fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

rst prevodovka
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=20142
Stránka 1 z 1

Autor:  petradam [ 07 lis 2008 00:06 ]
Předmět příspěvku:  rst prevodovka

mám prozbu neví někdo jestli mi pujde převodovka z escorta rs turbo do fiesty rs turbo???myslim poloosy a tak diky za info

Autor:  milos.l [ 07 lis 2008 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

půjde, pokud ti jde o stálej převod, tak S1 má cca 4,27 a S2 4,05 nebo tak nějak, jak poznáš že je to RST se špérou asi víš, vydrží hodně, ale není repasovatelná

jinak i RST převodovka má v podstatě sériový odstupňování, lze tam udělat kouzlo za použití střev z RS1800 a RS turba

jediný v čem se ti budou lišit je jinej konektor na zpátečku, vyměníš, a možná jinak vypadající páka na spojku, není třeba měnit, ale lze

Autor:  Bery [ 11 lis 2008 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

milos.l píše:
půjde, pokud ti jde o stálej převod, tak S1 má cca 4,27 a S2 4,05 nebo tak nějak, jak poznáš že je to RST se špérou asi víš, vydrží hodně, ale není repasovatelná

jinak i RST převodovka má v podstatě sériový odstupňování, lze tam udělat kouzlo za použití střev z RS1800 a RS turba

jediný v čem se ti budou lišit je jinej konektor na zpátečku, vyměníš, a možná jinak vypadající páka na spojku, není třeba měnit, ale lze


Co není repasovatelné? To kouzlo z RS 1800 se týká přesně čeho? Jinak stálý převod 4,27 mají převodovky u CVH motorů kde je stříkačka jinak 3,84 ostatní a RS 3,82 jedná se o pětikvalty limuzíny i kombi van měl 3,59 : 1 s karburátorem.

Autor:  futura [ 11 lis 2008 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

Milos mysli asi speru, ze neni repasovatelna, co jsem videl ty kovovy lamely a drateny krouzky uvnitr, tak mi to tak pripada taky, aspon nahradni veci na to jsem na rozdil od jinejch sper nikde nevidel.Ale protoze to ma takovou civilni svornost a do dneska to beha, tak pokud tam bude olej asi to vydrzi sakra dlouho.Kdyz srovnam RST a RS1800 prevody, tak to fakt rozdilny je, pokud by clovek jeste zmenil stalej prevod, muze se to sakra lisit a na nekterej zpusob pouziti bejt primo idealni.

RST 1800
1 3,15 2,86
2 1,91 1,91
3 1,28 1,41
4 0,95 1,10
5 0,76 0,87

stalej oba 3,82

Autor:  Bery [ 11 lis 2008 14:30 ]
Předmět příspěvku: 

futura píše:
Milos mysli asi speru, ze neni repasovatelna, co jsem videl ty kovovy lamely a drateny krouzky uvnitr, tak mi to tak pripada taky, aspon nahradni veci na to jsem na rozdil od jinejch sper nikde nevidel.Ale protoze to ma takovou civilni svornost a do dneska to beha, tak pokud tam bude olej asi to vydrzi sakra dlouho.Kdyz srovnam RST a RS1800 prevody, tak to fakt rozdilny je, pokud by clovek jeste zmenil stalej prevod, muze se to sakra lisit a na nekterej zpusob pouziti bejt primo idealni.

RST 1800
1 3,15 2,86
2 1,91 1,91
3 1,28 1,41
4 0,95 1,10
5 0,76 0,87

stalej oba 3,82


Jo tak potom tomu rozumím.Někde jsem taky četl,že RST má o proti seriji jinak odřazenou 1 a 2 ,ale nikde jsem to nenašel podložený faktem.Jinak RS 1800 je zde myšleno co?

Autor:  futura [ 11 lis 2008 15:43 ]
Předmět příspěvku: 

RS 1800 je Fiesta XR2i 1,8 96kW, tak ji oznacujou anglani. Stejne odstupnovanou prevodovku ma i fiana 1,6 16V, 65kW, anglany nazyvana 1600 Si.
Jinak ty prevodovky obe mam a mam v nich spocitany i zuby, takze udaje sedej.

Autor:  Bery [ 11 lis 2008 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

futura píše:
RS 1800 je Fiesta XR2i 1,8 96kW, tak ji oznacujou anglani. Stejne odstupnovanou prevodovku ma i fiana 1,6 16V, 65kW, anglany nazyvana 1600 Si.
Jinak ty prevodovky obe mam a mam v nich spocitany i zuby, takze udaje sedej.


Díky za objasnění. Já mám zafixovaný RS 1800 jako Escort MkII a pak někdy v roce 95 přišlo RS 1800 místo Xr3i.Fakt je,že před týden jsem se byl podívat na tokovouhle Fiestu v Chrudimi s označením Xr2i a bylo to vajíčko s 1,8 96kW a jelo to prý jako z praku ani pětku tam na okruhu nezařadily.Jen jich je jak šafránu.

Autor:  Bery [ 13 lis 2008 10:02 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě na okraj jak je to u Escorta 1,8 96kW tak jinak Xr3i ?

Autor:  futura [ 13 lis 2008 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

Cistokrevna XR3i, ta 96kW ma prevodovku MTX jako RS 2000 se vsema olisnostma. Teda system razeni je stejnej jako BC, ale provedeni technicky o hodne dokonalejsi, takze i razeni asi o dost presnejsi. Opracovany odlitky a poctivej matros fakt asi nejen na venek pusobej lip, jak vylisky plechovy a plasty.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/