fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Váš názor na pokus: 1.4benzín + převodovka diesel...
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=3249
Stránka 1 z 1

Autor:  Šíša [ 14 srp 2005 00:07 ]
Předmět příspěvku:  Váš názor na pokus: 1.4benzín + převodovka diesel...

Zdravim!

Zeptám se na váš názor, kdo tedy budete chtít odpovědět: jelikož je benzín "čim dál tím více" drahý :evil: , napadlo mne dát na 1.4 CVH ve Fiestě(pro to auto dostačující motor) převodovku z diesela. Je mi jasné, že se sníží dynamika vozu, ale o tu mi zas nejde... Po dálnicích stejně více jak 130 - 140 nejezdím, jezdím maximálně ve dvou(přítulkyně má 45kg :lol: ), náklady nevozím,a ta 1.4 by i s tou převodovkou diesel nemusela míti zas velký problém. Jde prostě o spotřebu - předpokládám, že diesel převodovka má delší převody, takže při lehké noze by měla jítí spotřeba jistě dolů...
A nebo nevíte, která převodovka na benzíny má delší převody, než standartní. Podotýkám, že se musí jednat o převodovky do Fiany, Escové se do ní nevejdou(bez úprav)

Autor:  George V. [ 14 srp 2005 07:50 ]
Předmět příspěvku: 

Spíš bych se poohlénul po převodovce pro Zetec, měl by tam být vyšší stálý převod. Do Fiesty se tyhle motory montovali také. Ta převodovka pro diesel asi nebude to pravé ořechové. Počítej s poklesem otáček o nějakých 1000 ot. na každý stupeň, a to je dost hodně.

Autor:  carPWR [ 14 srp 2005 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

to sisa: covece to bych nedelal, pac naftak na provozni otacky nekde mezi 2000-3000 zato benzin o 1000 vejs, taky naftacka prevodovka pocita s uplne jinym rozlozenim max momentu, takze te to auto nepojede a myslim, ze spotreba bude stejna, ne-li horsi...

Autor:  balu [ 14 srp 2005 22:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tvůj krouťák je položen jinde , sílu dáváš otáčkama,takže pětku moc nevyužiješ , a při ceně benzin=nafta asi moc neušetříš.

Autor:  Šíša [ 17 srp 2005 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim! Díky za názory, něco na nich jistě je. Ale jelikož se mi jedna válí doma, tak to asi zkusím(jsem člověk zvědavý :lol: :lol: ) a pak poreferuju... Ale až za čas, teď se mi nějak nakupila práce a povinosti :evil:

A nebo alespoň kde se nachází stálý převod v převodovce, že bych si s ním zkusil pohrát... Fiesty jsem sice již dvě postavil, ale převodovku jsem zatím nekuchal, jen otevřel na vyčištění a přitom se modlil, aby se ty "kolečka nerozutíkali, vyčistil a hned rychle zavřel :lol:"

Autor:  futura [ 22 srp 2005 08:28 ]
Předmět příspěvku: 

Staly prevod mas po rozpuleni skrine to talirovy kolo na diferaku a kolo na hnany hrideli. V zasade neni problem to zmenit, ale problem je v tom, ze ty kola maji shodny modul ozubeni, pokud se zmeni na nekterym pocet zubu, musi tomu odpovidat i to druhy, jinak je tam bud vetsi, nebo mensi vule a to by neslo. Dalsi problem je, ze ta hridel nema kolecka nandavaci, ale je to delany z jednoho kusu a odovidaj tomu moduly ozubeni i nandavacich kolecek 1-4 kvaltu na vedlejsi hrideli. Takze kdyz clovek neco podobnyho dela, jsou moznosti kombinaci dost omezeny.

Autor:  M. [ 22 srp 2005 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych jen upozornil, ze se ti na tezsim stalem prevodu muze spotreba i zvysit, pokud budes jezdit v kopcovitem terenu. Kazdopadne bude motor vice namahan a co ja vim, jak se to muze projevit a v konecnem dusledku neusteris.
Kdyz uz chces tezsi prevod, vyber neco z benzinu, ale z nafty, to uz bude fakt moc, tim spis, ze to chces na 1,4ku, ktera nema jeste moc velky tocak/vykon
Ja jsem si neco podobneho nechal udelat na skodovce (tezsi prevod o 8%) a na spotrebe to moc znat nebylo, akorat na dalnici to tak nervalo.

Autor:  futura [ 22 srp 2005 16:09 ]
Předmět příspěvku: 

Jak rekl M, jen AMEN se da dodat. Jo, muze to mit smysl vetsi, poku davas i silnejsi motor, ale po ruznych pokusech s vlastnima napadama nejak podezrele casto zjistuju, ze to soudruzi u fordu zase nevymysleli tak blbe.

Autor:  Šíša [ 22 srp 2005 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Jasně, jak říkám názory jsou od roho, aby se člověk poučil. 1.4 na Fiestu stačí docela na pohodovou jízdu a 170 na dálnici - v Německu.

S tou diesel převodovkou to byl nápad. Jak říká, zkusím to(časem až zbade čas, tak někdy po půlce září...) a poreferuju. Přehodit je to otázka jednoho dne(max).

Tak asi tak...

Autor:  M. [ 23 srp 2005 08:05 ]
Předmět příspěvku: 

Šíša: No pokud do toho půjdeš, tak mě by to určitě zajímalo, jak jsi dopadl

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/