fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
rst prevodovka http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=20142 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | petradam [ 07 lis 2008 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | rst prevodovka |
mám prozbu neví někdo jestli mi pujde převodovka z escorta rs turbo do fiesty rs turbo???myslim poloosy a tak diky za info |
Autor: | milos.l [ 07 lis 2008 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
půjde, pokud ti jde o stálej převod, tak S1 má cca 4,27 a S2 4,05 nebo tak nějak, jak poznáš že je to RST se špérou asi víš, vydrží hodně, ale není repasovatelná jinak i RST převodovka má v podstatě sériový odstupňování, lze tam udělat kouzlo za použití střev z RS1800 a RS turba jediný v čem se ti budou lišit je jinej konektor na zpátečku, vyměníš, a možná jinak vypadající páka na spojku, není třeba měnit, ale lze |
Autor: | Bery [ 11 lis 2008 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
milos.l píše: půjde, pokud ti jde o stálej převod, tak S1 má cca 4,27 a S2 4,05 nebo tak nějak, jak poznáš že je to RST se špérou asi víš, vydrží hodně, ale není repasovatelná
jinak i RST převodovka má v podstatě sériový odstupňování, lze tam udělat kouzlo za použití střev z RS1800 a RS turba jediný v čem se ti budou lišit je jinej konektor na zpátečku, vyměníš, a možná jinak vypadající páka na spojku, není třeba měnit, ale lze Co není repasovatelné? To kouzlo z RS 1800 se týká přesně čeho? Jinak stálý převod 4,27 mají převodovky u CVH motorů kde je stříkačka jinak 3,84 ostatní a RS 3,82 jedná se o pětikvalty limuzíny i kombi van měl 3,59 : 1 s karburátorem. |
Autor: | futura [ 11 lis 2008 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Milos mysli asi speru, ze neni repasovatelna, co jsem videl ty kovovy lamely a drateny krouzky uvnitr, tak mi to tak pripada taky, aspon nahradni veci na to jsem na rozdil od jinejch sper nikde nevidel.Ale protoze to ma takovou civilni svornost a do dneska to beha, tak pokud tam bude olej asi to vydrzi sakra dlouho.Kdyz srovnam RST a RS1800 prevody, tak to fakt rozdilny je, pokud by clovek jeste zmenil stalej prevod, muze se to sakra lisit a na nekterej zpusob pouziti bejt primo idealni. RST 1800 1 3,15 2,86 2 1,91 1,91 3 1,28 1,41 4 0,95 1,10 5 0,76 0,87 stalej oba 3,82 |
Autor: | Bery [ 11 lis 2008 14:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
futura píše: Milos mysli asi speru, ze neni repasovatelna, co jsem videl ty kovovy lamely a drateny krouzky uvnitr, tak mi to tak pripada taky, aspon nahradni veci na to jsem na rozdil od jinejch sper nikde nevidel.Ale protoze to ma takovou civilni svornost a do dneska to beha, tak pokud tam bude olej asi to vydrzi sakra dlouho.Kdyz srovnam RST a RS1800 prevody, tak to fakt rozdilny je, pokud by clovek jeste zmenil stalej prevod, muze se to sakra lisit a na nekterej zpusob pouziti bejt primo idealni.
RST 1800 1 3,15 2,86 2 1,91 1,91 3 1,28 1,41 4 0,95 1,10 5 0,76 0,87 stalej oba 3,82 Jo tak potom tomu rozumím.Někde jsem taky četl,že RST má o proti seriji jinak odřazenou 1 a 2 ,ale nikde jsem to nenašel podložený faktem.Jinak RS 1800 je zde myšleno co? |
Autor: | futura [ 11 lis 2008 15:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
RS 1800 je Fiesta XR2i 1,8 96kW, tak ji oznacujou anglani. Stejne odstupnovanou prevodovku ma i fiana 1,6 16V, 65kW, anglany nazyvana 1600 Si. Jinak ty prevodovky obe mam a mam v nich spocitany i zuby, takze udaje sedej. |
Autor: | Bery [ 11 lis 2008 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
futura píše: RS 1800 je Fiesta XR2i 1,8 96kW, tak ji oznacujou anglani. Stejne odstupnovanou prevodovku ma i fiana 1,6 16V, 65kW, anglany nazyvana 1600 Si.
Jinak ty prevodovky obe mam a mam v nich spocitany i zuby, takze udaje sedej. Díky za objasnění. Já mám zafixovaný RS 1800 jako Escort MkII a pak někdy v roce 95 přišlo RS 1800 místo Xr3i.Fakt je,že před týden jsem se byl podívat na tokovouhle Fiestu v Chrudimi s označením Xr2i a bylo to vajíčko s 1,8 96kW a jelo to prý jako z praku ani pětku tam na okruhu nezařadily.Jen jich je jak šafránu. |
Autor: | Bery [ 13 lis 2008 10:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě na okraj jak je to u Escorta 1,8 96kW tak jinak Xr3i ? |
Autor: | futura [ 13 lis 2008 10:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cistokrevna XR3i, ta 96kW ma prevodovku MTX jako RS 2000 se vsema olisnostma. Teda system razeni je stejnej jako BC, ale provedeni technicky o hodne dokonalejsi, takze i razeni asi o dost presnejsi. Opracovany odlitky a poctivej matros fakt asi nejen na venek pusobej lip, jak vylisky plechovy a plasty. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |