fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 19:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zkrácená kulisa pro BC
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 15:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Nemá někdo z přítomných v autě krátkou kulisu ve spojení s BC převodovkou? Origo stojí ranec a můj pokus si jí udělat se neujal. Rád bych okopíroval něco funkčního.

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 17:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Noo, taky jsem o tom uvazoval, snad i vymysleny castecne jsem to mel, ale ztroskotalo to na vyrobnich moznostech. Pokud mas moznost udelat kovovou kouli a vubec moznost nejakyho obrabeni kovu, tak muzeme dat hlavy dohromady. Ten projekt jsem jinak vzdal celkem s lehkym srdcem, protoze jsem sondoval zkusenosti uzivatelu podobnejch vymozenosti na jinych forech a dospel jsem k zaveru, ze pokud se nejedna o primo razenou prevodovku, kde paka jde primo do prevodovky, tak u naseho systemu, to asi nebude to pravy orechovy, mozna se zkrati draha, ale vzrostou sily na prepakovani a ani presnost nebude zrovna excelentni.Takze dost prace a vysledek nejistej.O nikom, kdo by to na BC mel nevim.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 21:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
futura píše:
Noo, taky jsem o tom uvazoval, snad i vymysleny castecne jsem to mel, ale ztroskotalo to na vyrobnich moznostech. Pokud mas moznost udelat kovovou kouli a vubec moznost nejakyho obrabeni kovu, tak muzeme dat hlavy dohromady. Ten projekt jsem jinak vzdal celkem s lehkym srdcem, protoze jsem sondoval zkusenosti uzivatelu podobnejch vymozenosti na jinych forech a dospel jsem k zaveru, ze pokud se nejedna o primo razenou prevodovku, kde paka jde primo do prevodovky, tak u naseho systemu, to asi nebude to pravy orechovy, mozna se zkrati draha, ale vzrostou sily na prepakovani a ani presnost nebude zrovna excelentni.Takze dost prace a vysledek nejistej.O nikom, kdo by to na BC mel nevim.


Čekal jsem ,že zabereš zrovna ty. Prosím tě já ten výtvor měl ještě nedávno v autě a protože jsem potřeboval aby s mým vozem občas mohl odjet i někdo jiný než jenom já tak jsem tam dal tu původní. Přesně jak říkáš docela nepřesný. Takže není problém to očíhnout případně to doladit a zlepšit. Jinak s človíčkem co jsem to dělal tak nám to netrvalo ani hodinu padli na to dvě kulisy a bylo to.

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 08:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hele a myslis, ze ty tovarni udelatka za nekrestansky prachy budou neco jinyho? Dyk princip jinej neni, maximalne provedeni muzou mit s vic pozlatkama, aby to vypadalo spravne racingove.Jojo, taky jsem chtel pouzit jako polotovar starou kulisu, kdybys mel nejakou fotecku toho udelatka, nebylo by to marny.
Ja mam takovej kompromis, podobnej prinos ma zkraceni radicky, ale to ma taky svy hranice, aby to clovek mel po ruce, takze u me stacilo jen pouzit jinou hlavici a mit to zasroubovany uplne na horni hranu radicky, je to min. o 1-2cm kratsi, nez s puvodni hlavici.
Mozna by sel o nejaky cm zvednou cely domecek razeni, kam az by to bez upravy tunelu slo a o to jeste radicku zkratit.
Stejne ale myslim, ze vetsi prinos by melo posazeni toho krizovyho kloubu tahla u prevodovky na loziska, takhle do detailu to resej nektery anglicky pacienti.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 09:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
futura píše:
Hele a myslis, ze ty tovarni udelatka za nekrestansky prachy budou neco jinyho? Dyk princip jinej neni, maximalne provedeni muzou mit s vic pozlatkama, aby to vypadalo spravne racingove.Jojo, taky jsem chtel pouzit jako polotovar starou kulisu, kdybys mel nejakou fotecku toho udelatka, nebylo by to marny.
Ja mam takovej kompromis, podobnej prinos ma zkraceni radicky, ale to ma taky svy hranice, aby to clovek mel po ruce, takze u me stacilo jen pouzit jinou hlavici a mit to zasroubovany uplne na horni hranu radicky, je to min. o 1-2cm kratsi, nez s puvodni hlavici.
Mozna by sel o nejaky cm zvednou cely domecek razeni, kam az by to bez upravy tunelu slo a o to jeste radicku zkratit.
Stejne ale myslim, ze vetsi prinos by melo posazeni toho krizovyho kloubu tahla u prevodovky na loziska, takhle do detailu to resej nektery anglicky pacienti.


Fotku udělám jen co si vzpomenu kde jsem to zapoměl. Včera jsem to hledal doma a nic. Takže jsou ještě dvě místa kde hledat. Jinak všeobecně ty kulisy u BC nejsou už od začátku nijak moc dobrý co se týká přesnosti.

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008 09:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
To mas recht, ze presnost nic moc, ale kdyby se dala vlozka do vedeni ty radici tyce dole misto toho plastu a ty loziska do kloubku, tutove by to bylo o necem jinym. A potom serizeni primo na aute a u jetyho razeni bez toho ustredovaciho trnu, vylozene podle rysek na tyci, aby ty drahy byly vsude stejny.
Zkus pohledat urcite se najde dost lidi,ktery to muze zajimat a treba to nekoho inspiruje k dalsim pokusum.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2008 19:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Foto zde. To není můj přesný výtvor toto je made by Burton ,ale přesně touto cestou jsem se vydal. A proto směle do toho a půl je hotovo.

ObrázekObrázek

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz