fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Záměna převodovky diesel http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=33608 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | minisec [ 24 črc 2011 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | Záměna převodovky diesel |
Zdravím. Prosím Vás, lze dát na 1,6d bez nějakých obrovských úprav převodovku z 1,8d? Já celou dobu žiji v přesvědčení, že nikoli. Ale už jsem zaslechl dva případy, že to tak někdo má. Již jsem se jednou na to tady ptal a nedošlo k odpovědi. Tak prosím, prosím o radu.Děkuji Martin |
Autor: | skaldal [ 24 črc 2011 19:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jen kratinký dotaz |
Nikdy jsem to teda nedělal, ale myslím si, že by to neměl být problém. |
Autor: | anthAn [ 24 črc 2011 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jen kratinký dotaz |
Podle mě na 96% půjde ... bude stačit jen přešroubovat držáky |
Autor: | minisec [ 25 črc 2011 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jen kratinký dotaz |
No ale zbývající 4% mě mohou také nemile překvapit . Chtělo by to mít potvrzeno od někoho, kdo to dělal. Ona ta 1,6d sedí na takové té lyžině a já nevím jestli 1,8 také má tu lyžinu nebo je uchycena jinak. A polosy mohu také použít z 1,6? |
Autor: | skaldal [ 25 črc 2011 18:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jen kratinký dotaz |
No to záleží, z čeho ta z 1.8čky bude, třeba Escort MkIV a Fiesta MkIII lyžinu má, Escort MkV nemá. Ale v tom ptoblém není, to se dá přešroubovat. Naopak Převodovku z Escorta MkIV do MkV nedáš, protože v Mk5 je místo lyžiny držák na nosník a na MkIV převodovce na něj nejsou úchyty. |
Autor: | Walker [ 25 črc 2011 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jen kratinký dotaz |
Jestli to chceš dát do toho co máš v podpisu, tak to je Mk IV, a do toho dostaneš B5 převodovku z čehokoliv 1,8D...jak už tu kluci psali, tak stačí přeházet držáky z původní převodovky a zřejmě budeš muset přehodit i spínač zpátečkových světel, jelikož ten jinej bude asi mít jinej konektor, při povolování a utahování pozor, je dost křehkej a tělo tvoří jen tenká stěna se závitem která se přetažením ráda utrhne....s výměnou převodovky je taky nutný v ní vyměnit olej a doplnit ho na předepsanou úroveň po nalejvací a zároveň kontrolní otvor....u starý bzch vyměnil i gufera pro poloosy, obvykle bejvaj už opotřebovaný a vbrzku tečou....u mě v autě je teď převodovka z escorta VI a není s ní problém....maximálně ještě pokud je jiná se přehodí páka na spojkový lanko, to podle použitýho typu lanka, jestli je krátký a bowden končí v nálitku převodovky a konec lanka je zasazenej do páky, nebo je tam dlouhý lanko a bowden končí na páce a konec lanka je v nálitku, čili je opačnej princip...tím se páky lišej koncem a nejdou použít ....jinak to je už všechno, nejdřív skoukni ten spínač a typ spojkový páky, případně přemontuj co je potřeba a nejlíp multimetrem vyzkoušej jestli ti jde řadit zpátečka a správně funguje ten přemontovanej spínač... |
Autor: | minisec [ 26 črc 2011 17:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jen kratinký dotaz |
Chlapi díky za vyčerpávající odpověď. Teď jsem zjistil, že převodovka bude z 1,8d MkIV. Jen mě ještě napadá, zda je nějaký problém se zpřevodováním. Změní mi to nějak výkonové parametry u té 1,6d? |
Autor: | anthAn [ 27 črc 2011 00:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jen kratinký dotaz |
Ty naftový převodovky budou mít hodně podobný, ne-li stejný převodový poměry, takže to bych vůbec neřešil. Možná bude ta z 1.8 o něco delší, ale spíš ne.... |
Autor: | Walker [ 27 črc 2011 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jen kratinký dotaz |
Převody jsou stejný...ještě mě napadlo, že si nejsem jistej, jestli jsou u IB5 převodovek který byly na motorech s hliníkovou vanou vyřízlý všechny závity na ten krycí plech setrváku, kterej je u motorů s plechovou vanou...každopádně ty meziplechy mezi motorem a převodovkou musej bejt k příslušnýmu typu vany motoru....ale pokud to je z 1,8D mk IV tak tam je to stejný, oba motory maj plechový vany a stejnej typ převodovky...pokud budeš převodovku sundavat nebo kupovat z vraku, tak dej pozor na ten zpátečkovej spínač, případně vezmi jí i s kusem kabelu na něm, je tam vloženej kus kterej může bejt jinej, ford použil tenhle mezikus aby nemusel měnit instalaci, takže na spodní příčce pod chladičem je konektor, v němž je tenhle mezikus a končí na spínači...takže může být několik variant toho mezikusovýho kabelu, kdy štekr u chladiče bude u všech stejnej a konec u spínače bude podle typu spínače zpátečky... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |