fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 kvě 2024 00:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: rst prevodovka
PříspěvekNapsal: 07 lis 2008 00:06 
Offline
Nováček

Registrován: 09 bře 2007 23:13
Příspěvky: 28
Bydliště: Praha 5
mám prozbu neví někdo jestli mi pujde převodovka z escorta rs turbo do fiesty rs turbo???myslim poloosy a tak diky za info

_________________
Fiesta 1,6 rs turbo 96kw bejvávalo ale často si vzpomenu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2008 09:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
půjde, pokud ti jde o stálej převod, tak S1 má cca 4,27 a S2 4,05 nebo tak nějak, jak poznáš že je to RST se špérou asi víš, vydrží hodně, ale není repasovatelná

jinak i RST převodovka má v podstatě sériový odstupňování, lze tam udělat kouzlo za použití střev z RS1800 a RS turba

jediný v čem se ti budou lišit je jinej konektor na zpátečku, vyměníš, a možná jinak vypadající páka na spojku, není třeba měnit, ale lze

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 10:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
milos.l píše:
půjde, pokud ti jde o stálej převod, tak S1 má cca 4,27 a S2 4,05 nebo tak nějak, jak poznáš že je to RST se špérou asi víš, vydrží hodně, ale není repasovatelná

jinak i RST převodovka má v podstatě sériový odstupňování, lze tam udělat kouzlo za použití střev z RS1800 a RS turba

jediný v čem se ti budou lišit je jinej konektor na zpátečku, vyměníš, a možná jinak vypadající páka na spojku, není třeba měnit, ale lze


Co není repasovatelné? To kouzlo z RS 1800 se týká přesně čeho? Jinak stálý převod 4,27 mají převodovky u CVH motorů kde je stříkačka jinak 3,84 ostatní a RS 3,82 jedná se o pětikvalty limuzíny i kombi van měl 3,59 : 1 s karburátorem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 13:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Milos mysli asi speru, ze neni repasovatelna, co jsem videl ty kovovy lamely a drateny krouzky uvnitr, tak mi to tak pripada taky, aspon nahradni veci na to jsem na rozdil od jinejch sper nikde nevidel.Ale protoze to ma takovou civilni svornost a do dneska to beha, tak pokud tam bude olej asi to vydrzi sakra dlouho.Kdyz srovnam RST a RS1800 prevody, tak to fakt rozdilny je, pokud by clovek jeste zmenil stalej prevod, muze se to sakra lisit a na nekterej zpusob pouziti bejt primo idealni.

RST 1800
1 3,15 2,86
2 1,91 1,91
3 1,28 1,41
4 0,95 1,10
5 0,76 0,87

stalej oba 3,82

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 14:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
futura píše:
Milos mysli asi speru, ze neni repasovatelna, co jsem videl ty kovovy lamely a drateny krouzky uvnitr, tak mi to tak pripada taky, aspon nahradni veci na to jsem na rozdil od jinejch sper nikde nevidel.Ale protoze to ma takovou civilni svornost a do dneska to beha, tak pokud tam bude olej asi to vydrzi sakra dlouho.Kdyz srovnam RST a RS1800 prevody, tak to fakt rozdilny je, pokud by clovek jeste zmenil stalej prevod, muze se to sakra lisit a na nekterej zpusob pouziti bejt primo idealni.

RST 1800
1 3,15 2,86
2 1,91 1,91
3 1,28 1,41
4 0,95 1,10
5 0,76 0,87

stalej oba 3,82


Jo tak potom tomu rozumím.Někde jsem taky četl,že RST má o proti seriji jinak odřazenou 1 a 2 ,ale nikde jsem to nenašel podložený faktem.Jinak RS 1800 je zde myšleno co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 15:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
RS 1800 je Fiesta XR2i 1,8 96kW, tak ji oznacujou anglani. Stejne odstupnovanou prevodovku ma i fiana 1,6 16V, 65kW, anglany nazyvana 1600 Si.
Jinak ty prevodovky obe mam a mam v nich spocitany i zuby, takze udaje sedej.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 18:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
futura píše:
RS 1800 je Fiesta XR2i 1,8 96kW, tak ji oznacujou anglani. Stejne odstupnovanou prevodovku ma i fiana 1,6 16V, 65kW, anglany nazyvana 1600 Si.
Jinak ty prevodovky obe mam a mam v nich spocitany i zuby, takze udaje sedej.


Díky za objasnění. Já mám zafixovaný RS 1800 jako Escort MkII a pak někdy v roce 95 přišlo RS 1800 místo Xr3i.Fakt je,že před týden jsem se byl podívat na tokovouhle Fiestu v Chrudimi s označením Xr2i a bylo to vajíčko s 1,8 96kW a jelo to prý jako z praku ani pětku tam na okruhu nezařadily.Jen jich je jak šafránu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 10:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Ještě na okraj jak je to u Escorta 1,8 96kW tak jinak Xr3i ?

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 10:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Cistokrevna XR3i, ta 96kW ma prevodovku MTX jako RS 2000 se vsema olisnostma. Teda system razeni je stejnej jako BC, ale provedeni technicky o hodne dokonalejsi, takze i razeni asi o dost presnejsi. Opracovany odlitky a poctivej matros fakt asi nejen na venek pusobej lip, jak vylisky plechovy a plasty.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz