fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Špatně se mi podřazuje, ...je chyba v převodovce?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=2503
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 16 kvě 2005 16:26 ]
Předmět příspěvku:  Špatně se mi podřazuje, ...je chyba v převodovce?

Pokud stojím na místě, pak mi jdou bez problému a zcela přesně zařadit všechny rychlosti. Pokud ale jedu, pak se mi obtížněji podřazuje, čím rychleji jedu, tím hůř jde podřadit například z 3 na 2.
Mám auto jen krátkou dobu(1měsic) takže nemůžu posoudit jestli to je normální. V čem může být problém?

Autor:  Standa [ 17 kvě 2005 06:07 ]
Předmět příspěvku: 

Předpokládám že když jedeš, tak řazení převodů nahoru jde dobře. Řazení z 3° na 2° mi šlo taky při vyšších otáčkách hůř. Po doplnění převodového oleje po kontrolní šroub je podřazování hladší a také se lépe řadí zpátečka.

Autor:  MV [ 17 kvě 2005 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

Mně taky podřazování 3->2 nejde úplně nejlíp, taky záleží na rychlosti, otáčkách atd. Řeším podřazování meziplynem a jde to bez problémů.
Jiný kvalty jdou řadit bez problémů(nahoru i podřazování).

Autor:  Návštěvník [ 17 kvě 2005 09:37 ]
Předmět příspěvku:  Diky...

Díky za reakce, Zkusím se podívat na ten olej a případně ho doplnit.
...A jak se řadí s 'meziplynem' ??

Autor:  Návštěvník [ 17 kvě 2005 09:59 ]
Předmět příspěvku:  To: Standa

To: Standa
- našel jsem si tvuj příspěvek (z 10 květen 2005, 05:18:59): http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=20
Jaký olej jsi použil?

Autor:  Standa [ 17 kvě 2005 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

To Marshi: Jsem rád že se tady také najde někdo kdo umí použít hledání. Já jsem pro novou náplň do převodovky použil olej zakoupený u Forda. Podle specifikace Ford mi nikdo neuměl olej dodat, nezbylo než koupit u něj. Litr stojí 360,- Kč.

Autor:  carPWR [ 17 kvě 2005 12:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Diky...

Marshi píše:
Díky za reakce, Zkusím se podívat na ten olej a případně ho doplnit.
...A jak se řadí s 'meziplynem' ??


..normalne, kdyz chces preradit, tak nejdriv vyradis na neutral trochu plyn a az pak tam das jinej (nizsi) kvalt...

Autor:  M. [ 18 kvě 2005 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

Nemuzou to byt synchrony? mne to delalo ve skodovce a bylo to prave synchronama. Taky pomuze dvakrat seslapovat spojku, vyradit, seslapnout, pustit, seslapnout a zaradit. Takhle se radilo na prevodovkach bez synchronu

Autor:  carPWR [ 18 kvě 2005 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
Nemuzou to byt synchrony? mne to delalo ve skodovce a bylo to prave synchronama. Taky pomuze dvakrat seslapovat spojku, vyradit, seslapnout, pustit, seslapnout a zaradit. Takhle se radilo na prevodovkach bez synchronu


..jo skodovka mi to taky dela :-)

...dvakrat vyslapnout spojku, to mas takhle...

...kdyz radis treba ze 3 na 2, tak potrebujes dostat vyssi otacky motoru, aby se srovnaly otacky prevodovky s motorem, proto das meziplyn, naprotitomu, kdyz radis z 2 na 3, potrebujes otacky motoru snizit, proto vyradis, pustis spojku a pak znova zmacknes a zaradis......

Autor:  M. [ 18 kvě 2005 11:55 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
M. píše:
Nemuzou to byt synchrony? mne to delalo ve skodovce a bylo to prave synchronama. Taky pomuze dvakrat seslapovat spojku, vyradit, seslapnout, pustit, seslapnout a zaradit. Takhle se radilo na prevodovkach bez synchronu


..jo skodovka mi to taky dela :-)

...dvakrat vyslapnout spojku, to mas takhle...

...kdyz radis treba ze 3 na 2, tak potrebujes dostat vyssi otacky motoru, aby se srovnaly otacky prevodovky s motorem, proto das meziplyn, naprotitomu, kdyz radis z 2 na 3, potrebujes otacky motoru snizit, proto vyradis, pustis spojku a pak znova zmacknes a zaradis......


...ale u esca teda problemy nemam ani nahodou, tam ty kvalty padaj jak nemci do krytu :lol: zrovna tuhle jsem na dalnici daval v kopci za dve pri cca 70km/h a v pohode... bych ty kamiony poslal po poli...

Autor:  carPWR [ 18 kvě 2005 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
carPWR píše:
M. píše:
Nemuzou to byt synchrony? mne to delalo ve skodovce a bylo to prave synchronama. Taky pomuze dvakrat seslapovat spojku, vyradit, seslapnout, pustit, seslapnout a zaradit. Takhle se radilo na prevodovkach bez synchronu


..jo skodovka mi to taky dela :-)

...dvakrat vyslapnout spojku, to mas takhle...

...kdyz radis treba ze 3 na 2, tak potrebujes dostat vyssi otacky motoru, aby se srovnaly otacky prevodovky s motorem, proto das meziplyn, naprotitomu, kdyz radis z 2 na 3, potrebujes otacky motoru snizit, proto vyradis, pustis spojku a pak znova zmacknes a zaradis......


...ale u esca teda problemy nemam ani nahodou, tam ty kvalty padaj jak nemci do krytu :lol: zrovna tuhle jsem na dalnici daval v kopci za dve pri cca 70km/h a v pohode... bych ty kamiony poslal po poli...


...pri 70ti daval za 2? to by te melo jet tak 100 na dvojku ne???

Autor:  mrazik [ 19 kvě 2005 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

Tachometrových na 2ku 100ku udělám, otáčky 6.000, dělají se boule na kapotě od válců :D , pak 3ka do 140, pak 5ka 185 a pak jsem musel odbočit z dálnice.
Jinak něco k tématu. Podřazování na 2ku mi ve vyšších rychlostech dělá také problémy, s meziplynem je to lepší. Zajímavé je to, že to samé jsem měl na Fiestě. Prubnu hladinu oleje v převodovce.

Autor:  M. [ 20 kvě 2005 08:35 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
M. píše:
carPWR píše:
M. píše:
Nemuzou to byt synchrony? mne to delalo ve skodovce a bylo to prave synchronama. Taky pomuze dvakrat seslapovat spojku, vyradit, seslapnout, pustit, seslapnout a zaradit. Takhle se radilo na prevodovkach bez synchronu


..jo skodovka mi to taky dela :-)

...dvakrat vyslapnout spojku, to mas takhle...

...kdyz radis treba ze 3 na 2, tak potrebujes dostat vyssi otacky motoru, aby se srovnaly otacky prevodovky s motorem, proto das meziplyn, naprotitomu, kdyz radis z 2 na 3, potrebujes otacky motoru snizit, proto vyradis, pustis spojku a pak znova zmacknes a zaradis......


...ale u esca teda problemy nemam ani nahodou, tam ty kvalty padaj jak nemci do krytu :lol: zrovna tuhle jsem na dalnici daval v kopci za dve pri cca 70km/h a v pohode... bych ty kamiony poslal po poli...


...pri 70ti daval za 2? to by te melo jet tak 100 na dvojku ne???


ja se nepru, ze to nejede 100, ale dvojku jsem radil cca pri 70km/h... mazal jsem do kopce a blbec s kamionem mi to smiknul z pomalyho pruhu prede a v levym bylo plno.. tak jsem zpomalil na cca 70km/h, jel jsem za nim na 4 a kdyz se vlevo uvolnilo, dal jsem za 2 a predjel ho... kolik mi ta dvojka nakonec dala, to uz jsem nekoukal... ale 100 si myslim, ze je fakt realne maximum...

Autor:  carPWR [ 20 kvě 2005 10:07 ]
Předmět příspěvku: 

to M. and mrazik: no, ja sem cetl, ze i kacko 1.3 udela na 2ku 100, proto se ptam, kolik udela esco 1.6ka no...ja to jaksi nemam sanci zjistit :-D

Autor:  M. [ 20 kvě 2005 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
to M. and mrazik: no, ja sem cetl, ze i kacko 1.3 udela na 2ku 100, proto se ptam, kolik udela esco 1.6ka no...ja to jaksi nemam sanci zjistit :-D


pri 3000rpm to ukazuje 48-50km/h, takze tachometrovych 100km/h pri 6000rpm - je to mozne, ja to snad nekdy zkusim :lol: ale prislo mi, ze za 5500rpm uz to moc netahne...
ono jestli je to 1,3ka nebo dvoulitr je celkem jedno... zalezi na max. otackach a zprevodovani...

Autor:  Návštěvník [ 20 kvě 2005 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

no chlapi tak teoreticky podľa etzolda max. krátkodobé otáčky:
ZETEC 1.6 - 6170
1.4 PTE - 6325

Nuž ale viac ako 90kmh na 2. som nemal odvahu, nie je to pekný zvuk ...

Autor:  carPWR [ 21 kvě 2005 08:59 ]
Předmět příspěvku: 

...pravda je, ze i moje 120ca udela 80 na 2ku :-) (toci asi 6000 :-D )

Autor:  M. [ 23 kvě 2005 08:14 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
...pravda je, ze i moje 120ca udela 80 na 2ku :-) (toci asi 6000 :-D )


presne tak a jezdis se spuntama v usich, nebo bez? :lol: ja mel na 125ce dokonce dlouhou rozvodovku a ta dvojka chodila i lehce pres 80 :lol: ale mel jsem pocit, ze mi vylitnou pisty z motoru :lol:

Autor:  carPWR [ 23 kvě 2005 15:14 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
carPWR píše:
...pravda je, ze i moje 120ca udela 80 na 2ku :-) (toci asi 6000 :-D )


presne tak a jezdis se spuntama v usich, nebo bez? :lol: ja mel na 125ce dokonce dlouhou rozvodovku a ta dvojka chodila i lehce pres 80 :lol: ale mel jsem pocit, ze mi vylitnou pisty z motoru :lol:


...ja sem si za ty 3 roky zvyknul, zase to alespon jede, kdyz sednu do jiny, tak to je des no...jojo, dlouha rozvodovka ale ta byla origo jen ve 130tce ne? a pak snad jeste v nejaky 120LE nebo co.....

Autor:  M. [ 23 kvě 2005 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
M. píše:
carPWR píše:
...pravda je, ze i moje 120ca udela 80 na 2ku :-) (toci asi 6000 :-D )


presne tak a jezdis se spuntama v usich, nebo bez? :lol: ja mel na 125ce dokonce dlouhou rozvodovku a ta dvojka chodila i lehce pres 80 :lol: ale mel jsem pocit, ze mi vylitnou pisty z motoru :lol:


...ja sem si za ty 3 roky zvyknul, zase to alespon jede, kdyz sednu do jiny, tak to je des no...jojo, dlouha rozvodovka ale ta byla origo jen ve 130tce ne? a pak snad jeste v nejaky 120LE nebo co.....


Presne tak, ve 130ce byla rychlejsi prevodovka (ale uplne jine kvuli jine zadni naprave), ja mel jen ty prevody, almara byla 125kova, pac se mi jednou almara vysypala a musela na GO... zrovna v dobe, kdy se zacalo jezdit po dalnici 130 km/h, tak jsem to prubnul a fakt dobry... pri 130 mi to tocilo nejakych 3700, coz uz byl taky hukot, ale furt lepsi nez 4000 :lol: o te LE jsem cetl, ale nikdy nevidel.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/