fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 kvě 2024 10:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Záměna převodovky diesel
PříspěvekNapsal: 24 črc 2011 18:06 
Offline
Nováček

Registrován: 25 úno 2008 20:58
Příspěvky: 49
Bydliště: Hradec n. Mor.
Zdravím. Prosím Vás, lze dát na 1,6d bez nějakých obrovských úprav převodovku z 1,8d? Já celou dobu žiji v přesvědčení, že nikoli. Ale už jsem zaslechl dva případy, že to tak někdo má.
Již jsem se jednou na to tady ptal a nedošlo k odpovědi. Tak prosím, prosím o radu.Děkuji Martin

_________________
Ford Escort 1,6D, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jen kratinký dotaz
PříspěvekNapsal: 24 črc 2011 19:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Nikdy jsem to teda nedělal, ale myslím si, že by to neměl být problém.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jen kratinký dotaz
PříspěvekNapsal: 24 črc 2011 21:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Podle mě na 96% půjde ... bude stačit jen přešroubovat držáky

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jen kratinký dotaz
PříspěvekNapsal: 25 črc 2011 17:15 
Offline
Nováček

Registrován: 25 úno 2008 20:58
Příspěvky: 49
Bydliště: Hradec n. Mor.
No ale zbývající 4% mě mohou také nemile překvapit :wink: . Chtělo by to mít potvrzeno od někoho, kdo to dělal. Ona ta 1,6d sedí na takové té lyžině a já nevím jestli 1,8 také má tu lyžinu nebo je uchycena jinak. A polosy mohu také použít z 1,6?

_________________
Ford Escort 1,6D, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jen kratinký dotaz
PříspěvekNapsal: 25 črc 2011 18:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
No to záleží, z čeho ta z 1.8čky bude, třeba Escort MkIV a Fiesta MkIII lyžinu má, Escort MkV nemá. Ale v tom ptoblém není, to se dá přešroubovat. Naopak Převodovku z Escorta MkIV do MkV nedáš, protože v Mk5 je místo lyžiny držák na nosník a na MkIV převodovce na něj nejsou úchyty.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jen kratinký dotaz
PříspěvekNapsal: 25 črc 2011 18:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jestli to chceš dát do toho co máš v podpisu, tak to je Mk IV, a do toho dostaneš B5 převodovku z čehokoliv 1,8D...jak už tu kluci psali, tak stačí přeházet držáky z původní převodovky a zřejmě budeš muset přehodit i spínač zpátečkových světel, jelikož ten jinej bude asi mít jinej konektor, při povolování a utahování pozor, je dost křehkej a tělo tvoří jen tenká stěna se závitem která se přetažením ráda utrhne....s výměnou převodovky je taky nutný v ní vyměnit olej a doplnit ho na předepsanou úroveň po nalejvací a zároveň kontrolní otvor....u starý bzch vyměnil i gufera pro poloosy, obvykle bejvaj už opotřebovaný a vbrzku tečou....u mě v autě je teď převodovka z escorta VI a není s ní problém....maximálně ještě pokud je jiná se přehodí páka na spojkový lanko, to podle použitýho typu lanka, jestli je krátký a bowden končí v nálitku převodovky a konec lanka je zasazenej do páky, nebo je tam dlouhý lanko a bowden končí na páce a konec lanka je v nálitku, čili je opačnej princip...tím se páky lišej koncem a nejdou použít ....jinak to je už všechno, nejdřív skoukni ten spínač a typ spojkový páky, případně přemontuj co je potřeba a nejlíp multimetrem vyzkoušej jestli ti jde řadit zpátečka a správně funguje ten přemontovanej spínač...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jen kratinký dotaz
PříspěvekNapsal: 26 črc 2011 17:21 
Offline
Nováček

Registrován: 25 úno 2008 20:58
Příspěvky: 49
Bydliště: Hradec n. Mor.
Chlapi díky za vyčerpávající odpověď. Teď jsem zjistil, že převodovka bude z 1,8d MkIV. Jen mě ještě napadá, zda je nějaký problém se zpřevodováním. Změní mi to nějak výkonové parametry u té 1,6d?

_________________
Ford Escort 1,6D, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jen kratinký dotaz
PříspěvekNapsal: 27 črc 2011 00:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Ty naftový převodovky budou mít hodně podobný, ne-li stejný převodový poměry, takže to bych vůbec neřešil. Možná bude ta z 1.8 o něco delší, ale spíš ne....

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jen kratinký dotaz
PříspěvekNapsal: 27 črc 2011 13:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Převody jsou stejný...ještě mě napadlo, že si nejsem jistej, jestli jsou u IB5 převodovek který byly na motorech s hliníkovou vanou vyřízlý všechny závity na ten krycí plech setrváku, kterej je u motorů s plechovou vanou...každopádně ty meziplechy mezi motorem a převodovkou musej bejt k příslušnýmu typu vany motoru....ale pokud to je z 1,8D mk IV tak tam je to stejný, oba motory maj plechový vany a stejnej typ převodovky...pokud budeš převodovku sundavat nebo kupovat z vraku, tak dej pozor na ten zpátečkovej spínač, případně vezmi jí i s kusem kabelu na něm, je tam vloženej kus kterej může bejt jinej, ford použil tenhle mezikus aby nemusel měnit instalaci, takže na spodní příčce pod chladičem je konektor, v němž je tenhle mezikus a končí na spínači...takže může být několik variant toho mezikusovýho kabelu, kdy štekr u chladiče bude u všech stejnej a konec u spínače bude podle typu spínače zpátečky...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz