fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
výměna převodovky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=20496 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ichi [ 26 lis 2008 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | výměna převodovky |
Zdar nevite někdo jak moc velkej problem je dat prevodovku z 1,8TD do 1,6 16V stejne modelove řady a stejného výkonu motoru???? |
Autor: | Walker [ 26 lis 2008 18:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
hlavní a prvotní problém je, že to pořádně nepojede...pak se musí vyměnit nápravnice a celý je to hovadina.... |
Autor: | Ichi [ 26 lis 2008 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja vim ze vymejslim hovadiny ale myslel jsem si ze to takovej problem nebude. |
Autor: | Kodl54 [ 26 lis 2008 23:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Walker píše: hlavní a prvotní problém je, že to pořádně nepojede...pak se musí vyměnit nápravnice a celý je to hovadina....
ja myslel ze naftak ma jiny kvalty myslim ze kratky?? a benzin dlouhy?? pokud se milim opravte me.. a este jinej stalej prevod myslim ne?? |
Autor: | Wizzy [ 27 lis 2008 08:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Naopak, nafťák je má dlouhý, aby to při těch jeho nízkých otáčkách jelo. Walker to ale myslel tak, že v nafťáku je MTX75 a v benzínu 1.6 15V je (najspíš) IB5 (nebo B5 nebo BC, prostě ty malé mrchy) - jinak uchycené, jiné poloosy, atd... |
Autor: | Walker [ 27 lis 2008 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
přesně jak píše Wizzy, diesel má větší krouťák a nižší maximální otáčky a k tomu má uzpůsobený převody, který jsou těžší a delší, takže by došlo k tomu, že by to zetec prostě neutáhnul...navíc je tu to jiný zavěšení převodovky a trakce....krom nesmyslnosti tohoto počinu a problémů kolem by to přineslo i dost značnej nárust váhy auta, váhovej rozdíl mezi B5 a MTX je dost značnej.... |
Autor: | angličák [ 08 pro 2008 07:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy+Walker= ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |