fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 kvě 2024 15:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Spojkové ložisko? Celá spojka?
PříspěvekNapsal: 11 črc 2009 23:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2008 09:25
Příspěvky: 739
Bydliště: Dlouhá Loučka
Ahoj,
První věc: zlobí mě "asi" spojkové ložisko.. Nejsem si tím úplně jistý, ale přijde mi to jako jediná možná věc.
Projevuje se to následovně:při rozjezdu a jízdě na 1. rychl. st. se ozývá takové tlumené kvílení.. Je to pouze na 1. stupeň.. když pedál spojky vyšlápnu, kvílení zmizí..

Druhá věc:
spojka zabírá velice měkce a skoro u podlahy, ale pedál chodí dosti ztuha.. Prakticky vůbec "nekope". Jen vždycky plynule zabere=buď mám přítlačák napochodu nebo přidřené lanko

Třetí věc:
je spojka na 1.6 16V stejná jak 1.8 16V? Chystám se časem měnit motor, tak abych nemusel kupovat znova novou spojku..

Díky

_________________
PUZZLE
Ford Escort 06/97´,3-dv, 2.0 16V zetec
100kW+ + IB5 se svorem a stálým 4,27 + velké brzdy + cca 1100kg = :-D

OTROK
Ford Focus Combi 2007, 1.6 TDCi 66kw+, 500tis.km nájezd a stále kupodivu jezdí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2009 13:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
1)To kvílení na jedničku může jít klidně s převodovky, nebo někde s podvozku, na spojkové ložisko se mi to nezdá. Bylo by ho spíš slyšet při zmáčklé spojce, ale po povolení pedálu by ztichlo.
2) Těžký chod pedálu spojky je většinou zaviněn suchým lankem, stačí ho v motorovém prostoru vypojit s páky a napustit olejem a chvíli nechat konec uvázaný někde na motoru, aby se olej dostal až k pedálu.
Další příčina jsou vyschlá a vydřená pouzdra v horním uložení pedálu, dají se vyměnit, nové stojí ve Fordu pár korun. Je stli zabírá pedál hodně nízko tak zkus pedál trochu přizvednout imbusovým šroubem v pedálu.
3) Spojka je u 1,8 85 kW shodná s motorem 1,6. Jen v půlce roku 97 došlo ke zmenšení jejího průměru s 220mm na 210 mm.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 črc 2009 22:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2008 09:25
Příspěvky: 739
Bydliště: Dlouhá Loučka
Dík moc.. Myslel jsem si to ale nebyl jsem si jistej.. ;)

_________________
PUZZLE
Ford Escort 06/97´,3-dv, 2.0 16V zetec
100kW+ + IB5 se svorem a stálým 4,27 + velké brzdy + cca 1100kg = :-D

OTROK
Ford Focus Combi 2007, 1.6 TDCi 66kw+, 500tis.km nájezd a stále kupodivu jezdí


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz