, rozhozenim atd. znova mi pripada zvrhly. Masochista nejsem. |
Autor: | Dannny [ 26 čer 2008 12:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
no práci neřeším, ta by byla doslova za hubičku...sle už sem se rozhod to jen přehodit a starou prevodovku pro jistotu schovám, to bude asi nejjednodušší řešení |
Autor: | futura [ 26 čer 2008 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz to mas takhle, tak jsi zvolil asi to nejlepsi reseni. V klidu se to da udelat casem kdyztak. |
Autor: | Miky [ 13 črc 2008 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | naplň do spojky |
Zdravim kde pa najdu nádobku oleje na spojku??? Díky |
Autor: | Wizzy [ 13 črc 2008 14:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na jiném autě. |
Autor: | Miky [ 13 črc 2008 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jako moje převodovka nepotřebuje olej |
Autor: | Wizzy [ 13 črc 2008 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Převodovka jo, ale ne spojka ![]() |
Autor: | Miky [ 13 črc 2008 22:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jinak kde se dá dolejt nebo vyměnit olej v převodovce. Díky |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |