fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Používáte meziplyn? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=21528 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Machina [ 30 led 2009 17:39 ] |
Předmět příspěvku: | Používáte meziplyn? |
Chtěl jsem se zeptat zda používáte meziplyn, nejen kvůli špatným synchronům ale jen tak při podřazování nebo i přeřazování na vyšší stupen a jaký na to máte názor. Jestli se tím huntuje spojka, zvyšuje spotřeba no celkově. |
Autor: | mr.BSE [ 30 led 2009 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neumim zkrizit nohu, takze brzdeni a zaroven meziplyn pri podrazovani neumim. Ale jinak davam vzdy meziplyn. Pri studenym motoru /kdy padaj otacky pomalejc/ nekdy vrknu i pri razeni nahoru. |
Autor: | Vavris [ 30 led 2009 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Naučit se podřazovat stylem pata-špička je momentálně můj primární cíl, na kterém pracuji. Ale stále bojuju s (ne)citlivostí paty, při dávkování meziplynu a celkově se sladěním veškeré tělesné motoriky dohromady... chce to praxi a praxi a praxi, ať se to dostane pod kůži Jinak meziplyny při podřazování praktikuju běžně. Už jenom kvůli těm zvukům, kteé přitom auto vydává |
Autor: | kostey [ 30 led 2009 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pri podrazovani davam meziplyn prakticky vzdy, pri razeni nahoru ho nedavam vubec. To ze vam to sezere o par kapek benzinu vic usetrite na pozdejsi vymene spojky... |
Autor: | crazyape [ 30 led 2009 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pri podrazovani ho davam skoro porad, libi se me ten zvuk a treba z 3 na 2 to jde lip kvuli synchronum.... smerem nahoru ho dam sem tam.... ale vetsinou ne |
Autor: | Lancer [ 30 led 2009 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
při brždění-podřazování ho dávám vždy - kámoše to dostává do extáze a chrochtá si, jak že mi to jde . Jenom to nedělám pata-špička, ale nosim širší boty, tak stačí na brzdu nejít celou nohou, pak trochu vyklonit chodidlo a fiknu ho tam . Trénuju to rok a kousek a furt to neni ono :-/ Při řazení nahou nikdy, to je kravina přeci. |
Autor: | Wizzy [ 30 led 2009 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nahoru nedávám, není důvod, dolů jsem se naučil už kdysi na škodovce, kde se jednička na jedoucím autě bez meziplynu prostě zařadit nedala - samozřejmě myšleno poctivý meziplyn s vyšlápnutím spojky, ne jen čutnutí do plynu - od té doby to praktikuju furt a i při brždění. Ne že bych pravou nohou ovládal současně brzdu a plyn, na to nemám, ale během podřazení prostě nebrzdím, akorát se to musí udělat rychle |
Autor: | kenny [ 30 led 2009 21:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
při podřazovaní z trojky za dvě ho dávám, a u cabria od tý doby co mi praskl samostav a spojka moc nevystavuje, tak při každym přeřazení ať nahoru nebo dolu. |
Autor: | fonz [ 30 led 2009 23:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | Fisico [ 30 led 2009 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
To teda musis mit peknej vir v nadrzi.. Meziplyn pri kazdem prerazeni.. |
Autor: | milos.l [ 31 led 2009 12:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejsem si jistej že tu všichni vědí co to meziplyn je a proč se to dělá pokud auto má aspoň trochu funkční synchronní skříň tak to jen zdržuje, nahoru je to blbost, a dolů to že kopneš plyn při vyšlápnutý spojce je normální postup, ne meziplyn uvědomte si rozdíl mezi tím srovnat otáčky hřídelů převodovky (= meziplyn, spojka dvakrát vyšlápnutá) a srovnáním otáček na spojce aby to necuklo když jedeš čistě na čas mlať to tam a nevymejšlej, účel je co nejvíc zkrátit dobu řazení, tedy dobu s vyšlápnutou spojkou a to se naprosto neslučuje s tímhle správná cesta je jen jedna - sekvence nebo aspoň dog box a srát na spojku, tak se dělaj časy, dvě nohy, dva pedály a je klid tady skříň kde maj synchrony najeto asi 160tis, jen na 2 je novej, jinak je to úplně obyč řazení, žádnej šortšift, nic... kolik tam nechám když budu dělat zbytečný kraviny s plynem a spojkou? 5sec? http://www.youtube.com/watch?v=A4dvpchWUDQ |
Autor: | Vavris [ 31 led 2009 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
milos.l: Přiznám se, ještě před půl rokem jsem dvojí vyšlápnutí vůbec neprovozoval, až někdy o prázdninách mě někdo natrk.. Bez dvojího vyšlápnutí to sice taky necukne, ale převodovka musí dostávat pěkné mordy, když se spojí hřídel neroztočená a silně roztočená... Při nějaké požitkářské jízdě na okrece to umocňuje radost, když člověk přesně trefí meziplyn a kvalt mu zaskočí ještě předtím, než podruhé vyšlápne spojku Ale máš pravdu, při jízdě na čas, to je určitě to horší řešení - než to tam člověk vymrmlí, tak uplyne spousta času. |
Autor: | fonz [ 31 led 2009 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | miki21 [ 31 led 2009 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Meziplyn jsem naposledy používal u V3S.Pokud všechno šlape jak má,nevidím důvod(jak píše milos.I)A při řazení nahoru bych to viděl na úplnou pí... |
Autor: | Vavris [ 31 led 2009 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já teda o meziplynu nahoru slyším až v tomto dredu |
Autor: | Machina [ 31 led 2009 14:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem ten meziplyn nahoru viděl v jednom filmu a připadalo mi to divný jak tam pořád nakládal fordu mustangu z r.v. 65 nebo nějak tak. A má někdo dobrej tip jak zacházet se spojkou aby vydržela co nejdéle. |
Autor: | Vavris [ 31 led 2009 14:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
machina: Neřadit při ťuknutí do plynu se zašláplou spojkou šetříš spojku, ale kurvíš převodovku, s meziplynem šetříš převodovku i spojku, ale namáháš ložisko (protože prostě zašlapuješ 2x)... |
Autor: | fonz [ 31 led 2009 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | Jimmy [ 31 led 2009 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Machina píše: A má někdo dobrej tip jak zacházet se spojkou aby vydržela co nejdéle.
myslím, že pokud bys teď vyměnil spojku, tak přežije zbytek auta bez ohledu na způsob řazení |
Autor: | Vavris [ 31 led 2009 15:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
:-D |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |